hij is nu kaal dus dat is een ander verhaalquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou een goede moderator zijn. Ik heb breed gezag en respect en durf op te treden tegen echt vervelende users en kies niet de gemakkelijke doelwitten uit zoals jij
[..]
Zelfs niet als Jimbo met zijn goudenmanen voor je zou staan?
Ik weet niet of ik dat durf hoorquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:08 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, leuk.Geef maar een knuffel van mij.
Moet je eerst indrinken. Dat heb ik ookquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat durf hoor
Zelf begrijp jij ook het probleem van de VBL-sc en jij wou met je nare grappen ze alleen maar negatief op de kaart zetten. Het is helemaal een nare actie van jouw kant. Maar daar hoor je helemaal niks meer over hoor.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou een goede moderator zijn. Ik heb breed gezag en respect en durf op te treden tegen echt vervelende users en kies niet de gemakkelijke doelwitten uit zoals jij
[..]
Zelfs niet als Jimbo met zijn goudenmanen voor je zou staan?
quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat durf hoor
Xtc, pep of sos schijnen ook te werken.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet je eerst indrinken. Dat heb ik ook
indrinken voor een meet doordeweeks midden op de middagquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waar maakte ik grappen dan? Heb je het topicverloop uberhaupt doorgelezen inclusief mijn posten?quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zelf begrijp jij ook het probleem van de VBL-sc en jij wou met je nare grappen ze alleen maar negatief op de kaart zetten. Het is helemaal een nare actie van jouw kant. Maar daar hoor je helemaal niks meer over hoor.
Even een blunt opsteken bij sof, zal ze leuk vindenquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom sta ik er niet in, ik voel een breuk onstaan tussen ons.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waar maakte ik grappen dan? Heb je het topicverloop uberhaupt doorgelezen inclusief mijn posten?
Straks ga je mijn VBL SC OP aanpassing ook aangeven zeker
Oh. Daar heb ik dan weer niet aangezeten.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Waarom sta ik er niet in, ik voel een breuk onstaan tussen ons.
wanneer gaan wij smokenquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Even een blunt opsteken bij sof, zal ze leuk vinden
Zullen wij meeten doordeweeks op een middag ?quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:11 schreef Jhali het volgende:
[..]
indrinken voor een meet doordeweeks midden op de middag
ik zou het doen![]()
![]()
Ik heb het niet doorgelezen nee. Dat lijkt mij ook totaal niet nodig. Ik weet dat je alleen normaal kan doen onder mijn hoede. GGMM vroeg daarom ook of ik het probleem op wou knappen. Zodoende.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waar maakte ik grappen dan? Heb je het topicverloop uberhaupt doorgelezen inclusief mijn posten?
Straks ga je mijn VBL SC OP aanpassing ook aangeven zeker
als ik geen broke bitch meer benquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zullen wij meeten doordeweeks op een middag ?
Ik durfde zaterdag ook pas iemand aan te raken bij afscheidquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:11 schreef Jhali het volgende:
[..]
indrinken voor een meet doordeweeks midden op de middag
ik zou het doen![]()
![]()
Is ze tegen?quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Even een blunt opsteken bij sof, zal ze leuk vinden
Je beseft dat je deze troef al eerder hebt gespeeld en toen keihard op je bek bent gegaan he?quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb het niet doorgelezen nee. Dat lijkt mij ook totaal niet nodig. Ik weet dat je alleen normaal kan doen onder mijn hoede. GGMM vroeg daarom ook of ik het probleem op wou knappen. Zodoende.
Houdt ze niet vanquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik durfde zaterdag ook pas iemand aan te raken bij afscheid
[..]
Is ze tegen?
Konijnen zijn geen knaagdieren.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Littlerabbit is een knaagdier.
Hebben wel overeenkomsten.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Konijnen zijn geen knaagdieren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |