Die zijn dan dus ook ongeschikt voor hun werk in het vervolg....quote:Op zondag 22 december 2013 21:44 schreef Janneke141 het volgende:
[..]![]()
Dan hebben er echt een paar mensen hun werk niet goed gedaan.
Want hij had geen TomTom?quote:Op zondag 22 december 2013 21:50 schreef Ferry_76 het volgende:
Wij hebben wel een keer meegemaakt dat de chauffeur van het brood bij het verkeerde filiaal stond aan te bellen, en wij maar wachten.. Dat andere filiaal ligt dichterbij de snelweg en is vanaf de afrit zichtbaar, dus ik zeg nog tegen m'n collega:"Hij zal wel een AH bord gezien hebben, en daar naar toe gereden zijn.."
Even later gaat de telefoon, chauffeur duidelijk gemaakt dat hij verkeerd stond (Dat het andere filiaal compleet donker was binnen was hem schijnbaar nog niet opgevallen...) dus tien minuten later stond hij alsnog voor de deur. Kerel stapt uit en zegt echt letterlijk:"Ja, ik zag een AH bord vanaf de snelweg dus ik ben daar maar naar toe gereden.."
Die wordt niet verstrekt geloof ik. Bovendien zijn de routebeschrijvingen soms verouderd en wijzigingen doorgegeven vanuit de winkel worden slecht doorgegeven aan de vervoerder.quote:
Wat? non-food en Note zijn hetzelfdequote:Op zondag 22 december 2013 22:01 schreef Wupgup het volgende:
[..]
22 hier inclusief non food maar exclusief note.
Dan blijft het natuurlijk ongelooflijk stom om zomaar een bord te volgen met 4 winkels in Edequote:Op zondag 22 december 2013 22:04 schreef mujentas het volgende:
[..]
Die wordt niet verstrekt geloof ik. Bovendien zijn de routebeschrijvingen soms verouderd en wijzigingen doorgegeven vanuit de winkel worden slecht doorgegeven aan de vervoerder.
Ik denk:quote:Op zondag 22 december 2013 22:08 schreef mujentas het volgende:
[..]
Wat? non-food en Note zijn hetzelfde
Dat was gisteren niet toevallig jij die de alcoholcontrole ronde deed?quote:Op zondag 22 december 2013 23:06 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Ik denk:
Non-food: lampjes, vuilniszakken, folie, zakjes.
Note: potten, pannen, koken, kleding
Helemaal correct! En bij ons als XL is de veredelde Hema afdeling best groot en is het een apart pad (wat gevuld wordt door KPK'ersquote:Op zondag 22 december 2013 23:06 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Ik denk:
Non-food: lampjes, vuilniszakken, folie, zakjes.
Note: potten, pannen, koken, kleding
Bij ons staan de cellen ook bomvol.quote:Op maandag 23 december 2013 00:15 schreef Questionmarks het volgende:
Wat een kersthandel pfoe, morgenochtend half 8 al nieuwe vers levering terwijl onze koelcellen vol staan!! Ik ben er van 7-7 's avonds, ben benieuwd.. Worden nog een paar knallende dagen!
Iemand die dit al merkt?quote:In de laatste Ahá van 2013 is de zin over formatiemanagement in de laatste alinea weggevallen. Hieronder nogmaals het (volledige) bericht.
Beloofd is beloofd
Onze directie belooft winkelmedewerkers twee dingen. Je krijgt betaald voor elk kwartier dat je werkt en goed functionerende korte parttimers kunnen een vast contract krijgen. Je OR vindt deze beloften van groot belang.
De betalingsbelofte betekent: géén afhelpkwartiertjes. Wie ´nog even moet blijven´ krijgt dat gewoon als werktijd betaald. In de enquête van een jaar geleden bleek dat dit nog niet overal goed gaat. Daarom houden we dit jaar weer een enquête in ons medewerkerpanel. Meedoen kan door je in te schrijven hier op Plaza (OR-tegel). Of mail ons op ah.ondernemingsraad.group@ahold.com. Gaat het in jouw winkel niet altijd goed? Neem dit bericht of de Ahá dan mee naar je leidinggevende en ga in gesprek.
Vast contract is wél mogelijk
Bij goed functioneren kun je als kort parttimer een vast contract krijgen. In de december-enquête van 2012 zei 35% van de deelnemers dat deze belofte zelden tot nooit wordt waargemaakt. De ondernemingsraad vindt dat niet acceptabel en is hierover steeds indringender in gesprek met directie, RM´s en OM´s. Toppers moeten de kans krijgen om te blijven!
je SM kan altijd volhouden dat ze niet goed genoeg waren voor een OT. Kun je niets tegen doen.quote:Op maandag 23 december 2013 12:03 schreef mujentas het volgende:
Hier worden er 2 uitgetrapt omdat ze een OT zouden krijgen
Hier ook hoor, maar dat was meer omdat hij niet echt goed was en erg langzaam. Maar andere twee die wel goed en snel zijn, hebben wel een OT gekregen.quote:Op maandag 23 december 2013 12:03 schreef mujentas het volgende:
[..]
Hier worden er 2 uitgetrapt omdat ze een OT zouden krijgen
Ja, misschien dat hun toegevoegde waarde niet dusdanig groot was om een OT te rechtvaardigenquote:Op maandag 23 december 2013 12:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hier ook hoor, maar dat was meer omdat hij niet echt goed was en erg langzaam. Maar andere twee die wel goed en snel zijn, hebben wel een OT gekregen.
ik ben wel van plan dit de volgende keer even er bij te pakken als ik ooit nog een afhelpkwartiertje hebquote:
Afhelpkwartiertjequote:Op maandag 23 december 2013 12:24 schreef d4v1d het volgende:
[..]
ik ben wel van plan dit de volgende keer even er bij te pakken als ik ooit nog een afhelpkwartiertje heb
U weet wel, die tijd dat vakkenvullers enigszins doelloos met een half stukje karton door een gang lopen om de tijd vol te maken tot het volgende kwartier, maar geen zin meer hebben om daadwerkelijk iemand te helpen.quote:
Klinkt wel als een d4v1d actiequote:Op maandag 23 december 2013 12:32 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
U weet wel, die tijd dat vakkenvullers enigszins doelloos met een half stukje karton door een gang lopen om de tijd vol te maken tot het volgende kwartier, maar geen zin meer hebben om daadwerkelijk iemand te helpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |