Dat zeggen mensen met anorexia/boulimia ook. Niet echt een goede insteek.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:08 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ik haat het als mensen dat zeggenIk heb zelf ook ogen, ik bepaal zelf wel of ik het mee vind vallen of niet.
Ik ben kritisch. Ik zeg gewoon dé waarheid.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:10 schreef Jhali het volgende:
[..]
Zoals ik zei, ik bepaal zelf wel of ik het mee vind vallen of niet.
Ik ook.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik haat gewoon op het idee alleen maar gezond te moeten eten.
Schildklier werkt te langzaam.quote:
Ik ben ook voedingsdeskundigequote:Op dinsdag 17 december 2013 15:12 schreef Jhali het volgende:
Dicht
[..]
Schildklier werkt te langzaam.
Sport te weinig.
Dat denk ik. Maar laat ik maar niet teveel zeggen want voedingsdeskundige crack is in the house
tsjsjjquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ook.
Maar ik moet echt wat slanker worden, anders gaat het nooit goedkomen met hosselen
Je hebt het al gezegd.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:12 schreef Jhali het volgende:
[..]
Schildklier werkt te langzaam.
Sport te weinig.
Dat denk ik. Maar laat ik maar niet teveel zeggen want voedingsdeskundige crack is in the house
Ik moet aankomenquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ook.
Maar ik moet echt wat slanker worden, anders gaat het nooit goedkomen met hosselen
Ga dan ook langs. Vul je 1 formulier in, je drinkt een kopje koffie en je bent klaar.quote:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:15 schreef Elan het volgende:
Elk pondje gaat door het mondje.
Xcachet weet hier alles van.
Ja, ik wou het voor half 4 doen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ga dan ook langs. Vul je 1 formulier in, je drinkt een kopje koffie en je bent klaar.
En als er geen randstad in de buurt is kies je een andere.
Maar cachet is niet dik?quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:15 schreef Elan het volgende:
DOE DANquote:
Oké, leuk.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:15 schreef Elan het volgende:
En Elan niet grappig. Zie hier het resultaat.quote:
Bedankt voor deze kwaliteitsinjectie.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:15 schreef Elan het volgende:
177quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hoe lang ben je? Dan ga ik je gewicht raden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |