177 is relatief lang hoor, en als ze dan btje mollig is dan gaat het al gauw richting de 70+.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Houd je bek. Ik weer maar 77 kilo![]()
65
Jawel.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Stevig wel hoor.
Zeker geen maatje 36.
op mijn id staat 174 maar volgensmij ben ik wel iets langer geworden, maar hoezo niet danquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
echt?
Dan laat ik mij niet meer peggen door jou.
Emancipatie, je wilt toch gelijk worden behandeld, ga da niet zielig doen over je gewichtquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:21 schreef Jhali het volgende:
[..]
op mijn id staat 174 maar volgensmij ben ik wel iets langer geworden, maar hoezo niet dan
nee jongens ik ga niet zeggen wat ik weeg doei gr
ik ben 178quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:21 schreef Jhali het volgende:
[..]
op mijn id staat 174 maar volgensmij ben ik wel iets langer geworden, maar hoezo niet dan
nee jongens ik ga niet zeggen wat ik weeg doei gr
1,69 mquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hoe lang ben je? Dan ga ik je gewicht raden.
Jij bent voorspelbaar.quote:
En dan noemen ze mij de dwerg in VBLquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja.
Daarom ben ik ook blij dat ik mod op fok ben.
dus, lengte heeft daar toch niks mee te makenquote:
nee, hoeft niet, zal mij een worst wezen wat jij weegt.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Emancipatie, je wilt toch gelijk worden behandeld, ga da niet zielig doen over je gewicht. Dan zeg ik de mijne .
VBL is ook geen leuk forum.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En dan noemen ze mij de dwerg in VBL.
hihiquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:22 schreef Jhali het volgende:
[..]
dus, lengte heeft daar toch niks mee te maken
[..]
nee, hoeft niet, zal mij een worst wezen wat jij weegt.
Ik vind kleine meisjes veel leuker.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:22 schreef Jhali het volgende:
[..]
dus, lengte heeft daar toch niks mee te maken
[..]
nee, hoeft niet, zal mij een worst wezen wat jij weegt.
Weet niet meer welke.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan heb je me destijds een fake foto toegezonden.
Dacht ik "omg, verkeerd topic ik moet hier helemaal niet posten" haha.quote:
okee, huur maar een chinees ergens danquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik vind kleine meisjes veel leuker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |