in dat geval zal het rechts geweest zijn...quote:
behalve natuurlijk als je een kont hebt als 2 botsende planetenquote:
Lieg niet.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En de eerste was al zo slecht
Eens... verbaasd mij ook dat er zoveel zijn...quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En de eerste was al zo slecht
Vlak na Saw 60 en Fast & Furious 300quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:58 schreef 2Happy4U het volgende:
Over uitgemolken series gesproken. Weet iemand wanneer de nieuwe Resident Evil uitkomt?
Milla is niet meer zo mooi als vroegerquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:58 schreef 2Happy4U het volgende:
Over uitgemolken series gesproken. Weet iemand wanneer de nieuwe Resident Evil uitkomt?
Ik heb wel moeten lachen om de eerste, maar daar was ook alles mee gzegd.quote:
Explosief?quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
behalve natuurlijk als je een kont hebt als 2 botsende planeten
Lang geleden dat ik die heb gezien zegquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:59 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Eens... verbaasd mij ook dat er zoveel zijn...
zelfs meer dan de Police Academy films
Saw zit ook inmiddels op deel 8 of niet? F&F nooit gekeken, is dat wat?quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vlak na Saw 60 en Fast & Furious 300
[ afbeelding ]
Je bedoelt een negerinnenkont? Nee, dat valt wel mee bij mij hoorquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
behalve natuurlijk als je een kont hebt als 2 botsende planeten
heul grootquote:
Denk het niet. Deel één ooit gezien maar dat is ook alweer ruim 10 jaar geleden.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Saw zit ook inmiddels op deel 8 of niet? F&F nooit gekeken, is dat wat?
dan zal ik toch moeten kijkenquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:00 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Je bedoelt een negerinnenkont? Nee, dat valt wel mee bij mij hoor. Maar het is ook weer niet zo dat het plat is.
Dan weet ik genoeg, bedankt gr.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Denk het niet. Deel één ooit gezien maar dat is ook alweer ruim 10 jaar geleden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |