...quote:Op woensdag 18 december 2013 21:34 schreef richolio het volgende:
[..]
Inderdaad.Alsof ze er echt last van hebben. Meegaan met de groep
Sommige mensen niet blijkbaarquote:Op woensdag 18 december 2013 21:34 schreef alors het volgende:
[..]
Jaja we snapten hem de eerste keer wel al.
goedeavondquote:
Ah oké. Naja, dit vind ik ook wel een beetje. Maar dan verneuk ik alleen jullie feestje, dat is lulligquote:Op woensdag 18 december 2013 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee die zou zeggen dat Giel Beelen en SR kut zijn.
Ja ik ben in de warquote:Op woensdag 18 december 2013 21:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee toch? in 2011, heb ik nog gekeken.
Ja leuk topic he jordi?quote:
Wisten we alquote:
Ik vroeg waarom hij in NL was, en toen zei hij dat hij naar vrienden ging. En wat hij ging doen in het weekend, uiteten en zo. En dat hij Den Haag wel kende. Ging echt nergens overquote:Op woensdag 18 december 2013 21:34 schreef Stickertje het volgende:
[..]wat zei hij allemaal?
20 jaar geleden zou ik nu stront jaloers zijn
HMF vond dat niet lullig. En toen werd ie geband, tesamen met een restdeel van de VBL SC.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:35 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ah oké. Naja, dit vind ik ook wel een beetje. Maar dan verneuk ik alleen jullie feestje, dat is lullig![]()
Coldplay
Te hard aan getrokken.. sorry...quote:
Wel even begeleiden hoor die jongen.quote:
JA LUL!quote:Op woensdag 18 december 2013 21:35 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Te hard aan getrokken.. sorry...
Jammer dat ik die tijden heb gemistquote:Op woensdag 18 december 2013 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
HMF vond dat niet lullig. En toen werd ie geband, tesamen met een restdeel van de VBL SC.
Hmm..quote:Op woensdag 18 december 2013 21:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die gaat naar de laatste pagina, maar zoiets wel ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |