quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:29 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ja heerlijk man, 10 minuten met iemand die straalbezopen is op je schouders rondlopen in angst dat ze vroeg of laat over je heenkotst
Brojobquote:Op dinsdag 17 december 2013 13:29 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Geen probleem, doen wel brojob geven dan.
ik ook niet, doe er wat leuks mee zou ik zeggenquote:Op dinsdag 17 december 2013 13:29 schreef Omdatappel het volgende:
Jongens, ik heb nog nooit een abo gehad. Hoe moet ik dit handelen?
Ik moest even denken waar ik je naam van kende, maar je hebt ooit eens getracht mijn kloon te hosselen.quote:
Je kan nu vriendjes instellen en zo, die een apart achtergrond kleurtje geven, kan je makkelijk de rest negeren zoals ik het vroeger altijd deed maar nu te pauper voor abo.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:29 schreef Omdatappel het volgende:
Jongens, ik heb nog nooit een abo gehad. Hoe moet ik dit handelen?
Ik ben oud genoeg.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:31 schreef Jhali het volgende:
Ik ben benieuwd hoe oud Kaneelstokje en Heppie zijn.
Legaal.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:31 schreef Jhali het volgende:
Ik ben benieuwd hoe oud Kaneelstokje en Heppie zijn.
Ongetwijfeld, en je kloon was?quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik moest even denken waar ik je naam van kende, maar je hebt ooit eens getracht mijn kloon te hosselen.
35quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:33 schreef Muto het volgende:
Heppie is in de 30, kaneelstokje rond de 19. Schat ik/
Tjacka vragen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:34 schreef Furdinand het volgende:
Ik hoorde dat hier gratis abo's uitgedeeld worden?
Nee, dat ook niet..quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:29 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, dus dit is pas het begin, zegmaar?Noh.
Oh, kleurtjes.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:31 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Je kan nu vriendjes instellen en zo, die een apart achtergrond kleurtje geven, kan je makkelijk de rest negeren zoals ik het vroeger altijd deed maar nu te pauper voor abo.
Stalker.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:34 schreef Furdinand het volgende:
Ik hoorde dat hier gratis abo's uitgedeeld worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |