quote:
Mooie onderbouwing, GGMM.quote:Op maandag 16 december 2013 10:40 schreef GGMM het volgende:
Ik zie graag Raymann sterven.
De reden hiervoor is z'n schijtlollige programma. Het gaat elke aflevering weer over hetzelfde, terwijl ik na één aflevering al met plaatsvervangende schaamte zat te kijken. Altijd van die quasi-grappige opmerkingen over de verschillen in culturen hi-ha-ho. Dat zogenaamd ludieke daar krijg ik echt enorme jeuk van aan m'n ballen.
En Frans Bauer.
quote:Op maandag 16 december 2013 10:40 schreef Caland het volgende:
Ik vergeet trouwens Giel Beelen. Al is littlerabbit een enorme fan van hem. Iets wat ik maar niet kan begrijpen.
WENDY VAN DIJKquote:
quote:Op maandag 16 december 2013 10:44 schreef A-mineur het volgende:
Heel Nederland onder water en opnieuw beginnen. Lijkt mij een beter plan.
Als persoon is Bauer best een sympathieke man, maar als artiest heeft ie niet veel fans, op de huisvrouwtjes na danquote:Op maandag 16 december 2013 10:40 schreef GGMM het volgende:
Ik zie graag Raymann verloren gaan.
De reden hiervoor is z'n schijtlollige programma. Het gaat elke aflevering weer over hetzelfde, terwijl ik na één aflevering al met plaatsvervangende schaamte zat te kijken. Altijd van die quasi-grappige opmerkingen over de verschillen in culturen hi-ha-ho. Dat zogenaamd ludieke daar krijg ik echt enorme jeuk van aan m'n ballen.
En Frans Bauer.
Zooooo tenenkrommend niet grappig. Zo'n laag nivo ook. Die man verdient een eigen klaagtopicquote:Op maandag 16 december 2013 10:40 schreef GGMM het volgende:
Ik zie graag Raymann verloren gaan.
En Frans Bauer.
quote:Op maandag 16 december 2013 10:45 schreef Diemux het volgende:
Allemaal. Behalve Chantal Janzen, die zou ik opsluiten in mijn kelder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |