Wacht maar tot de echte friezen onverstaanbaar in die mic beginnen te brallen...quote:
"Oh my gawd, m'n kliekje naar de kanker"quote:Op woensdag 18 december 2013 21:14 schreef Qunix het volgende:
"dit ken ik niet" zijn niet de vaste luisteraars
Leugensquote:Op woensdag 18 december 2013 21:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb ook een kut! kijk maar naar mijn 'online' icoontje.
Ja hij kon het niet echt aan had ik het idee, ze moeten ook alleen week DJ's daar neerzettenquote:
Sieb.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:17 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Kijken of er weer een huilend kindje langskomt
hahahahaaaaa xd xd xd xdquote:Op woensdag 18 december 2013 21:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb ook een kut! kijk maar naar mijn 'online' icoontje.
De OP wel volgens mij.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:17 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Wie heeft een URL voor mij van een livestream?(voor in VLC)
Niet. Is wegbezuinigd.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:17 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Wie heeft een URL voor mij van een livestream?(voor in VLC)
je weet togquote:
Heb ik sowieso al nooit.quote:
Tot laterquote:Op woensdag 18 december 2013 21:18 schreef PeterPastoor het volgende:
Wat ben ik blij als het straks wat rustiger wordt in dit topic als die zuurpruimen allemaal weg zijn. Tot die tijd ben ik ff weg.
Tot later
Serieus?quote:Op woensdag 18 december 2013 21:18 schreef Qunix het volgende:
[..]
Niet. Is wegbezuinigd.
101.tv/live of 3fm.nl/live
Graveyardquote:Op woensdag 18 december 2013 21:18 schreef PeterPastoor het volgende:
Wat ben ik blij als het straks wat rustiger wordt in dit topic als die zuurpruimen allemaal weg zijn. Tot die tijd ben ik ff weg.
Tot later
Nee, alles op FOK! is waar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |