SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders Nederland 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien, waaronder Delta, Ziggo, UPC, Caiway, KPN en Canal Digitaal. Verder zendt het digitale kanaal 101TV ook 24/7 uit met beelden vanuit het Glazen Huis. Uiteraard is er ook de 3FM-app voor Android en iOS om onderweg niets te missen van Serious Request.
Verder zijn er gedurende de dag de verscheidene Serious Request Updates, verzorgd door Michiel Veenstra, Roosmarijn Reijmer en Annemieke Schollaardt. 's Avonds is er elke dag tussen 19.30 en 20.25u een live-uitzending op Nederland 3, waarin Sophie Hilbrand BN'ers, deskundigen en gulle gevers die 3FM Serious Request een warm hart toedragen ontvangt. Sander Lantinga en Rámon Verkoeijen trekken het land in om de meest uiteenlopende acties een hart onder de riem te steken. Tim Hofman baant zich een weg door de mensenmassa op het plein om het publiek bij de brievenbus te vragen naar hun acties. En Winfried Baijens vat de waan van de dag samen in zijn Serious Request journaal. De herhaling hiervan is ’s avonds te zien (begintijd varieert), tevens op Nederland 3.
› Koop het themanummer 'Shoes of Lightning' van Racoon op iTunes.
› Coen en Sander hebben samen met internethelden Rapper Sjors, Zanger Rinus, De Stoopjes en Johan Bos (de stem van Wikipedia) een remake gemaakt van het bekende Do They Know It's Christmas? van Band Aid. Bekijk hier de clip. Het nummer is ook te koop en uiteraard gaat de opbrengst naar Serious Request.
De andere DJ's van 3FM organiseren zelf ook allerlei acties om geld binnen te halen:
› Eric Corton: Dit jaar afgereisd naar Burundi. Bekijk hier zijn reportages terug.
› Meerdere DJ's: De Elfprovinciëntocht trekt door het land. Een DJ gaat met een ‘Rayonhoofd’ van de desbetreffende provincie langs allerlei initiatieven van luisteraars. Ook bezoeken ze enkele acties en initiatieven die reeds gestart zijn.
› (Santa)Klaas van Kruistum: Rijdt door het land met een bus waar je in kan stappen en mee kan helpen met allerlei acties.
› Coen Swijnenberg en Sander Lantinga: Benefietwedstrijd op 21 december, na NAC Breda - SC Cambuur. Het C&S-team strijdt tegen het Sterrenteam van RTL. Coen doet logischerwijs niet mee aan de wedstrijd.
› Barend van Deelen en Wijnand Speelman: De Pleeboys van 3FM.
› Bart Arens: Houdt je gedurende dag op de hoogte van alle nieuwtjes en bijzondere verhalen uit het callcenter
› Domien Verschuuren: Staat de hele dag op het plein.
› Gerard Ekdom: Heeft zijn eigen eetcafé in de Blokhuispoort. Uiteraard met muzikale medewerking, van de Tiny Little Big Band, Rigby en Jett Rebel.
› Sander Lantinga en Ramon Verkoeijen: Doen in de dagelijkse uitzending om 19.30 uur verslag van mooie acties in Nederland.
Webcamstreams
Let op, de streams zijn nog niet allemaal online
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› TV Beelden live
› Brievenbus
› Callcenter / Buiten
› DJ
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› FOK!3FM Requestlogboek - Hier kun je je requests invoeren. Als hij gedraaid wordt, krijg je een e-mail.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen. De OP is te vinden op deze plek. Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken bijgehouden! [i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Oh.. als het zo zit..quote:Op woensdag 18 december 2013 21:21 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Een topic zonder zeurende mensen is een topic waar helemaal niet in gepost wordt
dan zit jij in een andere SC...quote:Op woensdag 18 december 2013 21:22 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
3FM SC is normaal een oase van gezelligheid zonder zure mensen.
HAHAHAHAHAH~!!!!quote:
Als er ooit een zeurende kut nodig is, laat het me wetenquote:Op woensdag 18 december 2013 21:22 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
3FM SC is normaal een oase van gezelligheid zonder zure mensen.
quote:
OPquote:Op woensdag 18 december 2013 21:23 schreef miieejj het volgende:
hallo
is er al een lijstje waar ik mijn liedje in kan vullen ?
quote:
http://fok.3fmfan.nl/requests/quote:Op woensdag 18 december 2013 21:23 schreef miieejj het volgende:
hallo
quote:Op woensdag 18 december 2013 21:23 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Als er ooit een zeurende kut nodig is, laat het me weten
schijnt in de OP te staan.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:23 schreef miieejj het volgende:
hallo
Ja, maar hoe Paul 't zei.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:23 schreef D. het volgende:
[..]
Lambrisering
Maar het zijn gewoon planken
Rot nou even op met je voetbal.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
4-3, nu de kans op de beslissing, retteketetteketet.
Heb je tussen 19,30 - 20,30 gekeken? Een heel schijt zielig verhaalquote:Op woensdag 18 december 2013 21:23 schreef 3rdRock het volgende:
ah, daar is het eerste zielige verhaal.
Ach...quote:Op woensdag 18 december 2013 21:24 schreef Cee het volgende:
Ik besef me nu dat Ring of Fire in Leeuwarden eigenlijk niet echt een nette request is van me.
Ekdom dat er een FIRE-jingle doorgegooid.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:24 schreef Cee het volgende:
Ik besef me nu dat Ring of Fire in Leeuwarden eigenlijk niet echt een nette request is van me.
quote:Op woensdag 18 december 2013 21:24 schreef Cee het volgende:
Word je in elk geval niet uit je bed gebeldquote:Op woensdag 18 december 2013 21:24 schreef Cee het volgende:
quote:Op woensdag 18 december 2013 21:24 schreef Cee het volgende:
stomme vraag...quote:Op woensdag 18 december 2013 21:24 schreef Cee het volgende:
FIREquote:
50 pond is ook wat omslachtigquote:Op woensdag 18 december 2013 21:25 schreef Zaktabak het volgende:
Voor zulke requests luister ik. Niet een luister die 50 pond neerlegt voor Jason Derulo of James Blunt.
Je weet inmiddels dat ik het prima oplos.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Word je in elk geval niet uit je bed gebeld
nee, toen keek ik een fluthorror op een gehuurde bluray.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:24 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Heb je tussen 19,30 - 20,30 gekeken? Een heel schijt zielig verhaal
FIRE!quote:
SPOILER: voor BBQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Dat is waar.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Je weet inmiddels dat ik het prima oplos.
quote:Op woensdag 18 december 2013 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
ik keekSPOILER: voor BBQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
Veranderen naar Bloodhound Gang dan maar?quote:Op woensdag 18 december 2013 21:24 schreef Cee het volgende:
Ik eve niet snap niequote:Op woensdag 18 december 2013 21:24 schreef Cee het volgende:
Was laatst een grote brand waar een student bij omkwamquote:
Jij ?quote:Op woensdag 18 december 2013 21:25 schreef Dagoduck het volgende:
Wie telt het geld bij de brievenbus even?
Jij zit er dichterbijquote:
http://www.lc.nl/frieslan(...)-centrum-Leeuwarden-quote:
Nee. Daardoor zijn ze uit elkaar gegaan, en solo was niemand voldoende om echte wereldplaten te maken op 2 Lennons en 1 Harrison naquote:Op woensdag 18 december 2013 21:26 schreef Stickertje het volgende:
Ik zeg het nog eens.. Yoko Ono is het beste wat The Beatles is overkomen.. John Lennon
quote:
1000 ongeveer.. (iemand heeft tegen de cam gestoten volgens mij)quote:Op woensdag 18 december 2013 21:25 schreef Dagoduck het volgende:
Wie telt het geld bij de brievenbus even?
Ik wil niet weten hoe het er nu uitziet. Zal wel een triest zicht zijnquote:Op woensdag 18 december 2013 21:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
http://www.lc.nl/frieslan(...)-centrum-Leeuwarden-
paar minuten lopen bij t glazen huis vandaan. ik kom er bijna dagelijks langs. best indrukwekkend.
Ik ga wel tellen danquote:
pino112.nlquote:
Daarom is het het beste.. geen beatlesquote:Op woensdag 18 december 2013 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee. Daardoor zijn ze uit elkaar gegaan, en solo was niemand voldoende om echte wereldplaten te maken op 2 Lennons en 1 Harrison na
Maccaquote:Op woensdag 18 december 2013 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee. Daardoor zijn ze uit elkaar gegaan, en solo was niemand voldoende om echte wereldplaten te maken op 2 Lennons en 1 Harrison na
Hmmm mjah dan kan je geen enkel nummer aanvragen want dan is er overal wel een link mee. Tuurlijk is dat erg hoor!quote:Op woensdag 18 december 2013 21:26 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Was laatst een grote brand waar een student bij omkwam
tis maar goed dat die drummer later Foo Fighters begonnen is, anders hadden we daar ook nooit meer iets van vernomen.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee juist slim. Direct naast de DJ Boothquote:Op woensdag 18 december 2013 21:27 schreef miieejj het volgende:
wat raarrr trouwens dat die brievenbus een metertje opschoven is...
quote:Op woensdag 18 december 2013 21:27 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Daarom is het het beste.. geen beatles
Ja nee gelijk heb je hoor.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:27 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Hmmm mjah dan kan je geen enkel nummer aanvragen want dan is er overal wel een link mee. Tuurlijk is dat erg hoor!
En wat is er eigenlijk met Robbie Williams gebeurd nadat ie uit de Beatles stapte?quote:Op woensdag 18 december 2013 21:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tis maar goed dat die drummer later Foo Fighters begonnen is, anders hadden we daar ook nooit meer iets van vernomen.
quote:Op woensdag 18 december 2013 21:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tis maar goed dat die drummer later Foo Fighters begonnen is, anders hadden we daar ook nooit meer iets van vernomen.
best wel ja. ben ook bang dat dat nog wel jaren zo zal blijven. aan De Schrans is 2-3 jaar geleden ook een aardige brand geweest en dat staat er nog steeds zwartgeblakerd bij.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik wil niet weten hoe het er nu uitziet. Zal wel een triest zicht zijn
Mwah, Paul heeft ook een aantal sterke albums gemaakt. Band On The Run!quote:Op woensdag 18 december 2013 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is ie toch gaan lopen...quote:Op woensdag 18 december 2013 21:27 schreef miieejj het volgende:
wat raarrr trouwens dat die brievenbus een metertje opschoven is...
ahh.. zal wel er moeten wennen denk ik ..quote:Op woensdag 18 december 2013 21:27 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Nee juist slim. Direct naast de DJ Booth
Als ik in Leeuwarden ben kwam ik daar altijd langs..quote:Op woensdag 18 december 2013 21:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
best wel ja. ben ook bang dat dat nog wel jaren zo zal blijven. aan De Schrans is 2-3 jaar geleden ook een aardige brand geweest en dat staat er nog steeds zwartgeblakerd bij.
Die gaat naar de laatste pagina in het topic, heb je alsnog niet de OP.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:28 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Wat doet dat?
Naar 't laatste topic?
http://forum.fok.nl/topicchain/last/70
die heeft toen met die ene uit de Spice Girls Abba opgericht.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En wat is er eigenlijk met Robbie Williams gebeurd nadat ie uit de Beatles stapte?
quote:
En dat allemaal omdat ze in Glee begonnen zijn.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die heeft toen met die ene uit de Spice Girls Abba opgericht.
Nope. Gaat naar de OP van het laatste topic in de reeks.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die gaat naar de laatste pagina in het topic, heb je alsnog niet de OP.
Goede postquote:
Ja leuk hequote:Op woensdag 18 december 2013 21:29 schreef richolio het volgende:
Hihi een brievenbus cam. Leuk. Heel de tijd naar de brievenbus kijken
quote:Op woensdag 18 december 2013 21:29 schreef richolio het volgende:
Hihi een brievenbus cam. Leuk. Heel de tijd naar de brievenbus kijken
quote:
Bij mij niet.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nope. Gaat naar de OP van het laatste topic in de reeks.
ik eigenlijk alleen als ik tijdens de lunch vanaf mijn werk naar de Action aan de schrans ga.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Als ik in Leeuwarden ben kwam ik daar altijd langs..
Die zat in de Backstreet Boys hoorquote:Op woensdag 18 december 2013 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En wat is er eigenlijk met Robbie Williams gebeurd nadat ie uit de Beatles stapte?
Ach ja, daar heb ik nog eens verfspuitbussen gekocht!quote:Op woensdag 18 december 2013 21:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik eigenlijk alleen als ik tijdens de lunch vanaf mijn werk naar de Action aan de schrans ga.
Feyenoord en Utrecht graag, Komt mijn unibet winst uit combo op 110,-quote:Op woensdag 18 december 2013 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Door:
PEC
AZ
Nog 4 ploegen te gaan vanavond. Wordt het Cuijk of MVV, Cambuur of Utereg, Roda of Viestesse, Feijenooit of Heràcles Héracles? Stay tuned
Dat is lekkerquote:
Knop radioquote:Op woensdag 18 december 2013 21:31 schreef Zaktabak het volgende:
WAT EEN SCHIJTMUZIEK VOOR TIJDENS SERIOUS REQUEST. godver.
En Jan Smitquote:
Anna.quote:
Zou doen welquote:
Wat het volk wilt.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:31 schreef Zaktabak het volgende:
WAT EEN SCHIJTMUZIEK VOOR TIJDENS SERIOUS REQUEST. godver.
EENSquote:
Nee, Iwanius is veel kutter.quote:
jeeeeeeejjjjj ..uuuhh..quote:
Op je beurt wachten he..?quote:
Ja, ik probeerde HMF te imiteren.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
EENS
kun je ook zonder caps?
Actrice/modelquote:
Iwanius zou er nog wat meer open deuren bij in trappen. Maar ze zouden een goed duo zijn ja.quote:
Actrice ...dacht ikquote:
Rare conclusie. Ik vind Iwanius maar een vreemde knulquote:
Nee die zou zeggen dat Giel Beelen en SR kut zijn.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:32 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ja, ik probeerde HMF te imiteren.
Of deed ie niet zo?
Schijtlollig natuurlijkquote:Op woensdag 18 december 2013 21:32 schreef alors het volgende:
[..]
Iwanius zou er nog wat meer open deuren bij in trappen. Maar ze zouden een goed duo zijn ja.
Dat dweilorkest is er met een goede reden....quote:
Mikey, favoriet van m'n zusje.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:32 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik vond die graham of zoiets altijd het leukst
Zeg ik ook maar omdat ik hem tegen kwam op Schiphol en hij heel aardig was.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:32 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik vond die graham of zoiets altijd het leukst
waarschijnljk niet.. ze zullen zich net volgevreten hebben voor de deur op slot gingquote:Op woensdag 18 december 2013 21:32 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Wanneer komt het eerste sapje? Zal toch al vrij snel zijn?!
Dat vindt iedereen.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:32 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Rare conclusie. Ik vind Iwanius maar een vreemde knul
Duurde nog langquote:
Die is voor Annaquote:Op woensdag 18 december 2013 21:32 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Wanneer komt het eerste sapje? Zal toch al vrij snel zijn?!
quote:Op woensdag 18 december 2013 21:32 schreef alors het volgende:
[..]
Iwanius zou er nog wat meer open deuren bij in trappen. Maar ze zouden een goed duo zijn ja.
Co Stompe? doet die mee??quote:Op woensdag 18 december 2013 21:33 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Co kijkt bij het Dictee alsof hij aan de diarree is.
Die gaat naar de laatste pagina, maar zoiets wel ja.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:33 schreef Qunix het volgende:
[..]
Hoe dan?
301 naar topicchain/id/latest oid?
quote:Op woensdag 18 december 2013 21:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zeg ik ook maar omdat ik hem tegen kwam op Schiphol en hij heel aardig was.
Inderdaad.quote:
STINHOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op woensdag 18 december 2013 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Koos zit in Hilversum voor het dartsen
das toch van MAriah Carey?quote:Op woensdag 18 december 2013 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
2000 Miles is ook zo mooi geschreven door Chris Martin en zijn mannen, echt prachtig
cover*quote:Op woensdag 18 december 2013 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
2000 Miles is wel een mooi nummer van Coldplay, maar dit.
Anna niet?quote:Op woensdag 18 december 2013 21:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Deed ja maar eigenlijk doet want is pas 2014.
Jaja we snapten hem de eerste keer wel al.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
2000 Miles is ook zo mooi geschreven door Chris Martin en zijn mannen, echt prachtig
Nee toch? in 2011, heb ik nog gekeken.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Deed ja maar eigenlijk doet want is pas 2014.
...quote:Op woensdag 18 december 2013 21:34 schreef richolio het volgende:
[..]
Inderdaad.Alsof ze er echt last van hebben. Meegaan met de groep
Sommige mensen niet blijkbaarquote:Op woensdag 18 december 2013 21:34 schreef alors het volgende:
[..]
Jaja we snapten hem de eerste keer wel al.
goedeavondquote:
Ah oké. Naja, dit vind ik ook wel een beetje. Maar dan verneuk ik alleen jullie feestje, dat is lulligquote:Op woensdag 18 december 2013 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee die zou zeggen dat Giel Beelen en SR kut zijn.
Ja ik ben in de warquote:Op woensdag 18 december 2013 21:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee toch? in 2011, heb ik nog gekeken.
Ja leuk topic he jordi?quote:
Wisten we alquote:
Ik vroeg waarom hij in NL was, en toen zei hij dat hij naar vrienden ging. En wat hij ging doen in het weekend, uiteten en zo. En dat hij Den Haag wel kende. Ging echt nergens overquote:Op woensdag 18 december 2013 21:34 schreef Stickertje het volgende:
[..]wat zei hij allemaal?
20 jaar geleden zou ik nu stront jaloers zijn
HMF vond dat niet lullig. En toen werd ie geband, tesamen met een restdeel van de VBL SC.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:35 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ah oké. Naja, dit vind ik ook wel een beetje. Maar dan verneuk ik alleen jullie feestje, dat is lullig![]()
Coldplay
Te hard aan getrokken.. sorry...quote:
Wel even begeleiden hoor die jongen.quote:
JA LUL!quote:Op woensdag 18 december 2013 21:35 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Te hard aan getrokken.. sorry...
Jammer dat ik die tijden heb gemistquote:Op woensdag 18 december 2013 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
HMF vond dat niet lullig. En toen werd ie geband, tesamen met een restdeel van de VBL SC.
Hmm..quote:Op woensdag 18 december 2013 21:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die gaat naar de laatste pagina, maar zoiets wel ja.
quote:Op woensdag 18 december 2013 21:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vroeg waarom hij in NL was, en toen zei hij dat hij naar vrienden ging. En wat hij ging doen in het weekend, uiteten en zo. En dat hij Den Haag wel kende. Ging echt nergens overMaar mocht wel met hem op de foto, voorbij lopende kerel aan zijn jas getrokken...
Okequote:Op woensdag 18 december 2013 21:36 schreef Zaktabak het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
KABLAM
Pino weet er alles van, ik zou het aan hem vragen.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:36 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Jammer dat ik die tijden heb gemist
Je bent zelf een KABLAMquote:Op woensdag 18 december 2013 21:36 schreef Zaktabak het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
KABLAM
Dat doet de deur dicht..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
Als ik ze nu vast intrap hoef ik jullie de rest van de week niet meer lastig te vallenquote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 21:37 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dat doet de deur dicht..Even nog een sfeergeluid erbij: BAM!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Ook dat nogquote:Op woensdag 18 december 2013 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Cambuur 0-2 achter, hoolies straks naar het huis
Een paar leuke liedjes hebben ze wel.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:37 schreef Stickertje het volgende:
coldplay een geweldige band vinden
Trouble, Fix Youquote:Op woensdag 18 december 2013 21:37 schreef Stickertje het volgende:
coldplay een geweldige band vinden
Wtf doet Roda/Vitesse dan johquote:Op woensdag 18 december 2013 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij de eerst volgende wedstrijd ga ik me toch een partijtje lopen spammen...quote:Op woensdag 18 december 2013 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zonde inderdaad.quote:
Ik krijg een error bericht, codec nodigquote:Op woensdag 18 december 2013 21:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Even nog een sfeergeluid erbij: BAM!
Ze gaat gewoon slapen van 23 tot 8.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:37 schreef Strani het volgende:
Leuke vrouw, Anna Drijver. Zo kom ik de nacht wel door.
Hij is aanwezig (soort van).quote:Op woensdag 18 december 2013 21:37 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Waar is Geo4Kant met zijn .gifs?
Last Christmas I gave you my heartquote:Op woensdag 18 december 2013 21:36 schreef Uccie het volgende:
Ik heb gewoon aan bijna ALLE kerstliedjes een hekel
Succes.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:38 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Bij de eerst volgende wedstrijd ga ik me toch een partijtje lopen spammen...
Alweer?quote:
Adriaanse.quote:
Hoe?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |