quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: kinderjunksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.STONER-MEETING 2.0:
Poll: Datum voor een volgende meeting
• Zaterdag 25 Januari
• Zondag 26 Januari
• Zaterdag 1 Februari
• Zondag 2 Februari
• Zaterdag 8 Februari
• Zondag 9 Februari
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Neequote:Op maandag 16 december 2013 01:29 schreef FL_Freak het volgende:
hoop je door deze tt in haar broekje te komen?
Ghehe, ik ook. Brrrrr koud, zag vanochtend een ijsbeer hout sprokkelen daar.quote:Op maandag 16 december 2013 02:40 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga zo ook maar eens slapen. Erg verrot geslapen vannacht
quote:Op maandag 16 december 2013 02:42 schreef Sardu het volgende:
Brrrrr koud, zag vanochtend een ijsbeer hout sprokkelen daar.![]()
Die woning daar was fucking koud vanochtend. Ik was ook te laat met slapen waardoor ik een slaapzak moest zoeken tussen het al slapende volk.quote:
Wel beetje roze haar.quote:
Haha ja dat eerste geloof ik wel ja, zo koud is het ongeveer ook op mijn kamer denk ik momenteel (naja het is daar nu 11 graden)quote:Op maandag 16 december 2013 02:46 schreef Sardu het volgende:
[..]
Die woning daar was fucking koud vanochtend. Ik was ook te laat met slapen waardoor ik een slaapzak moest zoeken tussen het al slapende volk.
Geen idee wat de temperatuur was maar die ademwolkjes waren goed aanwezig.quote:Op maandag 16 december 2013 02:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha ja dat eerste geloof ik wel ja, zo koud is het ongeveer ook op mijn kamer denk ik momenteel (naja het is daar nu 11 graden)
De hond is zo liefquote:Op maandag 16 december 2013 02:52 schreef Sardu het volgende:
[..]
Geen idee wat de temperatuur was maar die ademwolkjes waren goed aanwezig.![]()
Ik heb nog een hele tijd walnoten gegeten met de hond en gelachen omdat ie geen duimen had dus ook geen walnoot kon kraken.![]()
Bijt ie ze kapot en was ik owned.
quote:Op maandag 16 december 2013 02:52 schreef Sardu het volgende:
[..]
Geen idee wat de temperatuur was maar die ademwolkjes waren goed aanwezig.![]()
Ik heb nog een hele tijd walnoten gegeten met de hond en gelachen omdat ie geen duimen had dus ook geen walnoot kon kraken.![]()
Bijt ie ze kapot en was ik owned.
Husky''squote:Op maandag 16 december 2013 02:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
De hond is zo liefMini husky. Zo'n geweldig beestje
Ja, awesome beest.quote:Op maandag 16 december 2013 02:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
De hond is zo liefMini husky. Zo'n geweldig beestje
Ik heb je net een berichtje gestuurd wie je de schuld moet gevenquote:Op maandag 16 december 2013 02:55 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ja, awesome beest.![]()
![]()
Er ligt nog een bakplaat van me in jullie huis.![]()
Had 'k gekocht voor 5 euro.
quote:Op maandag 16 december 2013 02:53 schreef Viro het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Dit had dus Ama kunnen zijn?
Nadruk op kunnenquote:Op maandag 16 december 2013 02:57 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
Ik ben niet bij Ama blijven slapen maar ergens anders.
Pand is trouwens wel stonermeet proof.
Same here. Over 7 uurtjes moet ik er weer uit om de voedselbank te doenquote:Op maandag 16 december 2013 03:01 schreef Viro het volgende:
Tijd om mijn bed te knuffelen, slaap lekker stoners![]()
Zeker! Behalve dat de shop om 22:00 uur sluit.quote:Op maandag 16 december 2013 02:59 schreef Viro het volgende:
[..]
Nadruk op kunnen![]()
Whehehe, jij was het pand gaan keuren?
Haha, ik heb weinig nodig om me te vermaken.quote:Op maandag 16 december 2013 03:04 schreef Amarantha het volgende:
Leuk om te horen dat je je goed hebt vermaakt en het leuk vond
Dat kan hier wel jaquote:Op maandag 16 december 2013 03:09 schreef Sardu het volgende:
[..]
Haha, ik heb weinig nodig om me te vermaken.![]()
Als ik maar met mensen kan ouwehoeren onder het genot van een biertje en een joint.
Vage types genoeg daar.quote:Op maandag 16 december 2013 03:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat kan hier wel jaOok goed dat je had gedacht aan je drinken!
Voor in de peip?quote:Op maandag 16 december 2013 13:05 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik hep een sjimpursjee aap gekogd
Jazeker.quote:Op maandag 16 december 2013 14:02 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nice! Doe je goed
![]()
Was het nog een beetje chill ?
Gesekst?quote:
Ik wil je wel gezelschap brengen in die kamerquote:Op maandag 16 december 2013 16:12 schreef krullenbolletje het volgende:
Afspraak bij de neuroloog gehad, ik heb blijkbaar een hele rare melatonine aanmaak en moet nu een 24 uurs melatonine onderzoek doen (24 uur lang opblijven in een donkere kamer en elk uur op een watje kauwen)![]()
Voorspelbaarquote:Op maandag 16 december 2013 16:18 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik wil je wel gezelschap brengen in die kamer
Als vriendenquote:
Netjes.quote:
Wat voor kleur wil je dan? want ik heb nog 8 pakken verf...lichtbruin 2x,blond en paar donker rood.bruinquote:Op maandag 16 december 2013 02:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En veel uitgroei enz. Ziet er niet uit
Ah dat is minder. Sterkte met het onderzoekquote:Op maandag 16 december 2013 16:12 schreef krullenbolletje het volgende:
Afspraak bij de neuroloog gehad, ik heb blijkbaar een hele rare melatonine aanmaak en moet nu een 24 uurs melatonine onderzoek doen (24 uur lang opblijven in een donkere kamer en elk uur op een watje kauwen)![]()
wtf is dat voor een onderzoek, heb je wel iets tedoen?quote:Op maandag 16 december 2013 16:12 schreef krullenbolletje het volgende:
dankje!quote:Op maandag 16 december 2013 19:26 schreef Viro het volgende:
[..]
Ah dat is minder. Sterkte met het onderzoek
melatonine onderzoek en je moet eigenlijk in je bed blijven liggen dus niet veel neequote:Op maandag 16 december 2013 21:45 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
wtf is dat voor een onderzoek, heb je wel iets tedoen?
`quote:Op maandag 16 december 2013 17:03 schreef Studeur het volgende:
In tijden niet zo tyfuslang in mn bed gelegen, ben er net uit
Neem je telefoon mee kan je fokkequote:Op maandag 16 december 2013 22:19 schreef krullenbolletje het volgende:
melatonine onderzoek en je moet eigenlijk in je bed blijven liggen dus niet veel nee
neuh housequote:Op maandag 16 december 2013 22:49 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hoe was dat feest? Zeker acid,techno etc.?
Ja was wel leuk alleen soms van die kinderachtige mensen die je hoofd aantikken of je uitlachen wanneer je danst met je vriendin.quote:
Nice. Ik ga vrijdagnacht maar weer eens lekker stampen op een hardstylefeest.quote:Op maandag 16 december 2013 22:54 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja was wel leuk alleen soms van die kinderachtige mensen die je hoofd aantikken of je uitlachen wanneer je danst met je vriendin.
Verder was het een tof feestje
joepiequote:Op maandag 16 december 2013 22:56 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nice. Ik ga vrijdagnacht maar weer eens lekker stampen op een hardstylefeest.
quote:Op maandag 16 december 2013 22:56 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
In het stonertopic nietquote:Op maandag 16 december 2013 22:43 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
word ook saai na een paar uur![]()
lekker slingerkaken op tering herriequote:Op maandag 16 december 2013 22:56 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nee ik ga gewoon aan de alcohol.quote:Op maandag 16 december 2013 23:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
lekker slingerkaken op tering herrie
watquote:Op maandag 16 december 2013 23:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
lekker slingerkaken op tering herrie
Zou me na 5 min alkapot vervelenquote:Op maandag 16 december 2013 22:19 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
dankje!
[..]
melatonine onderzoek en je moet eigenlijk in je bed blijven liggen dus niet veel nee
je moet er waarschijnlijk zelf nog voor betalen ookquote:Op maandag 16 december 2013 23:18 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Zou me na 5 min alkapot vervelen
Ik zou geld eisen
Ik ben hier 22/7 enkel 2 uurtjes per dag slapen, eten en drinkenquote:Op maandag 16 december 2013 23:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hier zijn ook niet altijd mensen
tja als ik het niet doe blijf ik mijn hele leven doodmoe dat is ook geen feestquote:Op maandag 16 december 2013 23:18 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Zou me na 5 min alkapot vervelen
Ik zou geld eisen
Dat is die 24 uur denk ik wel waard jaquote:Op maandag 16 december 2013 23:20 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
tja als ik het niet doe blijf ik mijn hele leven doodmoe dat is ook geen feest
Nee hoor wordt gewoon vergoedquote:Op maandag 16 december 2013 23:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
je moet er waarschijnlijk zelf nog voor betalen ook
Dat is waar. Maarja mag je wel veel slapen.quote:Op maandag 16 december 2013 23:20 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
tja als ik het niet doe blijf ik mijn hele leven doodmoe dat is ook geen feest
Oh, nice. Dat zo'n apart iets in je moeders pakket zit joh.quote:Op maandag 16 december 2013 23:21 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nee hoor wordt gewoon vergoedHet is denk ik wel aardig kostbaar al dat labwerk
En die actometer was ook niet gratis
Plus de 30 euro benzine die mijn moeder elke keer kwijt is en die krijgen we niet vergoed helaas
Tja veel mogen slapen is ook geen lol als je verder haast niks kan... En met random fokkers bellen is misschien niet eens zo'n slecht ideequote:Op maandag 16 december 2013 23:22 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Dat is waar. Maarja mag je wel veel slapen.
Je moet zeggen wanneer het is, ga ik je wel bellen en je vertellen hoe kut het is om te kunnen doen wat je maar wilt![]()
slaaponderzoek zit gewoon in het basispakket zover ik weetquote:Op maandag 16 december 2013 23:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oh, nice. Dat zo'n apart iets in je moeders pakket zit joh.
als ik die dag toevallig niks te doen heb bel ik je misschien wel, moet je me ff op de hoogte houden wanneer het is.quote:Op maandag 16 december 2013 23:24 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Tja veel mogen slapen is ook geen lol als je verder haast niks kan... En met random fokkers bellen is misschien niet eens zo'n slecht idee
Oh.quote:Op maandag 16 december 2013 23:25 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
slaaponderzoek zit gewoon in het basispakket zover ik weetmits nodig natuurlijk
dan moet ik nog wel even over mijn belangst heen komenquote:Op maandag 16 december 2013 23:25 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
als ik die dag toevallig niks te doen heb bel ik je misschien wel, moet je me ff op de hoogte houden wanneer het is.
belangstquote:Op maandag 16 december 2013 23:27 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
dan moet ik nog wel even over mijn belangst heen komen
als minderjarige heb je ook geen eigen risicoquote:Op maandag 16 december 2013 23:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oh.Ik krijg nog steeds 70 euro terug voor een tandarts bezoek, daar moet ik zelfs al moeilijk over doen.
CZ.
mja mja onverklaarbare angst. Zo heb ik dat met faalangstquote:Op maandag 16 december 2013 23:28 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ja dat is een iets, ik vind bellen doodeng, krijg zweethanden en alles echt niet leuk
Ik bel ook niet zovaak maar doe het nu ook steeds vaker. Je moet je angst onder ogen komen om er vanaf te komen.quote:Op maandag 16 december 2013 23:28 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ja dat is een iets, ik vind bellen doodeng, krijg zweethanden en alles echt niet leuk
sociale angsten zijn echt kutquote:Op maandag 16 december 2013 23:31 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
mja mja onverklaarbare angst. Zo heb ik dat met faalangst
ja makkelijker gezegd dan gedaan helaasquote:Op maandag 16 december 2013 23:31 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ik bel ook niet zovaak maar doe het nu ook steeds vaker. Je moet je angst onder ogen komen om er vanaf te komen.
quote:Op maandag 16 december 2013 23:33 schreef Typisch het volgende:
https://www.facebook.com/(...)10810&type=2&theater
hier een filmpje voor jullie
misschien moet jij gebeld worden danquote:Op maandag 16 december 2013 23:34 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
sociale angsten zijn echt kut
[..]
ja makkelijker gezegd dan gedaan helaas
'Wat als het mis gaat'quote:Op maandag 16 december 2013 23:36 schreef Typisch het volgende:
ik kan mij niks voorstellen bij faalangst
bellen is sowieso kut
nee dat vind ik nog enger want dan heb ik geen controlequote:Op maandag 16 december 2013 23:37 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
misschien moet jij gebeld worden dan
heb je dat ook met mensen die je goed kent?quote:Op maandag 16 december 2013 23:38 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
nee dat vind ik nog enger want dan heb ik geen controle![]()
zo he ja hahahahaquote:Op maandag 16 december 2013 23:39 schreef klawie het volgende:
Groepschat op whapp die gaan altijd dag en nacht door hahaha
Nooit een keerquote:Op maandag 16 december 2013 23:39 schreef klawie het volgende:
Groepschat op whapp die gaan altijd dag en nacht door hahaha
quote:Op maandag 16 december 2013 23:40 schreef Ro-ald het volgende:
Groepsgesprekken zijn kut en irritant.
Hoezo geen controlequote:Op maandag 16 december 2013 23:38 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
nee dat vind ik nog enger want dan heb ik geen controle![]()
ja, met mijn moeder iets minder maar toch nogquote:Op maandag 16 december 2013 23:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
heb je dat ook met mensen die je goed kent?
je moeder, je vriendje oid
Black outs, onzekerheid etcquote:Op maandag 16 december 2013 23:36 schreef Typisch het volgende:
ik kan mij niks voorstellen bij faalangst
bellen is sowieso kut
nouja als ik bel kan ik van te voren bedenken wat ik ga zeggen en shit en als ik uit het niet word gebeld kan dat nietquote:
je moet je dus meer op je gemak voelen. Maar hoe doe je dat in het echt dan, gewoon gesprekken enzo? Gaat t dan wel goedquote:Op maandag 16 december 2013 23:43 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
nouja als ik bel kan ik van te voren bedenken wat ik ga zeggen en shit en als ik uit het niet word gebeld kan dat niet
krul is in het echt maar een autistjequote:Op maandag 16 december 2013 23:44 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
je moet je dus meer op je gemak voelen. Maar hoe doe je dat in het echt dan, gewoon gesprekken enzo? Gaat t dan wel goed
Ja, ik snap wel wat er dan gebeurt maar niet goed waarom.quote:
Mja bij mij heeft het te maken met talloze teleurstellingen en nog meer shit.quote:Op maandag 16 december 2013 23:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
krul is in het echt maar een autistje
[..]
Ja, ik snap wel wat er dan gebeurt maar niet goed waarom.
Ik vind het altijd maar vaag klinken.quote:Op maandag 16 december 2013 23:47 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Mja bij mij heeft het te maken met talloze teleurstellingen en nog meer shit.
Als je die problemen niet hebt dat snap ik dat wel jaquote:Op maandag 16 december 2013 23:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind het altijd maar vaag klinken.
In het echt gaat het nu prima ja het is puur telefoonquote:Op maandag 16 december 2013 23:44 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
je moet je dus meer op je gemak voelen. Maar hoe doe je dat in het echt dan, gewoon gesprekken enzo? Gaat t dan wel goed
Tja 2 jaar terug had ik serieuze sociale fobieen en kwam amper de deur uit dus ik ben wel blij waar ik nu benquote:Op maandag 16 december 2013 23:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
krul is in het echt maar een autistje
Dm me je nummerquote:Op maandag 16 december 2013 23:50 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
In het echt gaat het nu prima ja het is puur telefoon
[..]
Tja 2 jaar terug had ik serieuze sociale fobieen en kwam amper de deur uit dus ik ben wel blij waar ik nu ben
Was ook niet echt serieus.quote:Op maandag 16 december 2013 23:50 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Tja 2 jaar terug had ik serieuze sociale fobieen en kwam amper de deur uit dus ik ben wel blij waar ik nu ben
Vind hem ook niet leuk hoor maar kwam ineens in me op door de gesprekken hierquote:
okequote:Op maandag 16 december 2013 23:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vind hem ook niet leuk hoor maar kwam ineens in me op door de gesprekken hier
kopen? 5 euroquote:Op maandag 16 december 2013 23:56 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Je weet dat ik je zou bellen he
https://www.facebook.com/(...)16508&type=2&theaterquote:Op dinsdag 17 december 2013 00:01 schreef Nestalgie het volgende:
Nee ze moet het zelf geven anders niet
Kan ik hem ook bekijken als ik al vrolijk was of wordt ik dan verdrietig?quote:Op dinsdag 17 december 2013 00:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)16508&type=2&theater
hier een filmpje om je op te vrolijken
Beetje net zo erg als deze:quote:Op dinsdag 17 december 2013 00:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)16508&type=2&theater
hier een filmpje om je op te vrolijken
Alleen wat gesmak gehoord, had minstens zwaar gekreun en het tegen elkaar aan ketsen van bezwete lichamen verwacht.quote:Op dinsdag 17 december 2013 00:40 schreef klawie het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 17 december 2013 00:36 schreef Ugjerke het volgende:
Wat een teleurstelling was die minimeet.
[/quote
Vertel??
Oke iets teveel infomatie hahahaquote:Op dinsdag 17 december 2013 00:50 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Alleen wat gesmak gehoord, had minstens zwaar gekreun en het tegen elkaar aan ketsen van bezwete lichamen verwacht.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 00:50 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Alleen wat gesmak gehoord, had minstens zwaar gekreun en het tegen elkaar aan ketsen van bezwete lichamen verwacht.
Of Mono moet gewoon wat minder scheten laten.quote:Op dinsdag 17 december 2013 00:53 schreef klawie het volgende:
[..]
Oke iets teveel infomatie hahaha
Miss moeten ze in relatie therapie
maar dan is de magie van je weg als stuquote:Op dinsdag 17 december 2013 01:21 schreef Studeur het volgende:
Eigenlijk moet ik een nieuw account aanmaken want ik studeer niet meer
k neem gewoon "Stu.", is nog vrij volgens mij. kan alleen nu niet registreren.quote:Op dinsdag 17 december 2013 01:23 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
maar dan is de magie van je weg als stu
Ga je dat echt doen?quote:Op dinsdag 17 december 2013 01:24 schreef Studeur het volgende:
[..]
k neem gewoon "Stu.", is nog vrij volgens mij. kan alleen nu niet registreren.
Disco Stuquote:Op dinsdag 17 december 2013 01:24 schreef Studeur het volgende:
[..]
k neem gewoon "Stu.", is nog vrij volgens mij. kan alleen nu niet registreren.
Ja, zelfde UI dan merkt niemand iets. Ben nooit echt trots geweest op mn huidige username.quote:
Haha ik ben ook niet trots op mijn username ofzo maar boeit me weinigquote:Op dinsdag 17 december 2013 01:25 schreef Studeur het volgende:
[..]
Ja, zelfde UI dan merkt niemand iets. Ben nooit echt trots geweest op mn huidige username.
Even een traantje weggepinktquote:Op dinsdag 17 december 2013 01:32 schreef Boy_Zonderman het volgende:
Een naam blijft ook maar letters...
maar al die space shit en aliens ontmoetequote:Op dinsdag 17 december 2013 02:11 schreef Boy_Zonderman het volgende:
Ene kant wel... maar dat je je dan juist nog kleiner gaat voelen, in al die space!
Whuuuut
Koudquote:Op dinsdag 17 december 2013 02:05 schreef Boy_Zonderman het volgende:
Heerlijk net op het balkonnetje, lekker stoned naar de volle maan kijken, af toe zo door de wolkensluier heen als een oog... starend.
Toen ik vanavond naar de shop fietste was het idd wel goed te doenquote:Op dinsdag 17 december 2013 02:17 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
een van de zachtste nachten van december
Soms probeer ik uit te zoomen, de space in... die shit geeft je hoofdpijnquote:Op dinsdag 17 december 2013 02:15 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
maar al die space shit en aliens ontmoete
Fleece dekentje omslaan dan, valt reuze mee...quote:
Ik vaak genoegquote:Op dinsdag 17 december 2013 02:22 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Heb het nog niet koud gehad deze maand.
Lente/zomer mag van mij ook wel weer komen. Oprotten met die sneeuw.quote:Op dinsdag 17 december 2013 02:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vaak genoegIk mis de lente/zomer
quote:
Waddap?quote:
Beterr.quote:
Ja hier ook man. Daarom energydrankquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:31 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Beterr.
Jaa, gaat ook wel. Alleen best wel heel erg moe.
Waarom niet?quote:Op maandag 16 december 2013 23:54 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
I know maar ik weet ook gewoon dat ik sociaal geen held ben
Haha, ik net ook maynquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:33 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja hier ook man. Daarom energydrank
Ik lust geen koffie dus ik drink vaak maar energydrank.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:35 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Haha, ik net ook mayn
Maar ik weet niet, sinds ik veel koffie drink enzo, heeft dat allemaal maar weinig nut.
Ik drink zo'n 4 kopjes per dag.
1-2 's ochtends, 1 's middags en 1 's avonds en tussendoor ook nog 1-2 energydrank.
Eh omdat het geen knopje is wat je aan of uit doetquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:34 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Waarom niet?
Je hebt alle reden daartoe.
Je bent een mooie meid
Niet? Zal ik je knopje eens uitproberen?quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:32 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Eh omdat het geen knopje is wat je aan of uit doet
Ja oké, daar heb je een puntquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:32 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Eh omdat het geen knopje is wat je aan of uit doet
Hoiquote:
Die broek mocht wel uit.quote:
Klinkt verstandig en doordacht, mn beste.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:15 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Doe het minder dan eerstMax 1 jointje per dag en gemiddeld ong 1-1,5g op een week.
Word er ook soort van toe gedwongen door m'n studiequote:Op dinsdag 17 december 2013 21:17 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Klinkt verstandig en doordacht, mn beste.
jaa.. ik doe een poging, wekkertje gaat om half zes : ( wanneer mag jij weer aant werk?quote:
Oeeh das vroeg....Ik mag in de 2de week van Januari weer beginnen en dan weer week vrij maar dan wel theatershows..maar goed dan wens ik je een fijne nachtrust...quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:21 schreef aadspagaat het volgende:
[..]
jaa.. ik doe een poging, wekkertje gaat om half zes : ( wanneer mag jij weer aant werk?
Bij de herdenking van Mandela was een doventolk die helemaal geen sign language kon.quote:
nouja nog niet echt slaap, niks gerookt namelijkquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:23 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Oeeh das vroeg....Ik mag in de 2de week van Januari weer beginnen en dan weer week vrij maar dan wel theatershows..maar goed dan wens ik je een fijne nachtrust...
owww dat is balen! ja ik ben sowieso aan het trainen hoor voor de shows haha tis niet dat ik op mijn luie gat zit en heel de dag jointjes roken .2banen is best wel een beetje baas ja haha pfff gekkie.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:29 schreef aadspagaat het volgende:
[..]
nouja nog niet echt slaap, niks gerookt namelijk![]()
Maare 2de week van januari pas weer!! jij ben echt een baas gek, iedere Keer als ik je spreek ben je weer langer vrij lijkt wel of ben je al flink aant repeteren voor die theatershows?
haha okequote:Op dinsdag 17 december 2013 23:32 schreef Channie83 het volgende:
[..]
owww dat is balen! ja ik ben sowieso aan het trainen hoor voor de shows haha tis niet dat ik op mijn luie gat zit en heel de dag jointjes roken .2banen is best wel een beetje baas ja haha pfff gekkie.
Boelerinquote:
Er zitten ook Tekken personages in ja maar dit is niet Tekkenquote:
Welluk dan?quote:Op woensdag 18 december 2013 00:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Er zitten ook Tekken personages in ja maar dit is niet Tekken
Aaaah... ja want op een gegeven moment kwam SF ook met een hele meute aan nieuwe spelers. Ben nog van de oldskool, Dhalsim, Blanka, Chun-Li etc...quote:
Ik ben met Street Fighter niet bekend hoor verderquote:Op woensdag 18 december 2013 00:42 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Aaaah... ja want op een gegeven moment kwam SF ook met een hele meute aan nieuwe spelers. Ben nog van de oldskool, Dhalsim, Blanka, Chun-Li etc...
Neeh, ik hou het idd liever een op een. Met zo een heel team landjepik spelen is ook niet mijn ding.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:53 schreef Amarantha het volgende:
Ze proberen me de laatste 2 weken ook over te halen om een potje Halo mee te spelen..Dat soort games zijn niks voor mij.
Mortal Kombat heb ik een paar keer mee gespeeld met een huisgenoot op zijn PS3 maar nee ik vond het maar niksquote:Op woensdag 18 december 2013 00:58 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Neeh, ik hou het idd liever een op een. Met zo een heel team landjepik spelen is ook niet mijn ding.
Favo blijft toch Mortal Kombat, de eerste die lekker bloederig was. En het mooiste zinnetje blijft dan toch "Flawless Victory"
Lijkt me dat het een awesome RPG moet worden.quote:Op woensdag 18 december 2013 01:04 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Haha dat was dus geen grap laatst in een South Park afleveringWel pas begin april uit dus moet nog tijdje wachtten. 18+ ook haha
Ik ga hem zo hard wel kopen voor A. (en stiekem voor mezelf dus haha)quote:Op woensdag 18 december 2013 01:08 schreef Sardu het volgende:
[..]
Lijkt me dat het een awesome RPG moet worden.![]()
Ziet er wel leuk uit, net ff de trailer bekekenquote:Op woensdag 18 december 2013 01:04 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Haha dat was dus geen grap laatst in een South Park afleveringWel pas begin april uit dus moet nog tijdje wachtten. 18+ ook haha
Ik ben sinds zaterdag nuchter en ben ook amper op fokquote:Op woensdag 18 december 2013 01:31 schreef Amarantha het volgende:
Ja ik draai straks ook nog een joint, vandaag voor mijn doen niet veel geblowd
Dat laatste kan niet he!quote:Op woensdag 18 december 2013 01:32 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik ben sinds zaterdag nuchter en ben ook amper op fok
Gamen belangrijker vinden dan onz-stonersquote:Op woensdag 18 december 2013 01:37 schreef Viro het volgende:
[..]
Oh okeBen laatste tijd weer aan het gamen
quote:Op woensdag 18 december 2013 01:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gamen belangrijker vinden dan onz-stoners
quote:Op woensdag 18 december 2013 01:40 schreef Viro het volgende:
[..]Ben aan het einde van het jaar amper op fok, ben dan aan het gamen (xbox lan party
![]()
) of aan het feesten.
Ik maak het wel goed begin februariquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |