quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:28 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ik praat niet meer tegen jou, haarloze rat
Verkapte vraag om naaktpics.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:30 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ik stuur geen pics naar mensen waar ik zelf geen pics van heb.
Als iedereen zo denkt worden er 0 pics verstuurd.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:30 schreef Jhali het volgende:
[..]
En terecht, alhoewel, ik sta bekend als veilig in VBL.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:30 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ook weer waar. Smoof, je krijgt een foto, maar dan wil ik er ook een van jou. Of je me nu knap genoeg vindt of niet. Deal?quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als iedereen zo denkt worden er 0 pics verstuurd.
Had het hier toevallig gister nog over met iemand.quote:
Ha, slimmie. Deals maken.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:32 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ook weer waar. Smoof, je krijgt een foto, maar dan wil ik er ook een van jou. Of je me nu knap genoeg vindt of niet. Deal?
Smoof loopt nu al voor ten opzichte van mij. Ik kreeg enkel een verloving voor mijn kiezenquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:32 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ook weer waar. Smoof, je krijgt een foto, maar dan wil ik er ook een van jou. Of je me nu knap genoeg vindt of niet. Deal?
Heb het wel eens gedaan, in de zomer.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had het hier toevallig gister nog over met iemand.
We snapten niet waarom vrouwen wel bijna altijd hun benen scheren, maar niet hun armen.
Hmmm temptingquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:32 schreef Jhali het volgende:
[..]
In Japan scheren ze helaas op een paar plekken nooit...quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:34 schreef Jhali het volgende:
[..]
Heb het wel eens gedaan, in de zomer.In Japan en andere Aziatische landen is het ook heel normaal voor vrouwen om hun armen te scheren.
Iddquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
In Japan scheren ze helaas op een paar plekken nooit...
En voelde dat beter?quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:34 schreef Jhali het volgende:
[..]
Heb het wel eens gedaan, in de zomer.In Japan en andere Aziatische landen is het ook heel normaal voor vrouwen om hun armen te scheren.
Hun snor?quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
In Japan scheren ze helaas op een paar plekken nooit...
Kan niet begrijpen waarom überhaupt iemand jou niet zou mogenquote:Op dinsdag 17 december 2013 13:58 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Snap niet zo goed waarom hij me niet mag.Misschien denkt 'ie dat ik 'm eens stiekem geknepen heb ofzo, geen idee.
Jaquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En voelde dat beter?
[..]
Hun snor?
Owja.quote:
Als je bijna onzichtbare blonde haartjes hebt, waarom heb je ze dan afgeschoren?quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:37 schreef Jhali het volgende:
[..]
JaWas alleen bang dat ik vieze zwarte haren terug zou krijgen terwijl ik nu schattige bijna onzichtbare blonde haartjes heb dus heb het niet vaker gedaan.
Tjacka is zijn modschap naar zijn hoofd gestegen. Ook ik krijg een hoop te verduren onder zijn inconsequente beleid.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:58 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Snap niet zo goed waarom hij me niet mag.Misschien denkt 'ie dat ik 'm eens stiekem geknepen heb ofzo, geen idee.
Omdat ik in de zomer bruin werd en toen leken ze ineens wit en wel zichtbaarquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Owja.
[..]
Als je bijna onzichtbare blonde haartjes hebt, waarom heb je ze dan afgeschoren?
Hij is erg banaal geworden.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tjacka is zijn modschap naar zijn hoofd gestegen. Ook ik krijg een hoop te verduren onder zijn inconsequente beleid.
Hij wil de machtigste mensen van FOK! achter zich hebben staan, bij zijn greep naar de macht gaat hij over lijken.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tjacka is zijn modschap naar zijn hoofd gestegen. Ook ik krijg een hoop te verduren onder zijn inconsequente beleid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |