quote:
Mooie onderbouwing, GGMM.quote:Op maandag 16 december 2013 10:40 schreef GGMM het volgende:
Ik zie graag Raymann sterven.
De reden hiervoor is z'n schijtlollige programma. Het gaat elke aflevering weer over hetzelfde, terwijl ik na één aflevering al met plaatsvervangende schaamte zat te kijken. Altijd van die quasi-grappige opmerkingen over de verschillen in culturen hi-ha-ho. Dat zogenaamd ludieke daar krijg ik echt enorme jeuk van aan m'n ballen.
En Frans Bauer.
quote:Op maandag 16 december 2013 10:40 schreef Caland het volgende:
Ik vergeet trouwens Giel Beelen. Al is littlerabbit een enorme fan van hem. Iets wat ik maar niet kan begrijpen.
WENDY VAN DIJKquote:
quote:Op maandag 16 december 2013 10:44 schreef A-mineur het volgende:
Heel Nederland onder water en opnieuw beginnen. Lijkt mij een beter plan.
Als persoon is Bauer best een sympathieke man, maar als artiest heeft ie niet veel fans, op de huisvrouwtjes na danquote:Op maandag 16 december 2013 10:40 schreef GGMM het volgende:
Ik zie graag Raymann verloren gaan.
De reden hiervoor is z'n schijtlollige programma. Het gaat elke aflevering weer over hetzelfde, terwijl ik na één aflevering al met plaatsvervangende schaamte zat te kijken. Altijd van die quasi-grappige opmerkingen over de verschillen in culturen hi-ha-ho. Dat zogenaamd ludieke daar krijg ik echt enorme jeuk van aan m'n ballen.
En Frans Bauer.
Zooooo tenenkrommend niet grappig. Zo'n laag nivo ook. Die man verdient een eigen klaagtopicquote:Op maandag 16 december 2013 10:40 schreef GGMM het volgende:
En Frans Bauer.
quote:Op maandag 16 december 2013 10:45 schreef Diemux het volgende:
Allemaal. Behalve Chantal Janzen, die zou ik opsluiten in mijn kelder.
Peter Vandermeerschquote:Op maandag 16 december 2013 10:47 schreef SjaakBauer het volgende:
Die bijdehante, Belgische hoofdredacteur die te vaak bij DWDD it.
Dit dus. Zijn intellectueel niveau is te vergelijken met dat van een banaan. En dat terwijl hij wel telkens met zijn bakkes op tv komt voor 'serieuze' gesprekken. Daarnaast is hij gewoon kinderachtig en niet reëel.quote:
Dit vind ik weer zo'n zinloos kutzinnetje dat het niet zinlozer te krijgen is.quote:
Je moet dat topic eens lezen. De grootste kneuzen kermis van FOK! mensen die zich elke dag lopen te ergeren en maar blijven kijken.quote:Op maandag 16 december 2013 10:50 schreef Caland het volgende:
Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom er mensen naar DWDD kijken. Blijkbaar werkt dat erg frustrerend.
Wat moet er dan gebeuren met Andries Jonker?quote:Op maandag 16 december 2013 10:51 schreef SjaakBauer het volgende:
Verder moet heel Nederland maar gewoon dood. Daarna overnieuw beginnen met Aad de Mos aan de macht.
Dood.quote:Op maandag 16 december 2013 10:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat moet er dan gebeuren met Andries Jonker?
Je moeder.quote:
Mijn moeder is niet bol.quote:Op maandag 16 december 2013 10:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Je moeder.
Oh wacht, dat is geen BN'er. Tenzij die B voor bolle staat natuurlijk.
Jij kent hem, ik ken hem, hij kent hem... Dus is het een BN;er.quote:Op maandag 16 december 2013 10:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Je moeder.
Oh wacht, dat is geen BN'er. Tenzij die B voor bolle staat natuurlijk.
Waarom kijk jij dat?quote:Op maandag 16 december 2013 10:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat denken jullie van Michael Boogerd in zijn nieuwe rol als c-artiest in showtjes als "sterren" dansen op het ijs?
En met een schaatsende wielrenner kom jij wel aan je trekken?quote:Op maandag 16 december 2013 11:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Omdat ik een fervent liefhebber ben van kunstschaatsen?
Duh.
Lijkt het je logisch dat ik hem dan in deze lijst met personen die onbepaalde tijd vermist moeten raken zou zetten?quote:Op maandag 16 december 2013 11:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
En met een schaatsende wielrenner kom jij wel aan je trekken?
Jij kijkt het. Ik wist geen eens dat de beste man dat had gedaan,quote:Op maandag 16 december 2013 11:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lijkt het je logisch dat ik hem dan in deze lijst met personen die onbepaalde tijd vermist moeten raken zou zetten?
Jezus, wat ben jij stuitend dom.
Dan moet je krabben.quote:Op maandag 16 december 2013 10:40 schreef GGMM het volgende:
Dat zogenaamd ludieke daar krijg ik echt enorme jeuk van aan m'n ballen.
Ik ben gewoon een enorme kunstschaatsfan. Ik wil nog geen halve ritzmaier missen, zeker niet met dubbele slag. Dan moet je concessies maken en kijk je ook af en toe sbs ja.quote:Op maandag 16 december 2013 11:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jij kijkt het. Ik wist geen eens dat de beste man dat had gedaan,
Ik verbaas me er nog steeds over dat jij dat weet en hebt gezien. Dat je kennelijk een SBS kijker bent.
Dan vraag je er ook gewoon om.
Beetje hetzelfde als in elk land zeg maar.....quote:Op maandag 16 december 2013 10:40 schreef HeatWave het volgende:
Gewoon, allemaal, wat een trieste zooi "beroemdheden" heeft dit land toch.
Frans Bauer maakt duizenden verstandelijk beperkten en bejaarden blij met zijn muziek, die gast doet wel wat goeds voor deze wereld.quote:Op maandag 16 december 2013 10:40 schreef GGMM het volgende:
En Frans Bauer.
Nou vooruit.quote:Op maandag 16 december 2013 11:37 schreef Ultimate_Original het volgende:
[..]
Frans Bauer maakt duizenden verstandelijk beperkten en bejaarden blij met zijn muziek, die gast doet wel wat goeds voor deze wereld.
Mwah, ik overdreef, er zijn wel een paar aardige "beroemdheden"hier hoor, maar wel heel erg weinig.quote:Op maandag 16 december 2013 11:37 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als in elk land zeg maar.....
Mel Gibson is ook een mongool eerste klas.quote:Op maandag 16 december 2013 11:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, ik overdreef, er zijn wel een paar aardige "beroemdheden"hier hoor, maar wel heel erg weinig.
het zijn geen (ik roep er maar een paar hoor) Brad Pitt, Angelina Jolie, Bruce Willis, Mel Gibson etc etc..
Hollywoodsterren zijn wat groter dan onze BN'ers inderdaad. Maar Gibson is natuurlijk ook een klapjostie van de bovenste plank.quote:Op maandag 16 december 2013 11:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, ik overdreef, er zijn wel een paar aardige "beroemdheden"hier hoor, maar wel heel erg weinig.
het zijn geen (ik roep er maar een paar hoor) Brad Pitt, Angelina Jolie, Bruce Willis, Mel Gibson etc etc..
Oh dat wel, maar hij heeft wel een zooi echt goeie films gemaakt.quote:Op maandag 16 december 2013 11:41 schreef Ultimate_Original het volgende:
[..]
Mel Gibson is ook een mongool eerste klas.
Ja maar ook iemand als Graham Norton hebben we niet, wij hebben Paul de Leeuw en Gordon als valse presentatienicht.quote:Op maandag 16 december 2013 11:41 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Hollywoodsterren zijn wat groter dan onze BN'ers inderdaad. Maar Gibson is natuurlijk ook een klapjostie van de bovenste plank.
Rutger Hauer, Paul Verhoeven, Alex van Warmerdam, Theo van Gogh, Kim van Kootenquote:Op maandag 16 december 2013 11:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh dat wel, maar hij heeft wel een zooi echt goeie films gemaakt.
Wij komen niet verder dan Barry Fucking Astma, die echt in elke kutfilm zit.
Hauer heeft in wel wat aardige films gespeeld idd, Verhoeven is idd prima. De rest, mwah not so much.quote:Op maandag 16 december 2013 11:44 schreef Ultimate_Original het volgende:
[..]
Rutger Hauer, Paul Verhoeven, Alex van Warmerdam, Theo van Gogh, Kim van Kooten
Typisch nederlands weer, met afgunst kijken naar anderen en afgeven op wat je zelf hebt.quote:Op maandag 16 december 2013 12:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hauer heeft in wel wat aardige films gespeeld idd, Verhoeven is idd prima. De rest, mwah not so much.
Afgunst? Wat is er afgunstig aan? Ik vind de nederlandse films over het algemeen gewoon bagger ja. maar dat is niet omdat ik jaloers ben op de VS ofzoquote:Op maandag 16 december 2013 12:05 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Typisch nederlands weer, met afgunst kijken naar anderen en afgeven op wat je zelf hebt.
Waarom blijf je jezelf dan toch pijnigen?quote:Op maandag 16 december 2013 10:40 schreef GGMM het volgende:
Waar heb je het over?quote:Op maandag 16 december 2013 14:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarom blijf je jezelf dan toch pijnigen?
Nou ja, als jij na een aflevering al met schaamrood op je kaken zit te kijken en vervolgens toch weet dat elke aflevering volgens hetzelfde stramien verloopt, destilleer ik daaruit dat je blijft kijken. Met ergernis tot gevolg.quote:
Ik controleer het steeksproefgewijs, dan is het nog te ovrezien.quote:Op maandag 16 december 2013 14:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou ja, als jij na een aflevering al met schaamrood op je kaken zit te kijken en vervolgens toch weet dat elke aflevering volgens hetzelfde stramien verloopt, destilleer ik daaruit dat je blijft kijken. Met ergernis tot gevolg.
Als ik een programma ergerlijk vind, kijk ik het niet meer. Of ik moet de ergernis lekker vinden.
Dit. Is 1000 keer spontaner dan een Vanessa of Gordon. Zelfs al neemt Gordon het op voor het ouderenfonds, zelfs dat gaat niet zonder slag of stootquote:Op maandag 16 december 2013 11:37 schreef Ultimate_Original het volgende:
[..]
Frans Bauer maakt duizenden verstandelijk beperkten en bejaarden blij met zijn muziek, die gast doet wel wat goeds voor deze wereld.
WAT! Haten op Albertoquote:Op maandag 16 december 2013 13:18 schreef Syntos het volgende:
Vast een controversiele, maar Alberto Stegeman mag wel even op een lange vakantie naar een onbewoond eiland.
Hij is tegenwoordig gewoon schijtirritant in zijn programma'squote:
OK dat laatste wil ik je wel gevenquote:Op maandag 16 december 2013 15:16 schreef Syntos het volgende:
[..]
Hij is tegenwoordig gewoon schijtirritant in zijn programma's![]()
En zonder Alberto meer kwalitie tijm voor Rob
quote:Op maandag 16 december 2013 10:40 schreef HeatWave het volgende:
Gewoon, allemaal, wat een trieste zooi "beroemdheden" heeft dit land toch.
Bij deze val je af als potentieel datingsmateriaal. Hopelijk weet je deze klap te verwerken.quote:
wat vervelend nou.quote:Op maandag 16 december 2013 18:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij deze val je af als potentieel datingsmateriaal. Hopelijk weet je deze klap te verwerken.
Mag ik vragen waarom je quasi-nonchalant expres niet in de camera kijkt en vervolgens nog de helft van je hoofd eraf knipt in je fobo?quote:
Haha goeie grap.quote:
quote:
Leuk, je bent ook in Japan geweestquote:Miam is: 28, mevrouw, tante, Fries, meisjemeisje, Apple, Voetbal, Dromer, Films, Muziek, Reizen, Geordend, Sushi, Boeken, Zorg.
Ik vind Pieter-Jan gewoon een ongeëvenaard talent. Jammer dat dit afgunst oproept.quote:Op maandag 16 december 2013 18:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Haha goeie grap.
Het is dat Nederlands grootste cabaret talent er niet van houdt om goedkoop te scoren en grappen over andermans rug te maken, anders zou hij je helemaal kapot dissen.
Waarschijnlijk bezit Miam niet de capaciteiten om de humor van Pieter-Jan te begrijpen, dat is bij meer mensen het geval.quote:Op maandag 16 december 2013 19:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind Pieter-Jan gewoon een ongeëvenaard talent. Jammer dat dit afgunst oproept.
Mijn excuses voor de harde woorden. Ik besefte niet dat je het zo zwaar zou opnemen...quote:
Zoals Tim Krabbe het zou zeggen:quote:Op maandag 16 december 2013 19:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn excuses voor de harde woorden. Ik besefte niet dat je het zo zwaar zou opnemen...
Je moet enkel begrijpen dat ik mijn leven heb weten om te draaien aan de hand van Pieter zijn magistrale optredens en deze kritiek mij dan ook zeer aan het hart ging.
Toch ben ik de vervelendste niet en heb ik los van mijn excuses ook een compilatie afspeellijst in elkaar gezet welke je hopelijk op andere gedachten zal brengen. Want zonder de heer Pieter-Jan Derks aka messias in je leven heb je een leegte van een catastrofaal formaat in je leven
http://www.youtube.com/pl(...)UVuKzzwS5v6zn1gGB8QE
quote:Op maandag 16 december 2013 19:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn excuses voor de harde woorden. Ik besefte niet dat je het zo zwaar zou opnemen...
Je moet enkel begrijpen dat ik mijn leven heb weten om te draaien aan de hand van Pieter zijn magistrale optredens en deze kritiek mij dan ook zeer aan het hart ging.
Toch ben ik de vervelendste niet en heb ik los van mijn excuses ook een compilatie afspeellijst in elkaar gezet welke je hopelijk op andere gedachten zal brengen. Want zonder de heer Pieter-Jan Derks aka messias in je leven heb je een leegte van een catastrofaal formaat in je leven
http://www.youtube.com/pl(...)UVuKzzwS5v6zn1gGB8QE
Of zoals de heer De Vos stelde over dit fenomeenquote:Op maandag 16 december 2013 19:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zoals Tim Krabbe het zou zeggen:
Niet-Pieterjanderksfans. De leegheid van die levens schokt me.
quote:Hoi Danos. Wat een topoptreden van Pieter Jan is dit. Ik vind hem ook een genie en denk dat hij binnenkort een recordaantal optredens in carré zal hebben. Byebye Youp. Vaak hoor ik van mensen dat ze hem helemaal niet leuk vinden, maar dat komt alleen maar omdat ze zijn briljante geest gewoon niet begrijpen, iets anders kan ik me niet voorstellen. Zie je ook die mooie stiltes vallen in het publiek, je ziet de mensen gewoon hun hersenen pijnigen in een poging om de genialiteit van Pieter Jan te doorgronden.
quote:Ondanks dat dit niet een van zijn beste stukjes is, geef ik als cijfer toch nog een dikke 8. Ik ben dan ook blij dat je weer een filmpje van dit MEGA-talent hebt geüpload.
Ook al is het maar een kort fragmentje, ik heb toch weer dubbel gelegen. Dan hebben we ook gelijk het enige minpunt gehad, wat jammer dat de fragmentjes zo kort zijn!! Ik hoop dan ook dat je er nog maar heel veel mag plaatsen, zodat vele mensen de dagen
quote:Wederom een fantastisch optreden van Pieter-Jan (ik hoop dat ik Pieter-Jan mag zeggen). Vooral geniaal hoe hij in een paar zinnen op buitengewoon humorvolle wijze zijn kritiek op het WK-voetbal wist te plaatsen in enige rake zinnen, zonder ook maar een moment respectloos te worden en daarbij er toch nog voor weten te zorgen dat mensen dubbel liggen van het lachen. Ook Madiba kijkt ongetwijfeld met een grote lach op zijn gezicht naar dit optreden vanaf wolk in de hemel.
Iedere keer als Heino is afgelopen denk ik: "goh, laat ik nu zo'n Pieter Jan Derks filmpje kijken". Maar uiteindelijk klik ik dan telkens weer op refreshquote:Op maandag 16 december 2013 19:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Of zoals de heer De Vos stelde over dit fenomeen
[..]
[..]
[..]
Zolang je zijn grootsheid maar wil erkennen gaan wij, de fanclub "nog" niet over op geweld. Ik probeer Miam niet voor niks op andere gedachte te brengen op een realistische en vriendelijke wijze.quote:Op maandag 16 december 2013 19:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Iedere keer als Heino is afgelopen denk ik: "goh, laat ik nu zo'n Pieter Jan Derks filmpje kijken". Maar uiteindelijk klik ik dan telkens weer op refresh
Ik volg je blind LR. Ik weet hoe jij erover denkt, dus het is een no-brainer +1 voor mij.quote:Op maandag 16 december 2013 19:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zolang je zijn grootsheid maar wil erkennen gaan wij, de fanclub "nog" niet over op geweld. Ik probeer Miam niet voor niks op andere gedachte te brengen op een realistische en vriendelijke wijze.
Hahah ja en al die white guilt Nederlanders die eindelijk een keer kunnen lachen om racistische grappen omdat een allochtoon ze vertelt. Anders is het natuurlijk "not done".quote:Op maandag 16 december 2013 10:40 schreef GGMM het volgende:
Ik snap wat je gênant vindt aan dat soort grappen maar uiteindelijk heeft dat meer met jezelf te maken dan met Raymann.quote:Op maandag 16 december 2013 10:40 schreef GGMM het volgende:
En Frans Bauer.
Nee, dat heeft alles te maken met Raymann en niks met mezelf.quote:Op dinsdag 17 december 2013 00:02 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Ik snap wat je gênant vindt aan dat soort grappen maar uiteindelijk heeft dat meer met jezelf te maken dan met Raymann.
Hier ben ik het mee eens.quote:Op dinsdag 17 december 2013 08:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat heeft alles te maken met Raymann en niks met mezelf.
Haten op Geer en Goor.quote:Op maandag 16 december 2013 22:48 schreef Szlie het volgende:
Geer, Goor en Ali B! Plus velen van de hierboven genoemden.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 08:42 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Haten op Geer en Goor._____!
Ga je schamen, vrouw.
Die was ik inderdaad vergeten.quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:48 schreef Starlie het volgende:
O ja laten we dit pareltje vooral niet vergeten:
Glennis Grace![]()
Waar zet je je woonkamer dan omheenquote:Op dinsdag 17 december 2013 12:56 schreef Deckard het volgende:
Ik heb al tijden geen tv meer, en ik kan het van harte aanbevelen. Direct al die inteelt niet meer zichtbaar.
Hm ja, die mag ook wel iddquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Door jouw username schiet me deze te binnen:
Glennis Grace
Sorry, ik begrijp je grapje niet.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Waar zet je je woonkamer dan omheen
Zelfs in de Playboy vermaakte ze niet.quote:Op woensdag 25 december 2013 09:36 schreef female81 het volgende:
Enig idee trouwens wat Marly Van Der Velden aan de wereld toevoegt, trouwens, naast vermaak voor wie nog Playboy leest?
Aha, daar ben ik mee gestopt toen Helen Helmink geen thee meer zette.quote:
quote:Op maandag 16 december 2013 15:34 schreef Mgolovic het volgende:
- Rob Kamphues. Naar ventje, werkt op mijn zenuwen.
quote:Op maandag 16 december 2013 15:34 schreef Mgolovic het volgende:
Mensen die zichzelf beter dan iemand anders vinden
quote:Op woensdag 25 december 2013 09:27 schreef Hexagon het volgende:
Marco Borsato
Gordon
Gerard Joling
Sjuul Paradijs
Brainpower
Sywert van Lienden
Thierry Baudet
Frans Bauer
Xander de Buisonje
Dinand Woesthoff
Geert Wilders
Mariska Orban-De Haas
Andries Knevel
Frits Huffnagel
Albert Verlinde
Yolanthe Cabau-van Kasbergen
Rick van der Ploeg
Bart-Jan Spruyt
Patty Brard
Ewald Engelen
Harry Mens
Asha ten Broeke
Barbie
Heleen Mees
Lange Frans
Joost Eerdmans
Mark van Bommel
Marcel van Dam
Ivo Opstelten
Fred Teeven
Freek de Jonge
Ali B.
Joshua Livestro
Rita Verdonk
En ja die mag ook ontzettond vermist raken van me!quote:
Sinds Expeditie Robinson denk ikquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:39 schreef female81 het volgende:
Veronica van Hoogdalem. Dat is een verrassende 'ik kots erop'-naam, die lees je niet vaak.
Wie is dat dan? Het lijkt wel een ventquote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:42 schreef nattermann het volgende:
Paulien Cornelisse.
[ afbeelding ]
Wat voegt dit godverdomme toe aan de wereld. Daarnaast liet ik mijn dode hond hier nog niet overheen gaan, gatverdamme wat een ranzigheid.
Wat een bokkenkop.
Ja maar over wie dan? Een roddelforum over FOK!kers?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:05 schreef Deckard het volgende:
Je kan ook wel zonder bn-ers roddelen.
Die mag dan wel even bij mij onderduiken, hoorquote:Op woensdag 8 januari 2014 13:37 schreef Tommeke het volgende:
Leo Blokhuis is nog niet genoemd. Wat is die man blij met zichzelf
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |