koos stompéquote:Op dinsdag 17 december 2013 13:38 schreef Nober het volgende:
Recentere beelden van Co Stompé.
[ afbeelding ]
Ik wil groenquote:Op dinsdag 17 december 2013 13:35 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, kleurtjes.![]()
Kan nog steeds mijn notes niet zien. Jammer.
3quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:41 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik wil groen
Niet? Kan toch vanaf 2 sterren abo?
Wat een jodenstreek.quote:
wat heeft ajax hier mee te maken?quote:
Zal het onthouden.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:41 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik wil groen
Niet? Kan toch vanaf 2 sterren abo?
Ah, op die manier. Wat is je onderwerp?quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:41 schreef Crack_ het volgende:
Je scriptie bestaat uit inleiding (met beetje literatuuronderzoek), methode, resultaten praktijk- en literatuuronderzoek en dan nog je conclusie & discussie.
Heb mn inleiding en methode af. Praktijkonderzoek ook al uitgevoerd maar nog niks met resultate ngedaan en nu dus bezig met literatuuronderzoek. Rest komt nog.
Kan vast wel, hoor.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:43 schreef gianni61 het volgende:
al geloof ik niet dat appel ooit een negatieve note heeft kunnen krijgen
Zou maar oppassen op die Tjacka, zit de hele tijd al nare opmerkingen te maken naar je, voor je het weet plaatst hij er een uit wrok.quote:
weekje te vroeg..quote:
volgende week is 2/3 vrijquote:
volgende week heb ik helemaal vrijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgende week heb ik helemaal vrijik volgende week ook en de week erna tot en met 1 januariSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
niet zeuren, geniet er nou maar vanquote:
Wat saai zeg. Ik heb mij vandaag 5 uur verslapen als sport. In die 5 uur kon ik vanzelfsprekend ook niet etenquote:Op dinsdag 17 december 2013 13:54 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik ga gezond doen en rondje lopen, xx.
wie is dat op jouw ui?quote:
Ja dat ook. Maar een zelfstandig naamwoord in de derde persoon? Mehquote:
Snap niet zo goed waarom hij me niet mag.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zou maar oppassen op die Tjacka, zit de hele tijd al nare opmerkingen te maken naar je, voor je het weet plaatst hij er een uit wrok.
Hopelijk ga jezelf spoedig ook stuk.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
goed mijn internet was om 1 uur ineens stuk
quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
niet zeuren, geniet er nou maar van
jammerquote:Op dinsdag 17 december 2013 13:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hopelijk ga jezelf spoedig ook stuk.
Ze lijkt op een collega van me...quote:
Ik heb spijt van mijn actie nu.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind je niet meer zo leuk als moddereter. Bij deze stoppen de TR's en reacties.
Ja. Aangezien dit ook niet je eerste actie was. De tijd dat ik serieus genomen werd is door jou ook wel vervlogen... Ik heb helemaal geen zin in een nieuw account.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb spijt van mijn actie nu.Wasteland is verleden tijd?
Was het maar zijn eerste actiequote:
je bent zelf een stukquote:Op dinsdag 17 december 2013 13:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |