Ohja, want als hier alle slechte users van VBL heen worden gestuurd, en hij ook dan... ja, spreekt voor zichquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij wil zeggen dat niemand hem op Vbl mag en het hier een nieuwe poging geeft. Maar dit uittypen is nou niet echt de beste binnenkomer.
Gewoon zorgen dat je een ban krijgt, heb nooit zo hard gewerkt voor school als tijdens mijn maand ban_O-quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ga ik beter mijn best doen op school.
Nee, jij bent supervet.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wil je hier indirect nou mee zeggen dat ik een slechte VBL-user ben?En inso en Tjacka
hij is een ultra slechte user. dus hij moet eigenlijk naar de onz-sc.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ohja, want als hier alle slechte users van VBL heen worden gestuurd, en hij ook dan... ja, spreekt voor zich
moet ik dan in vbl gaan posten?quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ohja, want als hier alle slechte users van VBL heen worden gestuurd, en hij ook dan... ja, spreekt voor zich
quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:26 schreef Jhali het volgende:
[..]
kijk jij ook altijd op andere mensen hun mobiels in de trein/bus
leuke binnenkomer die PIquote:
Waar noemde Xcachet mijn naam dan?quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee, jij bent supervet.
Ondanks de foto die niet echt lijkt als je echt maat 36 hebt.
Alhoewel LR natuurlijk wel een beetje aan dat beeld van Don voldoet
dat hoor ik vakerquote:
Lariekoek post hier al maanden.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij wil zeggen dat niemand hem op Vbl mag en het hier een nieuwe poging geeft. Maar dit uittypen is nou niet echt de beste binnenkomer.
in dat geval heb je je account gegevens verkeerd ingesteldquote:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hij is een ultra slechte user. dus hij moet eigenlijk naar de onz-sc.
Het is Toto.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in dat geval heb je je account gegevens verkeerd ingesteld
Dit is pertinent onwaar.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in dat geval heb je je account gegevens verkeerd ingesteld
Stro!quote:
hoi. jij bent best een beruchte fokker toch?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |