Pinda?quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom moet je dan 5 kilo spieren erbij?
Ik moet alleen vet kwijt.
Niemand zit te wachten op een chubby pinda
Hij is er zelf eenquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:41 schreef Crack_ het volgende:
Eh, en waarom maakt Toto zo'n mongolen kloon?
We hadden het over jou.quote:
Als xcachet dik is dan ben ik megadikquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja echt moddervet
Moet ik nu een tegendeel gaan bewijzen of zo?
Omdat sommigen leuk vinden om JNG!-gebeurtenissen op te rakelen. Geheel kansloos.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:41 schreef Crack_ het volgende:
Eh, en waarom maakt Toto zo'n mongolen kloon?
Hee, long time no see! Hoe is het?quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:41 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hoi crackje! Hoe is het met je verslaving?
Snap het niet.. Licht mij in (prive)quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Omdat sommigen leuk vinden om JNG!-gebeurtenissen op te rakelen. Geheel kansloos.
Oh, oké. Ik denk dat sommige users in de JNG SC me niet zo liev vonden. Maarja, dat is niet mijn schuld volgens mij.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
weet niet, ik ken je niet, maar zie je naam gewoon vaak langskomen..
stuur jij het dan naar mij door?quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Snap het niet.. Licht mij in (prive)
Ik ook 1/4e, in de zomer kan ik niet door voor blank. Zie er ook niet echt nederlansd uitquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mja, 1/4 maar. Ik kan door voor blank.
Klopt! Ik heb je gemist! Met mij goed hoor. Hoe is het met jou?quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hee, long time no see! Hoe is het?
Verslaving, welke verslaving!?
Verander je uiquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:43 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, oké. Ik denk dat sommige users in de JNG SC me niet zo liev vonden. Maarja, dat is niet mijn schuld volgens mij.
dat heb je snel gezienquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:42 schreef xPressie het volgende:
[..]
Ja, de meeste mensen in deze sc zijn geestelijk 14
ach ja, ze vinden elkaar hier regelmatig niet lief geloof ikquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:43 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, oké. Ik denk dat sommige users in de JNG SC me niet zo liev vonden. Maarja, dat is niet mijn schuld volgens mij.
"We" ?quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij is er zelf een
[..]
We hadden het over jou.
Mja, ik ben ook deels Duits, Frans en Joods.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ook 1/4e, in de zomer kan ik niet door voor blank. Zie er ook niet echt nederlansd uit
Lekker boeiend, het is ook maar internetquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach ja, ze vinden elkaar hier regelmatig niet lief geloof ik
rodawa*quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:44 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Denk je dat ik radowo ben?.
Ik wil 'm best veranderen, maar naar wat dan?
Een dier... schijnt hier in deze sc vaker te gebeuren...quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:44 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Rodawa ja haha. Zoek naar gifjes op het internetquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:44 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Waar was je dan?quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:43 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Klopt! Ik heb je gemist! Met mij goed hoor. Hoe is het met jou?
Je crack verslaving natuurlijk!.
dit is vbl dan ook nietquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:44 schreef Elan het volgende:
[..]
"We" ?
Tjacka maakt zichzelf gehaat in VBL door zijn acties.
Die heeft helemaal geen autoriteit om anderen te be, laat staan te veroordelen.
schijnbaar raakt het sommigen toch welquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Lekker boeiend, het is ook maar internet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |