quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: kinderjunksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.STONER-MEETING 2.0:
Poll: Datum voor een volgende meeting
• Zaterdag 25 Januari
• Zondag 26 Januari
• Zaterdag 1 Februari
• Zondag 2 Februari
• Zaterdag 8 Februari
• Zondag 9 Februari
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Neequote:Op maandag 16 december 2013 01:29 schreef FL_Freak het volgende:
hoop je door deze tt in haar broekje te komen?
Ghehe, ik ook. Brrrrr koud, zag vanochtend een ijsbeer hout sprokkelen daar.quote:Op maandag 16 december 2013 02:40 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga zo ook maar eens slapen. Erg verrot geslapen vannacht
quote:Op maandag 16 december 2013 02:42 schreef Sardu het volgende:
Brrrrr koud, zag vanochtend een ijsbeer hout sprokkelen daar.![]()
Die woning daar was fucking koud vanochtend. Ik was ook te laat met slapen waardoor ik een slaapzak moest zoeken tussen het al slapende volk.quote:
Wel beetje roze haar.quote:
Haha ja dat eerste geloof ik wel ja, zo koud is het ongeveer ook op mijn kamer denk ik momenteel (naja het is daar nu 11 graden)quote:Op maandag 16 december 2013 02:46 schreef Sardu het volgende:
[..]
Die woning daar was fucking koud vanochtend. Ik was ook te laat met slapen waardoor ik een slaapzak moest zoeken tussen het al slapende volk.
Geen idee wat de temperatuur was maar die ademwolkjes waren goed aanwezig.quote:Op maandag 16 december 2013 02:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha ja dat eerste geloof ik wel ja, zo koud is het ongeveer ook op mijn kamer denk ik momenteel (naja het is daar nu 11 graden)
De hond is zo liefquote:Op maandag 16 december 2013 02:52 schreef Sardu het volgende:
[..]
Geen idee wat de temperatuur was maar die ademwolkjes waren goed aanwezig.![]()
Ik heb nog een hele tijd walnoten gegeten met de hond en gelachen omdat ie geen duimen had dus ook geen walnoot kon kraken.![]()
Bijt ie ze kapot en was ik owned.
quote:Op maandag 16 december 2013 02:52 schreef Sardu het volgende:
[..]
Geen idee wat de temperatuur was maar die ademwolkjes waren goed aanwezig.![]()
Ik heb nog een hele tijd walnoten gegeten met de hond en gelachen omdat ie geen duimen had dus ook geen walnoot kon kraken.![]()
Bijt ie ze kapot en was ik owned.
Husky''squote:Op maandag 16 december 2013 02:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
De hond is zo liefMini husky. Zo'n geweldig beestje
Ja, awesome beest.quote:Op maandag 16 december 2013 02:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
De hond is zo liefMini husky. Zo'n geweldig beestje
Ik heb je net een berichtje gestuurd wie je de schuld moet gevenquote:Op maandag 16 december 2013 02:55 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ja, awesome beest.![]()
![]()
Er ligt nog een bakplaat van me in jullie huis.![]()
Had 'k gekocht voor 5 euro.
quote:Op maandag 16 december 2013 02:53 schreef Viro het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Dit had dus Ama kunnen zijn?
Nadruk op kunnenquote:Op maandag 16 december 2013 02:57 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
Ik ben niet bij Ama blijven slapen maar ergens anders.
Pand is trouwens wel stonermeet proof.
Same here. Over 7 uurtjes moet ik er weer uit om de voedselbank te doenquote:Op maandag 16 december 2013 03:01 schreef Viro het volgende:
Tijd om mijn bed te knuffelen, slaap lekker stoners![]()
Zeker! Behalve dat de shop om 22:00 uur sluit.quote:Op maandag 16 december 2013 02:59 schreef Viro het volgende:
[..]
Nadruk op kunnen![]()
Whehehe, jij was het pand gaan keuren?
Haha, ik heb weinig nodig om me te vermaken.quote:Op maandag 16 december 2013 03:04 schreef Amarantha het volgende:
Leuk om te horen dat je je goed hebt vermaakt en het leuk vond
Dat kan hier wel jaquote:Op maandag 16 december 2013 03:09 schreef Sardu het volgende:
[..]
Haha, ik heb weinig nodig om me te vermaken.![]()
Als ik maar met mensen kan ouwehoeren onder het genot van een biertje en een joint.
Vage types genoeg daar.quote:Op maandag 16 december 2013 03:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat kan hier wel jaOok goed dat je had gedacht aan je drinken!
Voor in de peip?quote:Op maandag 16 december 2013 13:05 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik hep een sjimpursjee aap gekogd
Ja, en dan lekor appen har smokken en rokken. Wand chewon omdad hed canquote:
Jazeker.quote:Op maandag 16 december 2013 14:02 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nice! Doe je goed
![]()
Was het nog een beetje chill ?
Gesekst?quote:
Ik wil je wel gezelschap brengen in die kamerquote:Op maandag 16 december 2013 16:12 schreef krullenbolletje het volgende:
Afspraak bij de neuroloog gehad, ik heb blijkbaar een hele rare melatonine aanmaak en moet nu een 24 uurs melatonine onderzoek doen (24 uur lang opblijven in een donkere kamer en elk uur op een watje kauwen)![]()
Voorspelbaarquote:Op maandag 16 december 2013 16:18 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik wil je wel gezelschap brengen in die kamer
Als vriendenquote:
Netjes.quote:
Wat voor kleur wil je dan? want ik heb nog 8 pakken verf...lichtbruin 2x,blond en paar donker rood.bruinquote:Op maandag 16 december 2013 02:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En veel uitgroei enz. Ziet er niet uit
Ah dat is minder. Sterkte met het onderzoekquote:Op maandag 16 december 2013 16:12 schreef krullenbolletje het volgende:
Afspraak bij de neuroloog gehad, ik heb blijkbaar een hele rare melatonine aanmaak en moet nu een 24 uurs melatonine onderzoek doen (24 uur lang opblijven in een donkere kamer en elk uur op een watje kauwen)![]()
wtf is dat voor een onderzoek, heb je wel iets tedoen?quote:Op maandag 16 december 2013 16:12 schreef krullenbolletje het volgende:
dankje!quote:Op maandag 16 december 2013 19:26 schreef Viro het volgende:
[..]
Ah dat is minder. Sterkte met het onderzoek
melatonine onderzoek en je moet eigenlijk in je bed blijven liggen dus niet veel neequote:Op maandag 16 december 2013 21:45 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
wtf is dat voor een onderzoek, heb je wel iets tedoen?
`quote:Op maandag 16 december 2013 17:03 schreef Studeur het volgende:
In tijden niet zo tyfuslang in mn bed gelegen, ben er net uit
Neem je telefoon mee kan je fokkequote:Op maandag 16 december 2013 22:19 schreef krullenbolletje het volgende:
melatonine onderzoek en je moet eigenlijk in je bed blijven liggen dus niet veel nee
neuh housequote:Op maandag 16 december 2013 22:49 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hoe was dat feest? Zeker acid,techno etc.?
Ja was wel leuk alleen soms van die kinderachtige mensen die je hoofd aantikken of je uitlachen wanneer je danst met je vriendin.quote:
Nice. Ik ga vrijdagnacht maar weer eens lekker stampen op een hardstylefeest.quote:Op maandag 16 december 2013 22:54 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja was wel leuk alleen soms van die kinderachtige mensen die je hoofd aantikken of je uitlachen wanneer je danst met je vriendin.
Verder was het een tof feestje
joepiequote:Op maandag 16 december 2013 22:56 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nice. Ik ga vrijdagnacht maar weer eens lekker stampen op een hardstylefeest.
quote:Op maandag 16 december 2013 22:56 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
In het stonertopic nietquote:Op maandag 16 december 2013 22:43 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
word ook saai na een paar uur![]()
lekker slingerkaken op tering herriequote:Op maandag 16 december 2013 22:56 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nee ik ga gewoon aan de alcohol.quote:Op maandag 16 december 2013 23:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
lekker slingerkaken op tering herrie
watquote:Op maandag 16 december 2013 23:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
lekker slingerkaken op tering herrie
Zou me na 5 min alkapot vervelenquote:Op maandag 16 december 2013 22:19 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
dankje!
[..]
melatonine onderzoek en je moet eigenlijk in je bed blijven liggen dus niet veel nee
je moet er waarschijnlijk zelf nog voor betalen ookquote:Op maandag 16 december 2013 23:18 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Zou me na 5 min alkapot vervelen
Ik zou geld eisen
Ik ben hier 22/7 enkel 2 uurtjes per dag slapen, eten en drinkenquote:Op maandag 16 december 2013 23:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hier zijn ook niet altijd mensen
tja als ik het niet doe blijf ik mijn hele leven doodmoe dat is ook geen feestquote:Op maandag 16 december 2013 23:18 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Zou me na 5 min alkapot vervelen
Ik zou geld eisen
Dat is die 24 uur denk ik wel waard jaquote:Op maandag 16 december 2013 23:20 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
tja als ik het niet doe blijf ik mijn hele leven doodmoe dat is ook geen feest
Nee hoor wordt gewoon vergoedquote:Op maandag 16 december 2013 23:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
je moet er waarschijnlijk zelf nog voor betalen ook
Dat is waar. Maarja mag je wel veel slapen.quote:Op maandag 16 december 2013 23:20 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
tja als ik het niet doe blijf ik mijn hele leven doodmoe dat is ook geen feest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |