Jij zit er dichterbijquote:
http://www.lc.nl/frieslan(...)-centrum-Leeuwarden-quote:
Nee. Daardoor zijn ze uit elkaar gegaan, en solo was niemand voldoende om echte wereldplaten te maken op 2 Lennons en 1 Harrison naquote:Op woensdag 18 december 2013 21:26 schreef Stickertje het volgende:
Ik zeg het nog eens.. Yoko Ono is het beste wat The Beatles is overkomen.. John Lennon
quote:
1000 ongeveer.. (iemand heeft tegen de cam gestoten volgens mij)quote:Op woensdag 18 december 2013 21:25 schreef Dagoduck het volgende:
Wie telt het geld bij de brievenbus even?
Ik wil niet weten hoe het er nu uitziet. Zal wel een triest zicht zijnquote:Op woensdag 18 december 2013 21:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
http://www.lc.nl/frieslan(...)-centrum-Leeuwarden-
paar minuten lopen bij t glazen huis vandaan. ik kom er bijna dagelijks langs. best indrukwekkend.
Ik ga wel tellen danquote:
pino112.nlquote:
Daarom is het het beste.. geen beatlesquote:Op woensdag 18 december 2013 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee. Daardoor zijn ze uit elkaar gegaan, en solo was niemand voldoende om echte wereldplaten te maken op 2 Lennons en 1 Harrison na
Maccaquote:Op woensdag 18 december 2013 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee. Daardoor zijn ze uit elkaar gegaan, en solo was niemand voldoende om echte wereldplaten te maken op 2 Lennons en 1 Harrison na
Hmmm mjah dan kan je geen enkel nummer aanvragen want dan is er overal wel een link mee. Tuurlijk is dat erg hoor!quote:Op woensdag 18 december 2013 21:26 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Was laatst een grote brand waar een student bij omkwam
tis maar goed dat die drummer later Foo Fighters begonnen is, anders hadden we daar ook nooit meer iets van vernomen.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee juist slim. Direct naast de DJ Boothquote:Op woensdag 18 december 2013 21:27 schreef miieejj het volgende:
wat raarrr trouwens dat die brievenbus een metertje opschoven is...
quote:Op woensdag 18 december 2013 21:27 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Daarom is het het beste.. geen beatles
Ja nee gelijk heb je hoor.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:27 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Hmmm mjah dan kan je geen enkel nummer aanvragen want dan is er overal wel een link mee. Tuurlijk is dat erg hoor!
En wat is er eigenlijk met Robbie Williams gebeurd nadat ie uit de Beatles stapte?quote:Op woensdag 18 december 2013 21:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tis maar goed dat die drummer later Foo Fighters begonnen is, anders hadden we daar ook nooit meer iets van vernomen.
quote:Op woensdag 18 december 2013 21:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tis maar goed dat die drummer later Foo Fighters begonnen is, anders hadden we daar ook nooit meer iets van vernomen.
best wel ja. ben ook bang dat dat nog wel jaren zo zal blijven. aan De Schrans is 2-3 jaar geleden ook een aardige brand geweest en dat staat er nog steeds zwartgeblakerd bij.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik wil niet weten hoe het er nu uitziet. Zal wel een triest zicht zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |