Zooooo tenenkrommend niet grappig. Zo'n laag nivo ook. Die man verdient een eigen klaagtopicquote:Op maandag 16 december 2013 10:40 schreef GGMM het volgende:
Ik zie graag Raymann verloren gaan.
De reden hiervoor is z'n schijtlollige programma. Het gaat elke aflevering weer over hetzelfde, terwijl ik na één aflevering al met plaatsvervangende schaamte zat te kijken. Altijd van die quasi-grappige opmerkingen over de verschillen in culturen hi-ha-ho. Dat zogenaamd ludieke daar krijg ik echt enorme jeuk van aan m'n ballen.
En Frans Bauer.
quote:Op maandag 16 december 2013 10:45 schreef Diemux het volgende:
Allemaal. Behalve Chantal Janzen, die zou ik opsluiten in mijn kelder.
Peter Vandermeerschquote:Op maandag 16 december 2013 10:47 schreef SjaakBauer het volgende:
Die bijdehante, Belgische hoofdredacteur die te vaak bij DWDD it.
Dit dus. Zijn intellectueel niveau is te vergelijken met dat van een banaan. En dat terwijl hij wel telkens met zijn bakkes op tv komt voor 'serieuze' gesprekken. Daarnaast is hij gewoon kinderachtig en niet reëel.quote:
Dit vind ik weer zo'n zinloos kutzinnetje dat het niet zinlozer te krijgen is.quote:
Je moet dat topic eens lezen. De grootste kneuzen kermis van FOK! mensen die zich elke dag lopen te ergeren en maar blijven kijken.quote:Op maandag 16 december 2013 10:50 schreef Caland het volgende:
Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom er mensen naar DWDD kijken. Blijkbaar werkt dat erg frustrerend.
Wat moet er dan gebeuren met Andries Jonker?quote:Op maandag 16 december 2013 10:51 schreef SjaakBauer het volgende:
Verder moet heel Nederland maar gewoon dood. Daarna overnieuw beginnen met Aad de Mos aan de macht.
Dood.quote:Op maandag 16 december 2013 10:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat moet er dan gebeuren met Andries Jonker?
Je moeder.quote:
Mijn moeder is niet bol.quote:Op maandag 16 december 2013 10:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Je moeder.
Oh wacht, dat is geen BN'er. Tenzij die B voor bolle staat natuurlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |