Sugar daddyquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zie je er een beetje leuk uit? Dan wil ik je wel verzorgen.
Zo oud ben ik nog nietquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:18 schreef Jhali het volgende:
[..]
Sugar daddy
Mag je zelf over oordelen
nederlands zou gewoon engels moeten sprekenquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:18 schreef Littlerabbit het volgende:
Straat Engels en straattaal verzieken de maatschappij.
Die notoire domoren... Maar het wordt tegenwoordig zo vaak fout geschreven dat je het de mensen nauwelijks kwalijk kunt nemen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Altijd van die mensen die met hun eigen domheid te koop lopen.
En jij gewoon Nederlands.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nederlands zou gewoon engels moeten spreken
''Wat studeer jij?''quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb er voor gestudeerd. Mag hopen dat ik het weet
Zijn lagomorpha.
mongoolquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En jij gewoon Nederlands.
Sorry
Nou trek het je niet aan zeg, ik spreek gewoon een beetje straattaal, ik ben strietwais.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Straat Engels en straattaal verzieken de maatschappij.
Je moet wel als je uit de worp komt.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou trek het je niet aan zeg, ik spreek gewoon een beetje straattaal, ik ben strietwais.
Konijnenstudies in Wageningen. Keimoeilijk.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:19 schreef Jhali het volgende:
[..]
''Wat studeer jij?''
''Konijnen [ afbeelding ] ''
Ah, cute.
Recht van de sterkste, het is echt een volksbuurt.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je moet wel als je uit de worp komt.
Dan pas mag je doen alsof je mr. bigstar bent.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Recht van de sterkste, het is echt een volksbuurt.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ga die ketting nou maar uitzoeken.
Studeer je serieus konijnen?quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Konijnenstudies in Wageningen. Keimoeilijk.
Nee, heb biologie gedaan.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:21 schreef Jhali het volgende:
[..]
Studeer je serieus konijnen?
Of gewoon iets met dieren?
quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:21 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ja, hij studeert konijnen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:21 schreef Jhali het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |