ik vrijdagquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik was zondag ook al uit eten![]()
![]()
Waar ga jij eten!?
OHOHO ZO LUXE ALLEMAALquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
ik vrijdag
geen idee wat, sowieso iets in haarlem of amsterdam
jij?
Bij Randstad word je rond deze tijd standaard postbode.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:59 schreef Tjacka het volgende:
Ik ga mij nu inschrijven voor een uitzendbureau.
Nog nooit gehad?quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
OHOHO ZO LUXE ALLEMAAL
Ik ga morgen bij de thai eten.. Ben benieuwd
quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij Randstad word je rond deze tijd standaard postbode.
Dan ga ik mij daar inschrijven.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij Randstad word je rond deze tijd standaard postbode.
In Haarlem heb je een hele goede pizzaria, Papi's of zo. WT wilde mij er heen naartoe nemen, maar was volquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
ik vrijdag
geen idee wat, sowieso iets in haarlem of amsterdam
jij?
Thaiquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
OHOHO ZO LUXE ALLEMAAL
Ik ga morgen bij de thai eten.. Ben benieuwd
quote:
Welke film?quote:
Wie is WT?quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In Haarlem heb je een hele goede pizzaria, Papi's of zo. WT wilde mij er heen naartoe nemen, maar was vol
Even langsgaan op een vestiging is praktischer. Zo klaar.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dan ga ik mij daar inschrijven.![]()
In dat via internet?
ZO SPANNEND ALLEMAAL OHMYGODJEEEEEEEEEEEEquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:02 schreef Ezell het volgende:
[..]Kijk wel wat handig is, want ik heb een lekker Japans restaurant in Amsterdam ontdekt. Weet niet of ik daar nog naartoe ga.
MAAR SPANNUND!
Thais is wel oké.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ZO SPANNEND ALLEMAAL OHMYGODJEEEEEEEEEEEE
Heee, die ken ik. Van naam enkel maar toch he. Ik bedoel, wel mee gepraat op fokje.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Watertornado. Hij is een baas.
Neem een Snickersquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:03 schreef Crack_ het volgende:
NU HEB IK HONGERO MG EN IK RAAK IN PANIEK DAAROM DOE IK CAPS OHOAMALAJL
Ohoamalajlquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:03 schreef Crack_ het volgende:
NU HEB IK HONGERO MG EN IK RAAK IN PANIEK DAAROM DOE IK CAPS OHOAMALAJL
De gamma?quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
Thais is wel oké.
GA NAAR WAGAMAMA IN AMSTERDAM
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |