Mwah, Paul heeft ook een aantal sterke albums gemaakt. Band On The Run!quote:Op woensdag 18 december 2013 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee. Daardoor zijn ze uit elkaar gegaan, en solo was niemand voldoende om echte wereldplaten te maken op 2 Lennons en 1 Harrison na
Is ie toch gaan lopen...quote:Op woensdag 18 december 2013 21:27 schreef miieejj het volgende:
wat raarrr trouwens dat die brievenbus een metertje opschoven is...
ahh.. zal wel er moeten wennen denk ik ..quote:Op woensdag 18 december 2013 21:27 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Nee juist slim. Direct naast de DJ Booth
Als ik in Leeuwarden ben kwam ik daar altijd langs..quote:Op woensdag 18 december 2013 21:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
best wel ja. ben ook bang dat dat nog wel jaren zo zal blijven. aan De Schrans is 2-3 jaar geleden ook een aardige brand geweest en dat staat er nog steeds zwartgeblakerd bij.
Die gaat naar de laatste pagina in het topic, heb je alsnog niet de OP.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:28 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Wat doet dat?
Naar 't laatste topic?
http://forum.fok.nl/topicchain/last/70
die heeft toen met die ene uit de Spice Girls Abba opgericht.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En wat is er eigenlijk met Robbie Williams gebeurd nadat ie uit de Beatles stapte?
quote:
En dat allemaal omdat ze in Glee begonnen zijn.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die heeft toen met die ene uit de Spice Girls Abba opgericht.
Nope. Gaat naar de OP van het laatste topic in de reeks.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die gaat naar de laatste pagina in het topic, heb je alsnog niet de OP.
Goede postquote:
Ja leuk hequote:Op woensdag 18 december 2013 21:29 schreef richolio het volgende:
Hihi een brievenbus cam. Leuk. Heel de tijd naar de brievenbus kijken
quote:Op woensdag 18 december 2013 21:29 schreef richolio het volgende:
Hihi een brievenbus cam. Leuk. Heel de tijd naar de brievenbus kijken
quote:
Bij mij niet.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nope. Gaat naar de OP van het laatste topic in de reeks.
ik eigenlijk alleen als ik tijdens de lunch vanaf mijn werk naar de Action aan de schrans ga.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Als ik in Leeuwarden ben kwam ik daar altijd langs..
Die zat in de Backstreet Boys hoorquote:Op woensdag 18 december 2013 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En wat is er eigenlijk met Robbie Williams gebeurd nadat ie uit de Beatles stapte?
Ach ja, daar heb ik nog eens verfspuitbussen gekocht!quote:Op woensdag 18 december 2013 21:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik eigenlijk alleen als ik tijdens de lunch vanaf mijn werk naar de Action aan de schrans ga.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |