Daar heb ik geen last vanquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:39 schreef Jhali het volgende:
[..]
Omdat ik in de zomer bruin werd en toen leken ze ineens wit en wel zichtbaar
Dus een verschrikkelijke zomer gehad?quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:39 schreef Jhali het volgende:
[..]
Dat komt omdat je haren zwart zijn. Witte haren zouden juist opvallen op je Indonesische huidje.quote:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:39 schreef Jhali het volgende:
[..]
Mijn haren worden bijna doorzichtig man als ik bruin word.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat komt omdat je haren zwart zijn. Witte haren zouden juist opvallen op je Indonesische huidje.
Paxcon zou van je walgen.
Kan je even ophouden met je hetze tegen FC Groningen?quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat komt omdat je haren zwart zijn. Witte haren zouden juist opvallen op je Indonesische huidje.
Paxcon zou van je walgen.
Paxconquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan je even ophouden met je hetze tegen FC Groningen?
jij bent dan ook een pindaquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mijn haren worden bijna doorzichtig man als ik bruin word.
Ik ben ook verliefd op een fokker die al bezet is, I know your feelings brah.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik kan dat alleen maar moeilijk uiten tegenover lr
Onder het mom "Vriendjes plagen kusjes vragen"quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik kan dat alleen maar moeilijk uiten tegenover lr
Nette kleren, niet alsof je uitgaat in een luxe restaurant maar gewoon nette kleren.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:47 schreef Jhali het volgende:
Wat moet je aan voor sollicitatiegesprek bij een reisbureaugewoon normale kleren of blousje en blazertje? of middenweg: normaal shirt met een blazer?
Ligt een beetje aan je te verkrijgen functie. Maar ik zou het ook weer niet overdrijven.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:47 schreef Jhali het volgende:
Wat moet je aan voor sollicitatiegesprek bij een reisbureaugewoon normale kleren of blousje en blazertje? of middenweg: normaal shirt met een blazer?
Op je knietjes.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:47 schreef Jhali het volgende:
Vinden ze niet erg.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:51 schreef Jhali het volgende:
[..]
ja werken alleen vrouwen daar, weet niet of die daar op staan te wachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |