Dat zeggen mensen met anorexia/boulimia ook. Niet echt een goede insteek.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:08 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ik haat het als mensen dat zeggenIk heb zelf ook ogen, ik bepaal zelf wel of ik het mee vind vallen of niet.
Ik ben kritisch. Ik zeg gewoon dé waarheid.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:10 schreef Jhali het volgende:
[..]
Zoals ik zei, ik bepaal zelf wel of ik het mee vind vallen of niet.
Ik ook.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik haat gewoon op het idee alleen maar gezond te moeten eten.
Schildklier werkt te langzaam.quote:
Ik ben ook voedingsdeskundigequote:Op dinsdag 17 december 2013 15:12 schreef Jhali het volgende:
Dicht
[..]
Schildklier werkt te langzaam.
Sport te weinig.
Dat denk ik. Maar laat ik maar niet teveel zeggen want voedingsdeskundige crack is in the house
tsjsjjquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ook.
Maar ik moet echt wat slanker worden, anders gaat het nooit goedkomen met hosselen
Je hebt het al gezegd.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:12 schreef Jhali het volgende:
[..]
Schildklier werkt te langzaam.
Sport te weinig.
Dat denk ik. Maar laat ik maar niet teveel zeggen want voedingsdeskundige crack is in the house
Ik moet aankomenquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ook.
Maar ik moet echt wat slanker worden, anders gaat het nooit goedkomen met hosselen
Ga dan ook langs. Vul je 1 formulier in, je drinkt een kopje koffie en je bent klaar.quote:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:15 schreef Elan het volgende:
Elk pondje gaat door het mondje.
Xcachet weet hier alles van.
Ja, ik wou het voor half 4 doen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ga dan ook langs. Vul je 1 formulier in, je drinkt een kopje koffie en je bent klaar.
En als er geen randstad in de buurt is kies je een andere.
Maar cachet is niet dik?quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:15 schreef Elan het volgende:
DOE DANquote:
Oké, leuk.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:15 schreef Elan het volgende:
En Elan niet grappig. Zie hier het resultaat.quote:
Bedankt voor deze kwaliteitsinjectie.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:15 schreef Elan het volgende:
177quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hoe lang ben je? Dan ga ik je gewicht raden.
177 is relatief lang hoor, en als ze dan btje mollig is dan gaat het al gauw richting de 70+.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Houd je bek. Ik weer maar 77 kilo![]()
65
Jawel.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Stevig wel hoor.
Zeker geen maatje 36.
op mijn id staat 174 maar volgensmij ben ik wel iets langer geworden, maar hoezo niet danquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
echt?
Dan laat ik mij niet meer peggen door jou.
Emancipatie, je wilt toch gelijk worden behandeld, ga da niet zielig doen over je gewichtquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:21 schreef Jhali het volgende:
[..]
op mijn id staat 174 maar volgensmij ben ik wel iets langer geworden, maar hoezo niet dan
nee jongens ik ga niet zeggen wat ik weeg doei gr
ik ben 178quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:21 schreef Jhali het volgende:
[..]
op mijn id staat 174 maar volgensmij ben ik wel iets langer geworden, maar hoezo niet dan
nee jongens ik ga niet zeggen wat ik weeg doei gr
1,69 mquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hoe lang ben je? Dan ga ik je gewicht raden.
Jij bent voorspelbaar.quote:
En dan noemen ze mij de dwerg in VBLquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja.
Daarom ben ik ook blij dat ik mod op fok ben.
dus, lengte heeft daar toch niks mee te makenquote:
nee, hoeft niet, zal mij een worst wezen wat jij weegt.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Emancipatie, je wilt toch gelijk worden behandeld, ga da niet zielig doen over je gewicht. Dan zeg ik de mijne .
VBL is ook geen leuk forum.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En dan noemen ze mij de dwerg in VBL.
hihiquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:22 schreef Jhali het volgende:
[..]
dus, lengte heeft daar toch niks mee te maken
[..]
nee, hoeft niet, zal mij een worst wezen wat jij weegt.
Ik vind kleine meisjes veel leuker.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:22 schreef Jhali het volgende:
[..]
dus, lengte heeft daar toch niks mee te maken
[..]
Weet niet meer welke.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan heb je me destijds een fake foto toegezonden.
Dacht ik "omg, verkeerd topic ik moet hier helemaal niet posten" haha.quote:
okee, huur maar een chinees ergens danquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik vind kleine meisjes veel leuker.
Ik drop overal goede posts. VBL, NWS zelfs CUL.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zag je dat het erger was gesteld en Elan buiten VBL postte
mallerd xdxdquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Weet niet meer welke.
[..]
Dacht ik "omg, verkeerd topic ik moet hier helemaal niet posten" haha.
Jammer dat je mijn naam hier niet gewoon dropt.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik drop overal goede posts. VBL, NWS zelfs CUL.
Dat bepaalde onnozelen kwaliteit niet herkennen is hun probleem.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:22 schreef Jhali het volgende:
Bedankt voor de getoonde zelfkennis. Ik vroeg mij al af waarom jij kwaliteit zo obsessief probeerde te vernagelen met je eigen aids xDquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik drop overal goede posts. VBL, NWS zelfs CUL.
Dat bepaalde onnozelen kwaliteit niet herkennen is hun probleem.
je maakt wat mee hequote:Op dinsdag 17 december 2013 15:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Weet niet meer welke.
[..]
Dacht ik "omg, verkeerd topic ik moet hier helemaal niet posten" haha.
HOI MEVROUW NAAST CACHIEquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:25 schreef xcachet het volgende:
Ssssst, er zit een vrouw naast mij in de trein.
hihi xdxd
kijk jij ook altijd op andere mensen hun mobiels in de trein/busquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:26 schreef xcachet het volgende:
Vanmorgen zat er zo'n vetzak naast mij. Nam zoveel plek in beslag dat ie helemaal tegen mij aan zat gedruktHij heeft 3 tinder dates gehad.
sorry, ik zal wel niet meer naast je gaan zitten.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:26 schreef xcachet het volgende:
Vanmorgen zat er zo'n vetzak naast mij. Nam zoveel plek in beslag dat ie helemaal tegen mij aan zat gedruktHij heeft 3 tinder dates gehad.
ik wel.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:26 schreef Jhali het volgende:
[..]
kijk jij ook altijd op andere mensen hun mobiels in de trein/bus
Het geeft niet.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt voor de getoonde zelfkennis. Ik vroeg mij al af waarom jij kwaliteit zo obsessief probeerde te vernagelen met je eigen aids xD
Ja. Hij liet een foto van zichzelf zien die hij op tinter gebruiktequote:Op dinsdag 17 december 2013 15:26 schreef Jhali het volgende:
[..]
Stommerdquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
sorry, ik zal wel niet meer naast je gaan zitten.
Vind het gezellig dat je hier bent.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Het geeft niet.
Tegen de tijd dat je balletjes zijn ingedaald kun je het ongetwijfeld meer waarderen.
Narcistische gekkie hihi
ik ookquote:
Ik wil niet dat onze relatiecrisis op fok komt cachet.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja. Hij liet een foto van zichzelf zien die hij op tinter gebruikteSelfie die hij in de trein had gemaakt. Hele verhalen ook over gamen
![]()
Niet tegen mij gelukkig.
[..]
Stommerd
Stalkgedrag ditquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:28 schreef Jhali het volgende:
[..]
ik ook
zat een keer achter een knappe jongen en ik was achter zijn naam gekomen door te loeren en ik had hem later op fb gevonden en ik wilde hem echt graag aanspreken maar durfde nietbeter ook maar dat ik dat niet gedaan heb
Als ik admin ben zou het niet lang meer duren.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Elan scheld mij uit. Ik pleit voor een permban
Ik moet naar 70. Ik ben 80 nu denk ik.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ligt eraan, hoeveel weeg je, ik moet naar 85 kilo.
Het is dat je het zelf zegt hihahoquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:28 schreef Jhali het volgende:
[..]
ik ook
zat een keer achter een knappe jongen en ik was achter zijn naam gekomen door te loeren en ik had hem later op fb gevonden en ik wilde hem echt graag aanspreken maar durfde nietbeter ook maar dat ik dat niet gedaan heb
maak een foto van jullie beiden. lekker gekquote:
Bedankt.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vind het gezellig dat je hier bent.
haha, geen debielquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maak een foto van jullie beiden. lekker gek
En die van VBL?quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Bedankt.
De sfeer is hier een stuk beter dan CUL SC.
Ja , ik ook 80. 5 kilo spiermassa erbijquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik moet naar 70. Ik ben 80 nu denk ik.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vind het gezellig dat je hier bent.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
je doet ook alles om mij te pesten hé
Waarom moet je dan 5 kilo spieren erbij?quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja , ik ook 80. 5 kilo spiermassa erbij.
Hee Doortje.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:32 schreef AdoraBelle het volgende:
Hallo allemaal! Ik dacht ik kom maar weer eens op FOK! kijken, en zie dat veel van m'n oude vriendjes nu hier zitten.
VBL overtreft alles.quote:
Adoraquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:32 schreef AdoraBelle het volgende:
Hallo allemaal! Ik dacht ik kom maar weer eens op FOK! kijken, en zie dat veel van m'n oude vriendjes nu hier zitten.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Kinderachtige flikker ben je ook he.
Vergeet de randstad/ander uitzendbureau niet.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:31 schreef Tjacka het volgende:
Ik ga peuken halen en naar mijn werk.
Fijne avond dames en LR.
Hoi. Bij deze wil ik je nieuwe vriendje zijn.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:32 schreef AdoraBelle het volgende:
Hey.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:32 schreef AdoraBelle het volgende:
doeiquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:33 schreef Tjacka het volgende:
Ik vind het niet fijn dat de rest geen doei zegt.
Wil je hier indirect nou mee zeggen dat ik een slechte VBL-user ben?quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:32 schreef Elan het volgende:
[..]
VBL overtreft alles.
Sterker nog... kreeg het advies van Don om voortaan hier mee te posten omdat alle slechte users van VBL tegenwoordig hier zitten.
Maar dit is gewoon een prima kolonie met grappige milities.
Denken dat ik tegen jou doei zegquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:33 schreef Tjacka het volgende:
Ik vind het niet fijn dat de rest geen doei zegt.
Hij wil zeggen dat niemand hem op Vbl mag en het hier een nieuwe poging geeft. Maar dit uittypen is nou niet echt de beste binnenkomer.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wil je hier indirect nou mee zeggen dat ik een slechte VBL-user ben?En inso en Tjacka
en danquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:35 schreef xcachet het volgende:
Inso ik denk er aan om te stoppen per 1 jan.
Hey Jaaliequote:
Tja... Tja... nee, dat klinkt niet lekker. Tjackaquote:
Yay!quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi. Bij deze wil ik je nieuwe vriendje zijn.
Hey meisquote:
xcachet for modquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoop dat je snel geen mod meer bent. Jij kan je niet eens gedragen.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ga ik beter mijn best doen op school.
Ohja, want als hier alle slechte users van VBL heen worden gestuurd, en hij ook dan... ja, spreekt voor zichquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij wil zeggen dat niemand hem op Vbl mag en het hier een nieuwe poging geeft. Maar dit uittypen is nou niet echt de beste binnenkomer.
Gewoon zorgen dat je een ban krijgt, heb nooit zo hard gewerkt voor school als tijdens mijn maand ban_O-quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ga ik beter mijn best doen op school.
Nee, jij bent supervet.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wil je hier indirect nou mee zeggen dat ik een slechte VBL-user ben?En inso en Tjacka
hij is een ultra slechte user. dus hij moet eigenlijk naar de onz-sc.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ohja, want als hier alle slechte users van VBL heen worden gestuurd, en hij ook dan... ja, spreekt voor zich
moet ik dan in vbl gaan posten?quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ohja, want als hier alle slechte users van VBL heen worden gestuurd, en hij ook dan... ja, spreekt voor zich
quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:26 schreef Jhali het volgende:
[..]
leuke binnenkomer die PIquote:
Waar noemde Xcachet mijn naam dan?quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee, jij bent supervet.
Ondanks de foto die niet echt lijkt als je echt maat 36 hebt.
Alhoewel LR natuurlijk wel een beetje aan dat beeld van Don voldoet
dat hoor ik vakerquote:
Lariekoek post hier al maanden.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij wil zeggen dat niemand hem op Vbl mag en het hier een nieuwe poging geeft. Maar dit uittypen is nou niet echt de beste binnenkomer.
in dat geval heb je je account gegevens verkeerd ingesteldquote:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hij is een ultra slechte user. dus hij moet eigenlijk naar de onz-sc.
Het is Toto.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in dat geval heb je je account gegevens verkeerd ingesteld
Dit is pertinent onwaar.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in dat geval heb je je account gegevens verkeerd ingesteld
Stro!quote:
hoi. jij bent best een beruchte fokker toch?quote:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ga je jezelf nog onthullen of moet ik dat doen?
quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:40 schreef xPressie het volgende:
[..]
Helemaal niet. Ik ben Pressilla G. uit Assen
graag gedaanquote:
Mooie tijden toen je nog op de voetbalkantine posttequote:Op dinsdag 17 december 2013 15:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Lariekoek post hier al maanden.
Zelfs toen Tjacka nog gewoon zichzelf was. Mooie tijden.
Ja echt moddervetquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee, jij bent supervet.
Ondanks de foto die niet echt lijkt als je echt maat 36 hebt.
Alhoewel LR natuurlijk wel een beetje aan dat beeld van Don voldoet
doe maar, hebben we dat tenminste gehadquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ga je jezelf nog onthullen of moet ik dat doen?
elk mens wordt anders door de liefdequote:Op dinsdag 17 december 2013 15:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Lariekoek post hier al maanden.
Zelfs toen Tjacka nog gewoon zichzelf was. Mooie tijden.
LMI?quote:
ik heb geruchten gehoord dat het toto isquote:
Oh, dat weet ik niet? Is dat zo?quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoi. jij bent best een beruchte fokker toch?
Ah... hoge kwaliteit van posts...quote:
Dit gaat duidelijk over LR.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
ultra slecht
Elan ik zou dit niet pikken hoor!
ik ben 14.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:41 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah... hoge kwaliteit van posts...
weet niet, ik ken je niet, maar zie je naam gewoon vaak langskomen..quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:41 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, dat weet ik niet? Is dat zo?
en dat is een excuus?quote:
Pinda?quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom moet je dan 5 kilo spieren erbij?
Ik moet alleen vet kwijt.
Niemand zit te wachten op een chubby pinda
Hij is er zelf eenquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:41 schreef Crack_ het volgende:
Eh, en waarom maakt Toto zo'n mongolen kloon?
We hadden het over jou.quote:
Als xcachet dik is dan ben ik megadikquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja echt moddervet
Moet ik nu een tegendeel gaan bewijzen of zo?
Omdat sommigen leuk vinden om JNG!-gebeurtenissen op te rakelen. Geheel kansloos.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:41 schreef Crack_ het volgende:
Eh, en waarom maakt Toto zo'n mongolen kloon?
Hee, long time no see! Hoe is het?quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:41 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hoi crackje! Hoe is het met je verslaving?
Snap het niet.. Licht mij in (prive)quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Omdat sommigen leuk vinden om JNG!-gebeurtenissen op te rakelen. Geheel kansloos.
Oh, oké. Ik denk dat sommige users in de JNG SC me niet zo liev vonden. Maarja, dat is niet mijn schuld volgens mij.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
weet niet, ik ken je niet, maar zie je naam gewoon vaak langskomen..
stuur jij het dan naar mij door?quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Snap het niet.. Licht mij in (prive)
Ik ook 1/4e, in de zomer kan ik niet door voor blank. Zie er ook niet echt nederlansd uitquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mja, 1/4 maar. Ik kan door voor blank.
Klopt! Ik heb je gemist! Met mij goed hoor. Hoe is het met jou?quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hee, long time no see! Hoe is het?
Verslaving, welke verslaving!?
Verander je uiquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:43 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, oké. Ik denk dat sommige users in de JNG SC me niet zo liev vonden. Maarja, dat is niet mijn schuld volgens mij.
dat heb je snel gezienquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:42 schreef xPressie het volgende:
[..]
Ja, de meeste mensen in deze sc zijn geestelijk 14
ach ja, ze vinden elkaar hier regelmatig niet lief geloof ikquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:43 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, oké. Ik denk dat sommige users in de JNG SC me niet zo liev vonden. Maarja, dat is niet mijn schuld volgens mij.
"We" ?quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij is er zelf een
[..]
We hadden het over jou.
Mja, ik ben ook deels Duits, Frans en Joods.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ook 1/4e, in de zomer kan ik niet door voor blank. Zie er ook niet echt nederlansd uit
Lekker boeiend, het is ook maar internetquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach ja, ze vinden elkaar hier regelmatig niet lief geloof ik
rodawa*quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:44 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Denk je dat ik radowo ben?.
Ik wil 'm best veranderen, maar naar wat dan?
Een dier... schijnt hier in deze sc vaker te gebeuren...quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:44 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Rodawa ja haha. Zoek naar gifjes op het internetquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:44 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Waar was je dan?quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:43 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Klopt! Ik heb je gemist! Met mij goed hoor. Hoe is het met jou?
Je crack verslaving natuurlijk!.
dit is vbl dan ook nietquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:44 schreef Elan het volgende:
[..]
"We" ?
Tjacka maakt zichzelf gehaat in VBL door zijn acties.
Die heeft helemaal geen autoriteit om anderen te be, laat staan te veroordelen.
schijnbaar raakt het sommigen toch welquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Lekker boeiend, het is ook maar internet
Oh, dat zou best kunnen. Maar stiekem houden ze allemaal van elkaar denk ik.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach ja, ze vinden elkaar hier regelmatig niet lief geloof ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik lig er niet wakker vanquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dit is vbl dan ook niet
[..]
schijnbaar raakt het sommigen toch wel
Ja, ik weet nooit of die middelste letter nou een a of een o moet zijn. Dus dan maar helemaal foutquote:
Tjacka en ik en LR.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:44 schreef Elan het volgende:
[..]
"We" ?
Tjacka maakt zichzelf gehaat in VBL door zijn acties.
Die heeft helemaal geen autoriteit om anderen te be, laat staan te veroordelen.
Bij mij zie je wel het indische terugquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mja, ik ben ook deels Duits, Frans en Joods.![]()
Dat zie je meer.
Ja, maar je kent mijn gevoel voor smaakquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Rodawa ja haha. Zoek naar gifjes op het internet
quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:47 schreef Elan het volgende:
Ik ga groentelasagne maken. Kusje op je voorhoofd.
gelukkig...quote:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:46 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, dat zou best kunnen. Maar stiekem houden ze allemaal van elkaar denk ik.we zullen zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
neequote:Op dinsdag 17 december 2013 15:47 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, maar je kent mijn gevoel voor smaak. Heb je geen tips voor me?
Ik weet niet hoor... ik houd niet zo van dierenquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:45 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Een dier... schijnt hier in deze sc vaker te gebeuren...
nou, dan ga je maarquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:47 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor... ik houd niet zo van dieren.
En hoe voelt dat?quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Bij mij zie je wel het indische terug.
ook dat wil ik wel zienquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
er zijn mensen hier die elkaar de hersenpan in willen meppen hoor
Oh, even weg... wat persoonlijke dingetjes... Maar nu is het weer goed hoorquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Waar was je dan?
Ben toch niet verslaafd
Ik kan je enkel deze getraumatiseerde Servische soldaat aanbieden. Elan vind dit leuk.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:47 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, maar je kent mijn gevoel voor smaak. Heb je geen tips voor me?
Remove the kebab, pl0x.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan je enkel deze getraumatiseerde Servische soldaat aanbieden. Elan vind dit leuk.
[ afbeelding ]
Zijn baretquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan je enkel deze getraumatiseerde Servische soldaat aanbieden. Elan vind dit leuk.
[ afbeelding ]
oei, oei, oei...quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:47 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor... ik houd niet zo van dieren.
Neeeeeeeee!quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
uiteraard, een gentleman ben ik dan ook wel weerquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:50 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Houd jij de deur voor me open?
nou nouquote:
En niet m'n kontje checken dan he...quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
uiteraard, een gentleman ben ik dan ook wel weer
jawel, gentleman is nog steeds manquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:52 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
En niet m'n kontje checken dan he....
welke van de 2?quote:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jawel, gentleman is nog steeds man
quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jawel, gentleman is nog steeds man
in dat geval zal het rechts geweest zijn...quote:
behalve natuurlijk als je een kont hebt als 2 botsende planetenquote:
Lieg niet.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En de eerste was al zo slecht
Eens... verbaasd mij ook dat er zoveel zijn...quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En de eerste was al zo slecht
Vlak na Saw 60 en Fast & Furious 300quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:58 schreef 2Happy4U het volgende:
Over uitgemolken series gesproken. Weet iemand wanneer de nieuwe Resident Evil uitkomt?
Milla is niet meer zo mooi als vroegerquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:58 schreef 2Happy4U het volgende:
Over uitgemolken series gesproken. Weet iemand wanneer de nieuwe Resident Evil uitkomt?
Ik heb wel moeten lachen om de eerste, maar daar was ook alles mee gzegd.quote:
Explosief?quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
behalve natuurlijk als je een kont hebt als 2 botsende planeten
Lang geleden dat ik die heb gezien zegquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:59 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Eens... verbaasd mij ook dat er zoveel zijn...
zelfs meer dan de Police Academy films
Saw zit ook inmiddels op deel 8 of niet? F&F nooit gekeken, is dat wat?quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vlak na Saw 60 en Fast & Furious 300
[ afbeelding ]
Je bedoelt een negerinnenkont? Nee, dat valt wel mee bij mij hoorquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
behalve natuurlijk als je een kont hebt als 2 botsende planeten
heul grootquote:
Denk het niet. Deel één ooit gezien maar dat is ook alweer ruim 10 jaar geleden.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Saw zit ook inmiddels op deel 8 of niet? F&F nooit gekeken, is dat wat?
dan zal ik toch moeten kijkenquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:00 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Je bedoelt een negerinnenkont? Nee, dat valt wel mee bij mij hoor. Maar het is ook weer niet zo dat het plat is.
Dan weet ik genoeg, bedankt gr.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Denk het niet. Deel één ooit gezien maar dat is ook alweer ruim 10 jaar geleden.
Mooi hoofdquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Sof en ik kunnen niet puzzelen
[ afbeelding ]
jaquote:
Valt me toch van je tegen, VoorDogeAchterDoge...quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[ afbeelding ]
mooie beerquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, niet geband hoor. Ik had gewoon een beetje genoeg van dat gedoe hier. En wat veranderingen in mijn privéleven waar ik het druk mee had en heb.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja
maar was jij geband? en hoe kom je opeens hier terecht enzo?
die puzzels zijn kanjer makkelijk als je die niet kunt moet je echt wegquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[ afbeelding ]
tell me morequote:Op dinsdag 17 december 2013 16:10 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, niet geband hoor. Ik had gewoon een beetje genoeg van dat gedoe hier. En wat veranderingen in mijn privéleven waar ik het druk mee had en heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tell me moreOh, er waren hier wat mensen die kinderachtig begonnen te doen over iets wat ik ze verteld had. Terwijl ze eigenlijk beter zouden moeten weten omdat ze zelf in een soortgelijke situatie zitten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En op dat moment had ik wel belangrijkere dingen aan m'n hoofd dus had ik niet de behoefte om nog op FOK! te zitten en me met die onzin bezig te houden. Ik had het druk genoeg met werk zoeken en sporten/afvallen enzo.
het niveau is nog verder gekelderdquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:14 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, er waren hier wat mensen die kinderachtig begonnen te doen over iets wat ik ze verteld had. Terwijl ze eigenlijk beter zouden moeten weten omdat ze zelf in een soortgelijke situatie zitten.
En op dat moment had ik wel belangrijkere dingen aan m'n hoofd dus had ik niet de behoefte om nog op FOK! te zitten en me met die onzin bezig te houden. Ik had het druk genoeg met werk zoeken en sporten/afvallen enzo.
oke, en hoe gaat het daar nu mee?quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:14 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, er waren hier wat mensen die kinderachtig begonnen te doen over iets wat ik ze verteld had. Terwijl ze eigenlijk beter zouden moeten weten omdat ze zelf in een soortgelijke situatie zitten.
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
het niveau is nog verder gekelderd
Tjacka zeker weer.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:10 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, niet geband hoor. Ik had gewoon een beetje genoeg van dat gedoe hier. En wat veranderingen in mijn privéleven waar ik het druk mee had en heb.
Klopt.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat het hier nu nog erger is dan in jng
klopquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:18 schreef Elan het volgende:
Voor de meer volwassen gesprekken moet je in VBL zijn tegenwoordig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |