koos stompéquote:Op dinsdag 17 december 2013 13:38 schreef Nober het volgende:
Recentere beelden van Co Stompé.
[ afbeelding ]
Ik wil groenquote:Op dinsdag 17 december 2013 13:35 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, kleurtjes.![]()
Kan nog steeds mijn notes niet zien. Jammer.
3quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:41 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik wil groen
Niet? Kan toch vanaf 2 sterren abo?
Wat een jodenstreek.quote:
wat heeft ajax hier mee te maken?quote:
Zal het onthouden.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:41 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik wil groen
Niet? Kan toch vanaf 2 sterren abo?
Ah, op die manier. Wat is je onderwerp?quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:41 schreef Crack_ het volgende:
Je scriptie bestaat uit inleiding (met beetje literatuuronderzoek), methode, resultaten praktijk- en literatuuronderzoek en dan nog je conclusie & discussie.
Heb mn inleiding en methode af. Praktijkonderzoek ook al uitgevoerd maar nog niks met resultate ngedaan en nu dus bezig met literatuuronderzoek. Rest komt nog.
Kan vast wel, hoor.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:43 schreef gianni61 het volgende:
al geloof ik niet dat appel ooit een negatieve note heeft kunnen krijgen
Zou maar oppassen op die Tjacka, zit de hele tijd al nare opmerkingen te maken naar je, voor je het weet plaatst hij er een uit wrok.quote:
weekje te vroeg..quote:
volgende week is 2/3 vrijquote:
volgende week heb ik helemaal vrijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgende week heb ik helemaal vrijik volgende week ook en de week erna tot en met 1 januariSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
niet zeuren, geniet er nou maar vanquote:
Wat saai zeg. Ik heb mij vandaag 5 uur verslapen als sport. In die 5 uur kon ik vanzelfsprekend ook niet etenquote:Op dinsdag 17 december 2013 13:54 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik ga gezond doen en rondje lopen, xx.
wie is dat op jouw ui?quote:
Ja dat ook. Maar een zelfstandig naamwoord in de derde persoon? Mehquote:
Snap niet zo goed waarom hij me niet mag.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zou maar oppassen op die Tjacka, zit de hele tijd al nare opmerkingen te maken naar je, voor je het weet plaatst hij er een uit wrok.
Hopelijk ga jezelf spoedig ook stuk.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
goed mijn internet was om 1 uur ineens stuk
quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
niet zeuren, geniet er nou maar van
jammerquote:Op dinsdag 17 december 2013 13:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hopelijk ga jezelf spoedig ook stuk.
Ze lijkt op een collega van me...quote:
Ik heb spijt van mijn actie nu.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind je niet meer zo leuk als moddereter. Bij deze stoppen de TR's en reacties.
Ja. Aangezien dit ook niet je eerste actie was. De tijd dat ik serieus genomen werd is door jou ook wel vervlogen... Ik heb helemaal geen zin in een nieuw account.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb spijt van mijn actie nu.Wasteland is verleden tijd?
Was het maar zijn eerste actiequote:
je bent zelf een stukquote:Op dinsdag 17 december 2013 13:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
En waarom schat je dat zo?quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:33 schreef Muto het volgende:
Heppie is in de 30, kaneelstokje rond de 19. Schat ik/
Niks. Je vader zal toch niet dagelijks 2 vreemde mannen je kamer insturen. Of is zijn kleinkind drang dusdanig groot?quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:04 schreef Jhali het volgende:
ik weet niet wat ik aan moet trekken gr
nou volgens mij ben ik duidelijk genoeg geweest over dat ik geen kinderen hoefquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niks. Je vader zal toch niet dagelijks 2 vreemde mannen je kamer insturen. Of is zijn kleinkind drang dusdanig groot?
Hoe oud ben je?quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:05 schreef Jhali het volgende:
[..]
nou volgens mij ben ik duidelijk genoeg geweest over dat ik geen kinderen hoef
Naar je ouders toe?quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:05 schreef Jhali het volgende:
[..]
nou volgens mij ben ik duidelijk genoeg geweest over dat ik geen kinderen hoef
Voor?quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik word wel een beetje zenuwachtig nu
Het zou eens tijd worden dat je ook modereeter bent. Dan begrijp je mijn keuzes.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. Aangezien dit ook niet je eerste actie was. De tijd dat ik serieus genomen werd is door jou ook wel vervlogen... Ik heb helemaal geen zin in een nieuw account.
[..]
Was het maar zijn eerste actieIk kan nergens meer uitlokken door die stalker.
17quote:
whyquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik word wel een beetje zenuwachtig nu
ja, als mijn moeder begint over ''later als je getrouwd bent en kinderen hebt-'' en ik ben dan echt van ho there lady, ain't gonna happenquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Naar je ouders toe?Dat moet een interessant gesprek zijn geweest met hun 17? jarige dochter.
Hou jij maar bezig met het Noord-Ierland beleid.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het zou eens tijd worden dat je ook modereeter bent. Dan begrijp je mijn keuzes.
Dat ben ik ook zeker van plan.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hou jij maar bezig met het Noord-Ierland beleid.
Doe ik al niet meer sinds mijn 14equote:
Joh, ik heb wat leuk knalspul.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Doe ik al niet meer sinds mijn 14e
Ik zou een goede moderator zijn. Ik heb breed gezag en respect en durf op te treden tegen echt vervelende users en kies niet de gemakkelijke doelwitten uit zoals jijquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het zou eens tijd worden dat je ook modereeter bent. Dan begrijp je mijn keuzes.
Zelfs niet als Jimbo met zijn goudenmanen voor je zou staan?quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:06 schreef Jhali het volgende:
[..]
ja, als mijn moeder begint over ''later als je getrouwd bent en kinderen hebt-'' en ik ben dan echt van ho there lady, ain't gonna happen
zo een is mijn broertje er ookquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ach, die drie tientjes.
voorgaande jaren 300-400 euro.
hij is nu kaal dus dat is een ander verhaalquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou een goede moderator zijn. Ik heb breed gezag en respect en durf op te treden tegen echt vervelende users en kies niet de gemakkelijke doelwitten uit zoals jij
[..]
Zelfs niet als Jimbo met zijn goudenmanen voor je zou staan?
Ik weet niet of ik dat durf hoorquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:08 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, leuk.Geef maar een knuffel van mij.
Moet je eerst indrinken. Dat heb ik ookquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat durf hoor
Zelf begrijp jij ook het probleem van de VBL-sc en jij wou met je nare grappen ze alleen maar negatief op de kaart zetten. Het is helemaal een nare actie van jouw kant. Maar daar hoor je helemaal niks meer over hoor.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou een goede moderator zijn. Ik heb breed gezag en respect en durf op te treden tegen echt vervelende users en kies niet de gemakkelijke doelwitten uit zoals jij
[..]
Zelfs niet als Jimbo met zijn goudenmanen voor je zou staan?
quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat durf hoor
Xtc, pep of sos schijnen ook te werken.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet je eerst indrinken. Dat heb ik ook
indrinken voor een meet doordeweeks midden op de middagquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waar maakte ik grappen dan? Heb je het topicverloop uberhaupt doorgelezen inclusief mijn posten?quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zelf begrijp jij ook het probleem van de VBL-sc en jij wou met je nare grappen ze alleen maar negatief op de kaart zetten. Het is helemaal een nare actie van jouw kant. Maar daar hoor je helemaal niks meer over hoor.
Even een blunt opsteken bij sof, zal ze leuk vindenquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom sta ik er niet in, ik voel een breuk onstaan tussen ons.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waar maakte ik grappen dan? Heb je het topicverloop uberhaupt doorgelezen inclusief mijn posten?
Straks ga je mijn VBL SC OP aanpassing ook aangeven zeker
Oh. Daar heb ik dan weer niet aangezeten.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Waarom sta ik er niet in, ik voel een breuk onstaan tussen ons.
wanneer gaan wij smokenquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Even een blunt opsteken bij sof, zal ze leuk vinden
Zullen wij meeten doordeweeks op een middag ?quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:11 schreef Jhali het volgende:
[..]
indrinken voor een meet doordeweeks midden op de middag
ik zou het doen![]()
![]()
Ik heb het niet doorgelezen nee. Dat lijkt mij ook totaal niet nodig. Ik weet dat je alleen normaal kan doen onder mijn hoede. GGMM vroeg daarom ook of ik het probleem op wou knappen. Zodoende.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waar maakte ik grappen dan? Heb je het topicverloop uberhaupt doorgelezen inclusief mijn posten?
Straks ga je mijn VBL SC OP aanpassing ook aangeven zeker
als ik geen broke bitch meer benquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zullen wij meeten doordeweeks op een middag ?
Ik durfde zaterdag ook pas iemand aan te raken bij afscheidquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:11 schreef Jhali het volgende:
[..]
indrinken voor een meet doordeweeks midden op de middag
ik zou het doen![]()
![]()
Is ze tegen?quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Even een blunt opsteken bij sof, zal ze leuk vinden
Je beseft dat je deze troef al eerder hebt gespeeld en toen keihard op je bek bent gegaan he?quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb het niet doorgelezen nee. Dat lijkt mij ook totaal niet nodig. Ik weet dat je alleen normaal kan doen onder mijn hoede. GGMM vroeg daarom ook of ik het probleem op wou knappen. Zodoende.
Houdt ze niet vanquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik durfde zaterdag ook pas iemand aan te raken bij afscheid
[..]
Is ze tegen?
Konijnen zijn geen knaagdieren.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Littlerabbit is een knaagdier.
Hebben wel overeenkomsten.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Konijnen zijn geen knaagdieren.
Wel.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Konijnen zijn geen knaagdieren.
Dan maar snel een flesje wodka nemen.quote:
Mensen en konijnen ook. Irrelevant.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hebben wel overeenkomsten.
moet straks nog werken jaquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan maar snel een flesje wodka nemen.
[..]
Mensen en konijnen ook. Irrelevant.
Jeetje, dan moeten ze even de studieboeken veranderen.quote:
Wanneer heb ik deze troef dan gespeeld?quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je beseft dat je deze troef al eerder hebt gespeeld en toen keihard op je bek bent gegaan he?
Je bedoelt: irrullevant.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan maar snel een flesje wodka nemen.
[..]
Mensen en konijnen ook. Irrelevant.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bedoelt: irrullevant.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bedoelt: irrullevant.
Huh echtquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
''Konijnen behoren niet tot de knaagdieren, al wordt dit vaak gedacht''
wikipedia liegt nooit
Je weet toch wel hoe je rullevant schrijft?quote:
Altijd van die mensen die met hun eigen domheid te koop lopen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je weet toch wel hoe je rullevant schrijft?
Ik vind het not dun als mensen de grammatica regels aan hun laars lappen.
Straat Engels en straattaal verzieken de maatschappij.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je weet toch wel hoe je rullevant schrijft?
Ik vind het not dun als mensen de grammatica regels aan hun laars lappen.
Ik heb er voor gestudeerd. Mag hopen dat ik het weetquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:17 schreef Jhali het volgende:
[..]
Huh echt
Not sure of ze nu wel of geen knaagdieren zijn danWAAR BEHOREN ZE DAN WEL TOT?
blindpietquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:17 schreef Tjacka het volgende:
Inso ik heb mijn prijs van de UI ontvangen.
Sugar daddyquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zie je er een beetje leuk uit? Dan wil ik je wel verzorgen.
Zo oud ben ik nog nietquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:18 schreef Jhali het volgende:
[..]
Sugar daddy
Mag je zelf over oordelen
nederlands zou gewoon engels moeten sprekenquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:18 schreef Littlerabbit het volgende:
Straat Engels en straattaal verzieken de maatschappij.
Die notoire domoren... Maar het wordt tegenwoordig zo vaak fout geschreven dat je het de mensen nauwelijks kwalijk kunt nemen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Altijd van die mensen die met hun eigen domheid te koop lopen.
En jij gewoon Nederlands.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nederlands zou gewoon engels moeten spreken
''Wat studeer jij?''quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb er voor gestudeerd. Mag hopen dat ik het weet
Zijn lagomorpha.
mongoolquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En jij gewoon Nederlands.
Sorry
Nou trek het je niet aan zeg, ik spreek gewoon een beetje straattaal, ik ben strietwais.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Straat Engels en straattaal verzieken de maatschappij.
Je moet wel als je uit de worp komt.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou trek het je niet aan zeg, ik spreek gewoon een beetje straattaal, ik ben strietwais.
Konijnenstudies in Wageningen. Keimoeilijk.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:19 schreef Jhali het volgende:
[..]
''Wat studeer jij?''
''Konijnen [ afbeelding ] ''
Ah, cute.
Recht van de sterkste, het is echt een volksbuurt.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je moet wel als je uit de worp komt.
Dan pas mag je doen alsof je mr. bigstar bent.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Recht van de sterkste, het is echt een volksbuurt.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ga die ketting nou maar uitzoeken.
Studeer je serieus konijnen?quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Konijnenstudies in Wageningen. Keimoeilijk.
Nee, heb biologie gedaan.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:21 schreef Jhali het volgende:
[..]
Studeer je serieus konijnen?
Of gewoon iets met dieren?
quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:21 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ja, hij studeert konijnen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:21 schreef Jhali het volgende:
[..]
Heb je dat filmje van Sierd of Mino in HD?quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, hij studeert konijnen.
Dat bestaat inderdaad.
Moest lachenquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, hij studeert konijnen.
Dat bestaat inderdaad.
Jij forceerde de breuk tussen ons en nu gun je mij geen geluk met een ander ?quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gemillimeterd haar en geen baardgroei door zijn afkomst
Je bedoelt die van dat hij hem pizzabakker noemt?quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heb je dat filmje van Sierd of Mino in HD?
Ja sorry, mobielquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bedoelt die van dat hij hem pizzabakker noemt?
Ja. Ik gun Jhali enkel het beste. Dan maar geen nageslacht.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jij forceerde de breuk tussen ons en nu gun je mij geen geluk met een ander ?
quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. Ik gun Jhali enkel het beste. Dan maar geen nageslacht.
Nee die heb ik niet, want toen had iemand anders hem al geupload met een paar duizend views en toen dacht ik: laat maar zitten.quote:
Je hebt het nu over je baard toch?quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Over een jaar dan he. Kan mijn haar nog even doorgroeien ook.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Over een jaar dan he. Kan mijn haar nog even doorgroeien ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oke.![]()
Onder andere. Je moet hier wel oppassen met posten overigens. Gister was Paxcon hier weer racistisch bezig.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je hebt het nu over je baard toch?
quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:27 schreef Jhali het volgende:
[..]Keihard... en dan heb ik het over je opmerking, niet mijn lustspier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oke.
Komt nog wel.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onder andere. Je moet hier wel oppassen met posten overigens. Gister was Paxcon hier weer racistisch bezig.
[..]
Keihard... en dan heb ik het over je opmerking, niet mijn lustspier.
Die steek je toch alleen maar in poeperds..quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onder andere. Je moet hier wel oppassen met posten overigens. Gister was Paxcon hier weer racistisch bezig.
[..]
Keihard... en dan heb ik het over je opmerking, niet mijn lustspier.
Ik vind dat je een beetje te hard bent over Pax. Wat niet veel mensen weten is dat hij geterroriseerd wordt door Ties02, en om die reden is hij op zoek naar een uitlaatklep voor zijn frustraties.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:28 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ik praat niet meer tegen jou, haarloze rat
quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:28 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ik praat niet meer tegen jou, haarloze rat
Verkapte vraag om naaktpics.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:30 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ik stuur geen pics naar mensen waar ik zelf geen pics van heb.
Als iedereen zo denkt worden er 0 pics verstuurd.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:30 schreef Jhali het volgende:
[..]
En terecht, alhoewel, ik sta bekend als veilig in VBL.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:30 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ook weer waar. Smoof, je krijgt een foto, maar dan wil ik er ook een van jou. Of je me nu knap genoeg vindt of niet. Deal?quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als iedereen zo denkt worden er 0 pics verstuurd.
Had het hier toevallig gister nog over met iemand.quote:
Ha, slimmie. Deals maken.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:32 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ook weer waar. Smoof, je krijgt een foto, maar dan wil ik er ook een van jou. Of je me nu knap genoeg vindt of niet. Deal?
Smoof loopt nu al voor ten opzichte van mij. Ik kreeg enkel een verloving voor mijn kiezenquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:32 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ook weer waar. Smoof, je krijgt een foto, maar dan wil ik er ook een van jou. Of je me nu knap genoeg vindt of niet. Deal?
Heb het wel eens gedaan, in de zomer.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had het hier toevallig gister nog over met iemand.
We snapten niet waarom vrouwen wel bijna altijd hun benen scheren, maar niet hun armen.
Hmmm temptingquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:32 schreef Jhali het volgende:
[..]
In Japan scheren ze helaas op een paar plekken nooit...quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:34 schreef Jhali het volgende:
[..]
Heb het wel eens gedaan, in de zomer.In Japan en andere Aziatische landen is het ook heel normaal voor vrouwen om hun armen te scheren.
Iddquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
In Japan scheren ze helaas op een paar plekken nooit...
En voelde dat beter?quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:34 schreef Jhali het volgende:
[..]
Heb het wel eens gedaan, in de zomer.In Japan en andere Aziatische landen is het ook heel normaal voor vrouwen om hun armen te scheren.
Hun snor?quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
In Japan scheren ze helaas op een paar plekken nooit...
Kan niet begrijpen waarom überhaupt iemand jou niet zou mogenquote:Op dinsdag 17 december 2013 13:58 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Snap niet zo goed waarom hij me niet mag.Misschien denkt 'ie dat ik 'm eens stiekem geknepen heb ofzo, geen idee.
Jaquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En voelde dat beter?
[..]
Hun snor?
Owja.quote:
Als je bijna onzichtbare blonde haartjes hebt, waarom heb je ze dan afgeschoren?quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:37 schreef Jhali het volgende:
[..]
JaWas alleen bang dat ik vieze zwarte haren terug zou krijgen terwijl ik nu schattige bijna onzichtbare blonde haartjes heb dus heb het niet vaker gedaan.
Tjacka is zijn modschap naar zijn hoofd gestegen. Ook ik krijg een hoop te verduren onder zijn inconsequente beleid.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:58 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Snap niet zo goed waarom hij me niet mag.Misschien denkt 'ie dat ik 'm eens stiekem geknepen heb ofzo, geen idee.
Omdat ik in de zomer bruin werd en toen leken ze ineens wit en wel zichtbaarquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Owja.
[..]
Als je bijna onzichtbare blonde haartjes hebt, waarom heb je ze dan afgeschoren?
Hij is erg banaal geworden.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tjacka is zijn modschap naar zijn hoofd gestegen. Ook ik krijg een hoop te verduren onder zijn inconsequente beleid.
Hij wil de machtigste mensen van FOK! achter zich hebben staan, bij zijn greep naar de macht gaat hij over lijken.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tjacka is zijn modschap naar zijn hoofd gestegen. Ook ik krijg een hoop te verduren onder zijn inconsequente beleid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |