Mijn eetlust, wat doe jequote:Op woensdag 18 december 2013 21:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die zal daar beneden wel zo'n grote bos hebben hangen
Dat was 2010. Dit is diarree.quote:
Anti-aids.quote:
Dat.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:16 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Hakkenmiddag (komt dat nog?) gaat veel goedmaken..
Tussendoor even luisteraars in de sjow.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:16 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Hakkenmiddag (komt dat nog?) gaat veel goedmaken..
verpestenquote:
Timur is juist een top-djquote:Op woensdag 18 december 2013 21:16 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Gelukkig zit Timur er niet in, dat was echt een ramp met hem.
Ik ben voor AZ ja!quote:
quote:
Hij was alleen ziek en zwak.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Timur is juist een top-dj
Ik heb ook een kut! kijk maar naar mijn 'online' icoontje.quote:
Geen seks vanavondquote:
Wacht maar tot de echte friezen onverstaanbaar in die mic beginnen te brallen...quote:
"Oh my gawd, m'n kliekje naar de kanker"quote:Op woensdag 18 december 2013 21:14 schreef Qunix het volgende:
"dit ken ik niet" zijn niet de vaste luisteraars
Leugensquote:Op woensdag 18 december 2013 21:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb ook een kut! kijk maar naar mijn 'online' icoontje.
Ja hij kon het niet echt aan had ik het idee, ze moeten ook alleen week DJ's daar neerzettenquote:
Sieb.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:17 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Kijken of er weer een huilend kindje langskomt
hahahahaaaaa xd xd xd xdquote:Op woensdag 18 december 2013 21:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb ook een kut! kijk maar naar mijn 'online' icoontje.
De OP wel volgens mij.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:17 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Wie heeft een URL voor mij van een livestream?(voor in VLC)
Niet. Is wegbezuinigd.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:17 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Wie heeft een URL voor mij van een livestream?(voor in VLC)
je weet togquote:
Heb ik sowieso al nooit.quote:
Tot laterquote:Op woensdag 18 december 2013 21:18 schreef PeterPastoor het volgende:
Wat ben ik blij als het straks wat rustiger wordt in dit topic als die zuurpruimen allemaal weg zijn. Tot die tijd ben ik ff weg.
Tot later
Serieus?quote:Op woensdag 18 december 2013 21:18 schreef Qunix het volgende:
[..]
Niet. Is wegbezuinigd.
101.tv/live of 3fm.nl/live
Graveyardquote:Op woensdag 18 december 2013 21:18 schreef PeterPastoor het volgende:
Wat ben ik blij als het straks wat rustiger wordt in dit topic als die zuurpruimen allemaal weg zijn. Tot die tijd ben ik ff weg.
Tot later
Nee, alles op FOK! is waar.quote:
Bazenband is dat idd:quote:
Als je ze hard genoeg knijpt vast welquote:Op woensdag 18 december 2013 21:17 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Kijken of er weer een huilend kindje langskomt
Klopt!quote:Op woensdag 18 december 2013 21:18 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Pino woont in Kerkrade.
Doei, morgenochtend weer lekker wakker worden en naar je uitkering kijken?quote:Op woensdag 18 december 2013 21:18 schreef PeterPastoor het volgende:
Tot later
Andere topic.quote:
Dat kan ik allemaal niet bijhouden hoor, ik ben toch zeker geen stereotype vrouwquote:
Amen.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:18 schreef Zaktabak het volgende:
Dit is zo'n editie die leuk is voor op je radio om op de achtergrond aan te staan en mee te krijgen wat er gebeurt.
Maar om het nou intensief te gaan volgen en vollop mee te gaan doen? Dit wordt niks
Ga je dit jaar niet krijgen, tenzij hartstikke geforceerd.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:19 schreef Mr.Houdoe het volgende:
#manmetdezwartejas, zulke dingen wil ik
Denk ook dat dit best een kuteditie wordtquote:Op woensdag 18 december 2013 21:20 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ga je dit jaar niet krijgen, tenzij hartstikke geforceerd.
Lol nee ik werk gewoon fulltime.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:19 schreef byah het volgende:
[..]
Doei, morgenochtend weer lekker wakker worden en naar je uitkering kijken?
Dan is SR voorbijquote:Op woensdag 18 december 2013 21:18 schreef PeterPastoor het volgende:
Tot later
Koekjes verkocht.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:20 schreef 3rdRock het volgende:
vriendinnetje? die gaan neuken straks!
Een topic zonder zeurende mensen is een topic waar helemaal niet in gepost wordtquote:Op woensdag 18 december 2013 21:18 schreef PeterPastoor het volgende:
Tot later
kom dan jongequote:
kom dan kom dan kom danquote:
Hoerenveenquote:
3FM SC is normaal een oase van gezelligheid zonder zure mensen.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:21 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Een topic zonder zeurende mensen is een topic waar helemaal niet in gepost wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |