Heb je dat filmje van Sierd of Mino in HD?quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, hij studeert konijnen.
Dat bestaat inderdaad.
Moest lachenquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, hij studeert konijnen.
Dat bestaat inderdaad.
Jij forceerde de breuk tussen ons en nu gun je mij geen geluk met een ander ?quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gemillimeterd haar en geen baardgroei door zijn afkomst
Je bedoelt die van dat hij hem pizzabakker noemt?quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heb je dat filmje van Sierd of Mino in HD?
Ja sorry, mobielquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bedoelt die van dat hij hem pizzabakker noemt?
Ja. Ik gun Jhali enkel het beste. Dan maar geen nageslacht.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jij forceerde de breuk tussen ons en nu gun je mij geen geluk met een ander ?
quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. Ik gun Jhali enkel het beste. Dan maar geen nageslacht.
Nee die heb ik niet, want toen had iemand anders hem al geupload met een paar duizend views en toen dacht ik: laat maar zitten.quote:
Je hebt het nu over je baard toch?quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Over een jaar dan he. Kan mijn haar nog even doorgroeien ook.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Over een jaar dan he. Kan mijn haar nog even doorgroeien ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oke.![]()
Onder andere. Je moet hier wel oppassen met posten overigens. Gister was Paxcon hier weer racistisch bezig.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je hebt het nu over je baard toch?
quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:27 schreef Jhali het volgende:
[..]Keihard... en dan heb ik het over je opmerking, niet mijn lustspier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oke.
Komt nog wel.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onder andere. Je moet hier wel oppassen met posten overigens. Gister was Paxcon hier weer racistisch bezig.
[..]
Keihard... en dan heb ik het over je opmerking, niet mijn lustspier.
Die steek je toch alleen maar in poeperds..quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onder andere. Je moet hier wel oppassen met posten overigens. Gister was Paxcon hier weer racistisch bezig.
[..]
Keihard... en dan heb ik het over je opmerking, niet mijn lustspier.
Ik vind dat je een beetje te hard bent over Pax. Wat niet veel mensen weten is dat hij geterroriseerd wordt door Ties02, en om die reden is hij op zoek naar een uitlaatklep voor zijn frustraties.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:28 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ik praat niet meer tegen jou, haarloze rat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |