belgie heeft wel leukere dj's dit jaarquote:
Oh. Dat verklaart de boel.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:19 schreef Crack_ het volgende:
Ik bedoel duuus.. in de artikelen die ik heb gelezen wordt verwezen naar andere artikelen en die ben ik nu aan het checken zodat ik alles heb maar het is zo veel.
Het doet mij totaal niksquote:Op dinsdag 17 december 2013 13:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
belgie heeft wel leukere dj's dit jaar
Ha.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ik wil je penis in me voelen.
No homo.
Klets niet.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Alleen als ze in KPD post, ik weet van niks
Is leuk als je twaalf bent.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:27 schreef Jhali het volgende:
Vorig jaar Serious Request Enschede geweest met 5 mensen, ik en een ander meisje raakten de rest kwijt, ging ze op mn schouders zitten en de rest zoeken. Was wel lachen.
Dat is ook wel lief, als je zoiets zegt.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, zijn bro's.
Maar dan zeg ik van: Hey, ik moest laatst aan je denken want we hebben al veel te lang niet gesproken. Blabla. Hoe is het er nu mee? Nog dit gedaan?
En dat vinden ze lief.
Soms vinden ze het ook wel lief als ik zeg dat ze knap zijn ofzo, ja.
vond je geil hequote:Op dinsdag 17 december 2013 13:27 schreef Jhali het volgende:
Vorig jaar Serious Request Enschede geweest met 5 mensen, ik en een ander meisje raakten de rest kwijt, ging ze op mn schouders zitten en de rest zoeken. Was wel lachen.
Moest lachen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zo'n monabakjemaak er een foto van en zet 'het is feest' eronder
ik vind het altijd wel leuk om te volgenquote:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
fokkie had jou geen abo gegeven, aan de rest wel. dus ik dacht.
Laat ik liev doen
geen gemaar, jonge damequote:
Ja, maar ik wilde het toch posten.quote:
Lief zijn is dat ook mijn main asset.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:28 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dat is ook wel lief, als je zoiets zegt.
Kan me niet voorstellen dat je 'bro's' dat niet stiekem ergens ook wel lief vinden, hoor.
Oh, dus dit is pas het begin, zegmaar?quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, valt vies tegen. Het is mn scriptie he.. moet wel meer doen dan literatuuronderzoek
Ja heerlijk man, 10 minuten met iemand die straalbezopen is op je schouders rondlopen in angst dat ze vroeg of laat over je heenkotstquote:
Geen probleem, doen wel brojob geven dan.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ik wil je penis in me voelen.
No homo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |