En waarom schat je dat zo?quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:33 schreef Muto het volgende:
Heppie is in de 30, kaneelstokje rond de 19. Schat ik/
Niks. Je vader zal toch niet dagelijks 2 vreemde mannen je kamer insturen. Of is zijn kleinkind drang dusdanig groot?quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:04 schreef Jhali het volgende:
ik weet niet wat ik aan moet trekken gr
nou volgens mij ben ik duidelijk genoeg geweest over dat ik geen kinderen hoefquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niks. Je vader zal toch niet dagelijks 2 vreemde mannen je kamer insturen. Of is zijn kleinkind drang dusdanig groot?
Hoe oud ben je?quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:05 schreef Jhali het volgende:
[..]
nou volgens mij ben ik duidelijk genoeg geweest over dat ik geen kinderen hoef
Naar je ouders toe?quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:05 schreef Jhali het volgende:
[..]
nou volgens mij ben ik duidelijk genoeg geweest over dat ik geen kinderen hoef
Voor?quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik word wel een beetje zenuwachtig nu
Het zou eens tijd worden dat je ook modereeter bent. Dan begrijp je mijn keuzes.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. Aangezien dit ook niet je eerste actie was. De tijd dat ik serieus genomen werd is door jou ook wel vervlogen... Ik heb helemaal geen zin in een nieuw account.
[..]
Was het maar zijn eerste actieIk kan nergens meer uitlokken door die stalker.
17quote:
whyquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik word wel een beetje zenuwachtig nu
ja, als mijn moeder begint over ''later als je getrouwd bent en kinderen hebt-'' en ik ben dan echt van ho there lady, ain't gonna happenquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Naar je ouders toe?Dat moet een interessant gesprek zijn geweest met hun 17? jarige dochter.
Hou jij maar bezig met het Noord-Ierland beleid.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het zou eens tijd worden dat je ook modereeter bent. Dan begrijp je mijn keuzes.
Dat ben ik ook zeker van plan.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hou jij maar bezig met het Noord-Ierland beleid.
Doe ik al niet meer sinds mijn 14equote:
Joh, ik heb wat leuk knalspul.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Doe ik al niet meer sinds mijn 14e
Ik zou een goede moderator zijn. Ik heb breed gezag en respect en durf op te treden tegen echt vervelende users en kies niet de gemakkelijke doelwitten uit zoals jijquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het zou eens tijd worden dat je ook modereeter bent. Dan begrijp je mijn keuzes.
Zelfs niet als Jimbo met zijn goudenmanen voor je zou staan?quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:06 schreef Jhali het volgende:
[..]
ja, als mijn moeder begint over ''later als je getrouwd bent en kinderen hebt-'' en ik ben dan echt van ho there lady, ain't gonna happen
zo een is mijn broertje er ookquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ach, die drie tientjes.
voorgaande jaren 300-400 euro.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |