Je bent zelf een KABLAMquote:Op woensdag 18 december 2013 21:36 schreef Zaktabak het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
KABLAM
Dat doet de deur dicht..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
Als ik ze nu vast intrap hoef ik jullie de rest van de week niet meer lastig te vallenquote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 21:37 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dat doet de deur dicht..Even nog een sfeergeluid erbij: BAM!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Ook dat nogquote:Op woensdag 18 december 2013 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Cambuur 0-2 achter, hoolies straks naar het huis
Een paar leuke liedjes hebben ze wel.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:37 schreef Stickertje het volgende:
coldplay een geweldige band vinden
Trouble, Fix Youquote:Op woensdag 18 december 2013 21:37 schreef Stickertje het volgende:
coldplay een geweldige band vinden
Wtf doet Roda/Vitesse dan johquote:Op woensdag 18 december 2013 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij de eerst volgende wedstrijd ga ik me toch een partijtje lopen spammen...quote:Op woensdag 18 december 2013 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zonde inderdaad.quote:
Ik krijg een error bericht, codec nodigquote:Op woensdag 18 december 2013 21:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Even nog een sfeergeluid erbij: BAM!
Ze gaat gewoon slapen van 23 tot 8.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:37 schreef Strani het volgende:
Leuke vrouw, Anna Drijver. Zo kom ik de nacht wel door.
Hij is aanwezig (soort van).quote:Op woensdag 18 december 2013 21:37 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Waar is Geo4Kant met zijn .gifs?
Last Christmas I gave you my heartquote:Op woensdag 18 december 2013 21:36 schreef Uccie het volgende:
Ik heb gewoon aan bijna ALLE kerstliedjes een hekel
Succes.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:38 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Bij de eerst volgende wedstrijd ga ik me toch een partijtje lopen spammen...
Alweer?quote:
Adriaanse.quote:
Hoe?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |