Ik snap wat je gênant vindt aan dat soort grappen maar uiteindelijk heeft dat meer met jezelf te maken dan met Raymann.quote:Op maandag 16 december 2013 10:40 schreef GGMM het volgende:
Ik zie graag Raymann verloren gaan.
De reden hiervoor is z'n schijtlollige programma. Het gaat elke aflevering weer over hetzelfde, terwijl ik na één aflevering al met plaatsvervangende schaamte zat te kijken. Altijd van die quasi-grappige opmerkingen over de verschillen in culturen hi-ha-ho. Dat zogenaamd ludieke daar krijg ik echt enorme jeuk van aan m'n ballen.
En Frans Bauer.
Nee, dat heeft alles te maken met Raymann en niks met mezelf.quote:Op dinsdag 17 december 2013 00:02 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Ik snap wat je gênant vindt aan dat soort grappen maar uiteindelijk heeft dat meer met jezelf te maken dan met Raymann.
Hier ben ik het mee eens.quote:Op dinsdag 17 december 2013 08:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat heeft alles te maken met Raymann en niks met mezelf.
Haten op Geer en Goor.quote:Op maandag 16 december 2013 22:48 schreef Szlie het volgende:
Geer, Goor en Ali B! Plus velen van de hierboven genoemden.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 08:42 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Haten op Geer en Goor._____!
Ga je schamen, vrouw.
Die was ik inderdaad vergeten.quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:48 schreef Starlie het volgende:
O ja laten we dit pareltje vooral niet vergeten:
Glennis Grace![]()
Waar zet je je woonkamer dan omheenquote:Op dinsdag 17 december 2013 12:56 schreef Deckard het volgende:
Ik heb al tijden geen tv meer, en ik kan het van harte aanbevelen. Direct al die inteelt niet meer zichtbaar.
Hm ja, die mag ook wel iddquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Door jouw username schiet me deze te binnen:
Glennis Grace
Sorry, ik begrijp je grapje niet.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Waar zet je je woonkamer dan omheen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |