SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders Nederland 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien, waaronder Delta, Ziggo, UPC, Caiway, KPN en Canal Digitaal. Verder zendt het digitale kanaal 101TV ook 24/7 uit met beelden vanuit het Glazen Huis. Uiteraard is er ook de 3FM-app voor Android en iOS om onderweg niets te missen van Serious Request.
Verder zijn er gedurende de dag de verscheidene Serious Request Updates, verzorgd door Michiel Veenstra, Roosmarijn Reijmer en Annemieke Schollaardt. 's Avonds is er elke dag tussen 19.30 en 20.25u een live-uitzending op Nederland 3, waarin Sophie Hilbrand BN'ers, deskundigen en gulle gevers die 3FM Serious Request een warm hart toedragen ontvangt. Sander Lantinga en Rámon Verkoeijen trekken het land in om de meest uiteenlopende acties een hart onder de riem te steken. Tim Hofman baant zich een weg door de mensenmassa op het plein om het publiek bij de brievenbus te vragen naar hun acties. En Winfried Baijens vat de waan van de dag samen in zijn Serious Request journaal. De herhaling hiervan is ’s avonds te zien (begintijd varieert), tevens op Nederland 3.
› Koop het themanummer 'Shoes of Lightning' van Racoon op iTunes.
› Coen en Sander hebben samen met internethelden Rapper Sjors, Zanger Rinus, De Stoopjes en Johan Bos (de stem van Wikipedia) een remake gemaakt van het bekende Do They Know It's Christmas? van Band Aid. Bekijk hier de clip. Het nummer is ook te koop en uiteraard gaat de opbrengst naar Serious Request.
De andere DJ's van 3FM organiseren zelf ook allerlei acties om geld binnen te halen:
› Eric Corton: Dit jaar afgereisd naar Burundi. Bekijk hier zijn reportages terug.
› Meerdere DJ's: De Elfprovinciëntocht trekt door het land. Een DJ gaat met een ‘Rayonhoofd’ van de desbetreffende provincie langs allerlei initiatieven van luisteraars. Ook bezoeken ze enkele acties en initiatieven die reeds gestart zijn.
› (Santa)Klaas van Kruistum: Rijdt door het land met een bus waar je in kan stappen en mee kan helpen met allerlei acties.
› Coen Swijnenberg en Sander Lantinga: Benefietwedstrijd op 21 december, na NAC Breda - SC Cambuur. Het C&S-team strijdt tegen het Sterrenteam van RTL. Coen doet logischerwijs niet mee aan de wedstrijd.
› Barend van Deelen en Wijnand Speelman: De Pleeboys van 3FM.
› Bart Arens: Houdt je gedurende dag op de hoogte van alle nieuwtjes en bijzondere verhalen uit het callcenter
› Domien Verschuuren: Staat de hele dag op het plein.
› Gerard Ekdom: Heeft zijn eigen eetcafé in de Blokhuispoort. Uiteraard met muzikale medewerking, van de Tiny Little Big Band, Rigby en Jett Rebel.
› Sander Lantinga en Ramon Verkoeijen: Doen in de dagelijkse uitzending om 19.30 uur verslag van mooie acties in Nederland.
Webcamstreams
Let op, de streams zijn nog niet allemaal online
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› TV Beelden live
› Brievenbus
› Callcenter / Buiten
› DJ
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› FOK!3FM Requestlogboek - Hier kun je je requests invoeren. Als hij gedraaid wordt, krijg je een e-mail.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen. De OP is te vinden op deze plek. Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken bijgehouden! [i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Oh.. als het zo zit..quote:Op woensdag 18 december 2013 21:21 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Een topic zonder zeurende mensen is een topic waar helemaal niet in gepost wordt
dan zit jij in een andere SC...quote:Op woensdag 18 december 2013 21:22 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
3FM SC is normaal een oase van gezelligheid zonder zure mensen.
HAHAHAHAHAH~!!!!quote:
Als er ooit een zeurende kut nodig is, laat het me wetenquote:Op woensdag 18 december 2013 21:22 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
3FM SC is normaal een oase van gezelligheid zonder zure mensen.
quote:
OPquote:Op woensdag 18 december 2013 21:23 schreef miieejj het volgende:
hallo
is er al een lijstje waar ik mijn liedje in kan vullen ?
quote:
http://fok.3fmfan.nl/requests/quote:Op woensdag 18 december 2013 21:23 schreef miieejj het volgende:
hallo
quote:Op woensdag 18 december 2013 21:23 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Als er ooit een zeurende kut nodig is, laat het me weten
schijnt in de OP te staan.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:23 schreef miieejj het volgende:
hallo
Ja, maar hoe Paul 't zei.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:23 schreef D. het volgende:
[..]
Lambrisering
Maar het zijn gewoon planken
Rot nou even op met je voetbal.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
4-3, nu de kans op de beslissing, retteketetteketet.
Heb je tussen 19,30 - 20,30 gekeken? Een heel schijt zielig verhaalquote:Op woensdag 18 december 2013 21:23 schreef 3rdRock het volgende:
ah, daar is het eerste zielige verhaal.
Ach...quote:Op woensdag 18 december 2013 21:24 schreef Cee het volgende:
Ik besef me nu dat Ring of Fire in Leeuwarden eigenlijk niet echt een nette request is van me.
Ekdom dat er een FIRE-jingle doorgegooid.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:24 schreef Cee het volgende:
Ik besef me nu dat Ring of Fire in Leeuwarden eigenlijk niet echt een nette request is van me.
quote:Op woensdag 18 december 2013 21:24 schreef Cee het volgende:
Word je in elk geval niet uit je bed gebeldquote:Op woensdag 18 december 2013 21:24 schreef Cee het volgende:
quote:Op woensdag 18 december 2013 21:24 schreef Cee het volgende:
stomme vraag...quote:Op woensdag 18 december 2013 21:24 schreef Cee het volgende:
FIREquote:
50 pond is ook wat omslachtigquote:Op woensdag 18 december 2013 21:25 schreef Zaktabak het volgende:
Voor zulke requests luister ik. Niet een luister die 50 pond neerlegt voor Jason Derulo of James Blunt.
Je weet inmiddels dat ik het prima oplos.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Word je in elk geval niet uit je bed gebeld
nee, toen keek ik een fluthorror op een gehuurde bluray.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:24 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Heb je tussen 19,30 - 20,30 gekeken? Een heel schijt zielig verhaal
FIRE!quote:
SPOILER: voor BBQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Dat is waar.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Je weet inmiddels dat ik het prima oplos.
quote:Op woensdag 18 december 2013 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
ik keekSPOILER: voor BBQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
Veranderen naar Bloodhound Gang dan maar?quote:Op woensdag 18 december 2013 21:24 schreef Cee het volgende:
Ik eve niet snap niequote:Op woensdag 18 december 2013 21:24 schreef Cee het volgende:
Was laatst een grote brand waar een student bij omkwamquote:
Jij ?quote:Op woensdag 18 december 2013 21:25 schreef Dagoduck het volgende:
Wie telt het geld bij de brievenbus even?
Jij zit er dichterbijquote:
http://www.lc.nl/frieslan(...)-centrum-Leeuwarden-quote:
Nee. Daardoor zijn ze uit elkaar gegaan, en solo was niemand voldoende om echte wereldplaten te maken op 2 Lennons en 1 Harrison naquote:Op woensdag 18 december 2013 21:26 schreef Stickertje het volgende:
Ik zeg het nog eens.. Yoko Ono is het beste wat The Beatles is overkomen.. John Lennon
quote:
1000 ongeveer.. (iemand heeft tegen de cam gestoten volgens mij)quote:Op woensdag 18 december 2013 21:25 schreef Dagoduck het volgende:
Wie telt het geld bij de brievenbus even?
Ik wil niet weten hoe het er nu uitziet. Zal wel een triest zicht zijnquote:Op woensdag 18 december 2013 21:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
http://www.lc.nl/frieslan(...)-centrum-Leeuwarden-
paar minuten lopen bij t glazen huis vandaan. ik kom er bijna dagelijks langs. best indrukwekkend.
Ik ga wel tellen danquote:
pino112.nlquote:
Daarom is het het beste.. geen beatlesquote:Op woensdag 18 december 2013 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee. Daardoor zijn ze uit elkaar gegaan, en solo was niemand voldoende om echte wereldplaten te maken op 2 Lennons en 1 Harrison na
Maccaquote:Op woensdag 18 december 2013 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee. Daardoor zijn ze uit elkaar gegaan, en solo was niemand voldoende om echte wereldplaten te maken op 2 Lennons en 1 Harrison na
Hmmm mjah dan kan je geen enkel nummer aanvragen want dan is er overal wel een link mee. Tuurlijk is dat erg hoor!quote:Op woensdag 18 december 2013 21:26 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Was laatst een grote brand waar een student bij omkwam
tis maar goed dat die drummer later Foo Fighters begonnen is, anders hadden we daar ook nooit meer iets van vernomen.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee juist slim. Direct naast de DJ Boothquote:Op woensdag 18 december 2013 21:27 schreef miieejj het volgende:
wat raarrr trouwens dat die brievenbus een metertje opschoven is...
quote:Op woensdag 18 december 2013 21:27 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Daarom is het het beste.. geen beatles
Ja nee gelijk heb je hoor.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:27 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Hmmm mjah dan kan je geen enkel nummer aanvragen want dan is er overal wel een link mee. Tuurlijk is dat erg hoor!
En wat is er eigenlijk met Robbie Williams gebeurd nadat ie uit de Beatles stapte?quote:Op woensdag 18 december 2013 21:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tis maar goed dat die drummer later Foo Fighters begonnen is, anders hadden we daar ook nooit meer iets van vernomen.
quote:Op woensdag 18 december 2013 21:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tis maar goed dat die drummer later Foo Fighters begonnen is, anders hadden we daar ook nooit meer iets van vernomen.
best wel ja. ben ook bang dat dat nog wel jaren zo zal blijven. aan De Schrans is 2-3 jaar geleden ook een aardige brand geweest en dat staat er nog steeds zwartgeblakerd bij.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik wil niet weten hoe het er nu uitziet. Zal wel een triest zicht zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |