quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Kinderachtige flikker ben je ook he.
Vergeet de randstad/ander uitzendbureau niet.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:31 schreef Tjacka het volgende:
Ik ga peuken halen en naar mijn werk.
Fijne avond dames en LR.
Hoi. Bij deze wil ik je nieuwe vriendje zijn.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:32 schreef AdoraBelle het volgende:
Hallo allemaal! Ik dacht ik kom maar weer eens op FOK! kijken, en zie dat veel van m'n oude vriendjes nu hier zitten.
Hey.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:32 schreef AdoraBelle het volgende:
Hallo allemaal! Ik dacht ik kom maar weer eens op FOK! kijken, en zie dat veel van m'n oude vriendjes nu hier zitten.
doeiquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:33 schreef Tjacka het volgende:
Ik vind het niet fijn dat de rest geen doei zegt.
Wil je hier indirect nou mee zeggen dat ik een slechte VBL-user ben?quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:32 schreef Elan het volgende:
[..]
VBL overtreft alles.
Sterker nog... kreeg het advies van Don om voortaan hier mee te posten omdat alle slechte users van VBL tegenwoordig hier zitten.
Maar dit is gewoon een prima kolonie met grappige milities.
Denken dat ik tegen jou doei zegquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:33 schreef Tjacka het volgende:
Ik vind het niet fijn dat de rest geen doei zegt.
Hij wil zeggen dat niemand hem op Vbl mag en het hier een nieuwe poging geeft. Maar dit uittypen is nou niet echt de beste binnenkomer.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wil je hier indirect nou mee zeggen dat ik een slechte VBL-user ben?En inso en Tjacka
en danquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:35 schreef xcachet het volgende:
Inso ik denk er aan om te stoppen per 1 jan.
Hey Jaaliequote:
Tja... Tja... nee, dat klinkt niet lekker. Tjackaquote:
Yay!quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi. Bij deze wil ik je nieuwe vriendje zijn.
Hey meisquote:
xcachet for modquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoop dat je snel geen mod meer bent. Jij kan je niet eens gedragen.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ga ik beter mijn best doen op school.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |