Mooi hoofdquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Sof en ik kunnen niet puzzelen
[ afbeelding ]
jaquote:
Valt me toch van je tegen, VoorDogeAchterDoge...quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[ afbeelding ]
mooie beerquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, niet geband hoor. Ik had gewoon een beetje genoeg van dat gedoe hier. En wat veranderingen in mijn privéleven waar ik het druk mee had en heb.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja
maar was jij geband? en hoe kom je opeens hier terecht enzo?
die puzzels zijn kanjer makkelijk als je die niet kunt moet je echt wegquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[ afbeelding ]
tell me morequote:Op dinsdag 17 december 2013 16:10 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, niet geband hoor. Ik had gewoon een beetje genoeg van dat gedoe hier. En wat veranderingen in mijn privéleven waar ik het druk mee had en heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tell me moreOh, er waren hier wat mensen die kinderachtig begonnen te doen over iets wat ik ze verteld had. Terwijl ze eigenlijk beter zouden moeten weten omdat ze zelf in een soortgelijke situatie zitten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En op dat moment had ik wel belangrijkere dingen aan m'n hoofd dus had ik niet de behoefte om nog op FOK! te zitten en me met die onzin bezig te houden. Ik had het druk genoeg met werk zoeken en sporten/afvallen enzo.
het niveau is nog verder gekelderdquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:14 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, er waren hier wat mensen die kinderachtig begonnen te doen over iets wat ik ze verteld had. Terwijl ze eigenlijk beter zouden moeten weten omdat ze zelf in een soortgelijke situatie zitten.
En op dat moment had ik wel belangrijkere dingen aan m'n hoofd dus had ik niet de behoefte om nog op FOK! te zitten en me met die onzin bezig te houden. Ik had het druk genoeg met werk zoeken en sporten/afvallen enzo.
oke, en hoe gaat het daar nu mee?quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:14 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, er waren hier wat mensen die kinderachtig begonnen te doen over iets wat ik ze verteld had. Terwijl ze eigenlijk beter zouden moeten weten omdat ze zelf in een soortgelijke situatie zitten.
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
het niveau is nog verder gekelderd
Tjacka zeker weer.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:10 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, niet geband hoor. Ik had gewoon een beetje genoeg van dat gedoe hier. En wat veranderingen in mijn privéleven waar ik het druk mee had en heb.
Klopt.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat het hier nu nog erger is dan in jng
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |