Oh, dat zou best kunnen. Maar stiekem houden ze allemaal van elkaar denk ik.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach ja, ze vinden elkaar hier regelmatig niet lief geloof ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik lig er niet wakker vanquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dit is vbl dan ook niet
[..]
schijnbaar raakt het sommigen toch wel
Ja, ik weet nooit of die middelste letter nou een a of een o moet zijn. Dus dan maar helemaal foutquote:
Tjacka en ik en LR.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:44 schreef Elan het volgende:
[..]
"We" ?
Tjacka maakt zichzelf gehaat in VBL door zijn acties.
Die heeft helemaal geen autoriteit om anderen te be, laat staan te veroordelen.
Bij mij zie je wel het indische terugquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mja, ik ben ook deels Duits, Frans en Joods.![]()
Dat zie je meer.
Ja, maar je kent mijn gevoel voor smaakquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Rodawa ja haha. Zoek naar gifjes op het internet
quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:47 schreef Elan het volgende:
Ik ga groentelasagne maken. Kusje op je voorhoofd.
gelukkig...quote:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:46 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, dat zou best kunnen. Maar stiekem houden ze allemaal van elkaar denk ik.we zullen zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
neequote:Op dinsdag 17 december 2013 15:47 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, maar je kent mijn gevoel voor smaak. Heb je geen tips voor me?
Ik weet niet hoor... ik houd niet zo van dierenquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:45 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Een dier... schijnt hier in deze sc vaker te gebeuren...
nou, dan ga je maarquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:47 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor... ik houd niet zo van dieren.
En hoe voelt dat?quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Bij mij zie je wel het indische terug.
ook dat wil ik wel zienquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
er zijn mensen hier die elkaar de hersenpan in willen meppen hoor
Oh, even weg... wat persoonlijke dingetjes... Maar nu is het weer goed hoorquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Waar was je dan?
Ben toch niet verslaafd
Ik kan je enkel deze getraumatiseerde Servische soldaat aanbieden. Elan vind dit leuk.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:47 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, maar je kent mijn gevoel voor smaak. Heb je geen tips voor me?
Remove the kebab, pl0x.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan je enkel deze getraumatiseerde Servische soldaat aanbieden. Elan vind dit leuk.
[ afbeelding ]
Zijn baretquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan je enkel deze getraumatiseerde Servische soldaat aanbieden. Elan vind dit leuk.
[ afbeelding ]
oei, oei, oei...quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:47 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor... ik houd niet zo van dieren.
Neeeeeeeee!quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
uiteraard, een gentleman ben ik dan ook wel weerquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:50 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Houd jij de deur voor me open?
nou nouquote:
En niet m'n kontje checken dan he...quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
uiteraard, een gentleman ben ik dan ook wel weer
jawel, gentleman is nog steeds manquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:52 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
En niet m'n kontje checken dan he....
welke van de 2?quote:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jawel, gentleman is nog steeds man
quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jawel, gentleman is nog steeds man
in dat geval zal het rechts geweest zijn...quote:
behalve natuurlijk als je een kont hebt als 2 botsende planetenquote:
Lieg niet.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En de eerste was al zo slecht
Eens... verbaasd mij ook dat er zoveel zijn...quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En de eerste was al zo slecht
Vlak na Saw 60 en Fast & Furious 300quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:58 schreef 2Happy4U het volgende:
Over uitgemolken series gesproken. Weet iemand wanneer de nieuwe Resident Evil uitkomt?
Milla is niet meer zo mooi als vroegerquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:58 schreef 2Happy4U het volgende:
Over uitgemolken series gesproken. Weet iemand wanneer de nieuwe Resident Evil uitkomt?
Ik heb wel moeten lachen om de eerste, maar daar was ook alles mee gzegd.quote:
Explosief?quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
behalve natuurlijk als je een kont hebt als 2 botsende planeten
Lang geleden dat ik die heb gezien zegquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:59 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Eens... verbaasd mij ook dat er zoveel zijn...
zelfs meer dan de Police Academy films
Saw zit ook inmiddels op deel 8 of niet? F&F nooit gekeken, is dat wat?quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vlak na Saw 60 en Fast & Furious 300
[ afbeelding ]
Je bedoelt een negerinnenkont? Nee, dat valt wel mee bij mij hoorquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
behalve natuurlijk als je een kont hebt als 2 botsende planeten
heul grootquote:
Denk het niet. Deel één ooit gezien maar dat is ook alweer ruim 10 jaar geleden.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Saw zit ook inmiddels op deel 8 of niet? F&F nooit gekeken, is dat wat?
dan zal ik toch moeten kijkenquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:00 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Je bedoelt een negerinnenkont? Nee, dat valt wel mee bij mij hoor. Maar het is ook weer niet zo dat het plat is.
Dan weet ik genoeg, bedankt gr.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Denk het niet. Deel één ooit gezien maar dat is ook alweer ruim 10 jaar geleden.
Mooi hoofdquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Sof en ik kunnen niet puzzelen
[ afbeelding ]
jaquote:
Valt me toch van je tegen, VoorDogeAchterDoge...quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[ afbeelding ]
mooie beerquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, niet geband hoor. Ik had gewoon een beetje genoeg van dat gedoe hier. En wat veranderingen in mijn privéleven waar ik het druk mee had en heb.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja
maar was jij geband? en hoe kom je opeens hier terecht enzo?
die puzzels zijn kanjer makkelijk als je die niet kunt moet je echt wegquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[ afbeelding ]
tell me morequote:Op dinsdag 17 december 2013 16:10 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, niet geband hoor. Ik had gewoon een beetje genoeg van dat gedoe hier. En wat veranderingen in mijn privéleven waar ik het druk mee had en heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tell me moreOh, er waren hier wat mensen die kinderachtig begonnen te doen over iets wat ik ze verteld had. Terwijl ze eigenlijk beter zouden moeten weten omdat ze zelf in een soortgelijke situatie zitten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En op dat moment had ik wel belangrijkere dingen aan m'n hoofd dus had ik niet de behoefte om nog op FOK! te zitten en me met die onzin bezig te houden. Ik had het druk genoeg met werk zoeken en sporten/afvallen enzo.
het niveau is nog verder gekelderdquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:14 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, er waren hier wat mensen die kinderachtig begonnen te doen over iets wat ik ze verteld had. Terwijl ze eigenlijk beter zouden moeten weten omdat ze zelf in een soortgelijke situatie zitten.
En op dat moment had ik wel belangrijkere dingen aan m'n hoofd dus had ik niet de behoefte om nog op FOK! te zitten en me met die onzin bezig te houden. Ik had het druk genoeg met werk zoeken en sporten/afvallen enzo.
oke, en hoe gaat het daar nu mee?quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:14 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, er waren hier wat mensen die kinderachtig begonnen te doen over iets wat ik ze verteld had. Terwijl ze eigenlijk beter zouden moeten weten omdat ze zelf in een soortgelijke situatie zitten.
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
het niveau is nog verder gekelderd
Tjacka zeker weer.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:10 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, niet geband hoor. Ik had gewoon een beetje genoeg van dat gedoe hier. En wat veranderingen in mijn privéleven waar ik het druk mee had en heb.
Klopt.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat het hier nu nog erger is dan in jng
klopquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:18 schreef Elan het volgende:
Voor de meer volwassen gesprekken moet je in VBL zijn tegenwoordig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |