Het beste solicitatiegesprek duurt 12 seconden. Probeer er netjes uit te zien, ook qua houding en begroet ze netjes. Succes!quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:47 schreef Jhali het volgende:
Wat moet je aan voor sollicitatiegesprek bij een reisbureaugewoon normale kleren of blousje en blazertje? of middenweg: normaal shirt met een blazer?
Wordt denk ik het nieuwe jaar pas. Keidruk met hosselings nu.quote:
Als het oude vrouwen zijn kan het wel.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:51 schreef Jhali het volgende:
[..]
ja werken alleen vrouwen daar, weet niet of die daar op staan te wachten
Oh veel geluk man, hopelijk krijg je wat punani.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wordt denk ik het nieuwe jaar pas. Keidruk met hosselings nu.
jij bent te zwaar voor het vliegtuigquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:52 schreef Jhali het volgende:
omg ik weet niet op wat voor vragen ik me voor moet bereiden en zo
jij bent te achterlijk om te schijtenquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jij bent te zwaar voor het vliegtuig
xd
Hawaii shirtjequote:Op dinsdag 17 december 2013 14:47 schreef Jhali het volgende:
Wat moet je aan voor sollicitatiegesprek bij een reisbureaugewoon normale kleren of blousje en blazertje? of middenweg: normaal shirt met een blazer?
Je zal wel een stagehandleiding hebben? Zolang je hen maar op een goede en duidelijke manier duidelijk kan maken wat er precies van hen verwacht wordt ben je al een heel eind. Over de precieze opdracht kan later altijd nog gesproken wordenquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:52 schreef Jhali het volgende:
Ik zou jouw post aan kunnen passen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:53 schreef Jhali het volgende:
[..]
jij bent te achterlijk om te schijten
Gewoon waarom je daar stage wil lopen, dat soort dingen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:52 schreef Jhali het volgende:
Dank je. Een zoentje zou al fijn zijnquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Oh veel geluk man, hopelijk krijg je wat punani.
Nee we hebben gewoon 1 uur in de week les waar we het over stage hebben en zoquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je zal wel een stagehandleiding hebben? Zolang je hen maar op een goede en duidelijke manier duidelijk kan maken wat er precies van hen verwacht wordt ben je al een heel eind. Over de precieze opdracht kan later altijd nog gesproken worden
beetje misbruik van je modpowersquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik zou jouw post aan kunnen passen.
Nou ja... als je geen handleiding hebt zal je voor jezelf duidelijk moeten stellen wat er van je verwacht wordt.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:55 schreef Jhali het volgende:
[..]
Nee we hebben gewoon 1 uur in de week les waar we het over stage hebben en zo
Ik denk maar zo, ze hebben mij in ieder geval gebeld en ook nog binnen een week tijd dus mijn brief zal vast wel indruk gemaakt hebben
Ja, ik ben rebels.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |