Ik drop overal goede posts. VBL, NWS zelfs CUL.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zag je dat het erger was gesteld en Elan buiten VBL postte
mallerd xdxdquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Weet niet meer welke.
[..]
Dacht ik "omg, verkeerd topic ik moet hier helemaal niet posten" haha.
Jammer dat je mijn naam hier niet gewoon dropt.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik drop overal goede posts. VBL, NWS zelfs CUL.
Dat bepaalde onnozelen kwaliteit niet herkennen is hun probleem.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:22 schreef Jhali het volgende:
nee, hoeft niet, zal mij een worst wezen wat jij weegt.
Bedankt voor de getoonde zelfkennis. Ik vroeg mij al af waarom jij kwaliteit zo obsessief probeerde te vernagelen met je eigen aids xDquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik drop overal goede posts. VBL, NWS zelfs CUL.
Dat bepaalde onnozelen kwaliteit niet herkennen is hun probleem.
je maakt wat mee hequote:Op dinsdag 17 december 2013 15:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Weet niet meer welke.
[..]
Dacht ik "omg, verkeerd topic ik moet hier helemaal niet posten" haha.
HOI MEVROUW NAAST CACHIEquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:25 schreef xcachet het volgende:
Ssssst, er zit een vrouw naast mij in de trein.
hihi xdxd
kijk jij ook altijd op andere mensen hun mobiels in de trein/busquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:26 schreef xcachet het volgende:
Vanmorgen zat er zo'n vetzak naast mij. Nam zoveel plek in beslag dat ie helemaal tegen mij aan zat gedruktHij heeft 3 tinder dates gehad.
sorry, ik zal wel niet meer naast je gaan zitten.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:26 schreef xcachet het volgende:
Vanmorgen zat er zo'n vetzak naast mij. Nam zoveel plek in beslag dat ie helemaal tegen mij aan zat gedruktHij heeft 3 tinder dates gehad.
ik wel.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:26 schreef Jhali het volgende:
[..]
kijk jij ook altijd op andere mensen hun mobiels in de trein/bus
Het geeft niet.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt voor de getoonde zelfkennis. Ik vroeg mij al af waarom jij kwaliteit zo obsessief probeerde te vernagelen met je eigen aids xD
Ja. Hij liet een foto van zichzelf zien die hij op tinter gebruiktequote:Op dinsdag 17 december 2013 15:26 schreef Jhali het volgende:
[..]
kijk jij ook altijd op andere mensen hun mobiels in de trein/bus
Stommerdquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
sorry, ik zal wel niet meer naast je gaan zitten.
Vind het gezellig dat je hier bent.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Het geeft niet.
Tegen de tijd dat je balletjes zijn ingedaald kun je het ongetwijfeld meer waarderen.
Narcistische gekkie hihi
ik ookquote:
Ik wil niet dat onze relatiecrisis op fok komt cachet.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja. Hij liet een foto van zichzelf zien die hij op tinter gebruikteSelfie die hij in de trein had gemaakt. Hele verhalen ook over gamen
![]()
Niet tegen mij gelukkig.
[..]
Stommerd
Stalkgedrag ditquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:28 schreef Jhali het volgende:
[..]
ik ook
zat een keer achter een knappe jongen en ik was achter zijn naam gekomen door te loeren en ik had hem later op fb gevonden en ik wilde hem echt graag aanspreken maar durfde nietbeter ook maar dat ik dat niet gedaan heb
Als ik admin ben zou het niet lang meer duren.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Elan scheld mij uit. Ik pleit voor een permban
Ik moet naar 70. Ik ben 80 nu denk ik.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ligt eraan, hoeveel weeg je, ik moet naar 85 kilo.
Het is dat je het zelf zegt hihahoquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:28 schreef Jhali het volgende:
[..]
ik ook
zat een keer achter een knappe jongen en ik was achter zijn naam gekomen door te loeren en ik had hem later op fb gevonden en ik wilde hem echt graag aanspreken maar durfde nietbeter ook maar dat ik dat niet gedaan heb
maak een foto van jullie beiden. lekker gekquote:
Bedankt.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vind het gezellig dat je hier bent.
haha, geen debielquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maak een foto van jullie beiden. lekker gek
En die van VBL?quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Bedankt.
De sfeer is hier een stuk beter dan CUL SC.
Ja , ik ook 80. 5 kilo spiermassa erbijquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik moet naar 70. Ik ben 80 nu denk ik.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vind het gezellig dat je hier bent.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
je doet ook alles om mij te pesten hé
Waarom moet je dan 5 kilo spieren erbij?quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja , ik ook 80. 5 kilo spiermassa erbij.
Hee Doortje.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:32 schreef AdoraBelle het volgende:
Hallo allemaal! Ik dacht ik kom maar weer eens op FOK! kijken, en zie dat veel van m'n oude vriendjes nu hier zitten.
VBL overtreft alles.quote:
Adoraquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:32 schreef AdoraBelle het volgende:
Hallo allemaal! Ik dacht ik kom maar weer eens op FOK! kijken, en zie dat veel van m'n oude vriendjes nu hier zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |