Dan moet ik naar buiten.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Even langsgaan op een vestiging is praktischer. Zo klaar.
Heb hem al paar keer gemeet. Zulks een eindbaas. Als ik later groot ben, wil ik net als hij worden.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heee, die ken ik. Van naam enkel maar toch he. Ik bedoel, wel mee gepraat op fokje.
Meer booty voor je masseur om stilletjes te bewonderen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:04 schreef Crack_ het volgende:
En nou niet zeuren dat ik toch niet dik wordt.. ik heb god-ver-dikkie wel 6 etentjes deze tijd. ZES.
Jaja, laatst werd je groot en dat wilde je niet!quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb hem al paar keer gemeet. Zulks een eindbaas. Als ik later groot ben, wil ik net als hij worden.
Je bent keislank toch?quote:
Whehehe. Goed zo.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:04 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ik zit nu serieus Snickers te vreten
Dan is er meer van jou om van te houden.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:04 schreef Crack_ het volgende:
En nou niet zeuren dat ik toch niet dik wordt.. ik heb god-ver-dikkie wel 6 etentjes deze tijd. ZES.
Ik denk dat mijn masseur dat heul niet leuk vindquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:05 schreef Jhali het volgende:
[..]
Meer booty voor je masseur om stilletjes te bewonderen.
Dat wil ik niet. Als je zeldzaam bent dan ben je meer speciaalquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent keislank toch?
[..]
Whehehe. Goed zo.
[..]
Dan is er meer van jou om van te houden.
Nou, er mag wel wat af ja.quote:
Klopt. Heb net allemaal wortels en appels gehaald.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jaja, laatst werd je groot en dat wilde je niet!
Je bent uniek, net als iedereenquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat wil ik niet. Als je zeldzaam bent dan ben je meer speciaal
Hoe kun je dan dik zijnquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:06 schreef Jhali het volgende:
[..]
Nou, er mag wel wat af ja.
Dit is echt het eerst dat ik een Snickers heb gegeten in echt maanden, jaren en hij komt alweer een beetje naar bovenKan niet goed tegen vettig eten.
eten kost gemiddeld 15 euroquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ja. Nog meer honger.
Ziet er njammie uit
Valt harstikke mee joh.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:06 schreef Jhali het volgende:
[..]
Dit is echt het eerst dat ik een Snickers heb gegeten in echt maanden, jaren en hij komt alweer een beetje naar bovenKan niet goed tegen vettig eten.
bah.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:06 schreef Jhali het volgende:
[..]
Oh, dat is ook lekkerquote:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt. Heb net allemaal wortels en appels gehaald.
Afvallen als een malle. Morgen komkommer en bleekselderij halen maar
[..]
Je bent uniek, net als iedereen
Ik haat het als mensen dat zeggenquote:
Ik hoop dat je haat op het laatste en niet op het eerstequote:
Het valt hartstikke mee joh.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:08 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ik haat het als mensen dat zeggenIk heb zelf ook ogen, ik bepaal zelf wel of ik het mee vind vallen of niet.
Gewicht en lengte?quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:08 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ik haat het als mensen dat zeggenIk heb zelf ook ogen, ik bepaal zelf wel of ik het mee vind vallen of niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |