quote:Op maandag 16 december 2013 02:52 schreef Sardu het volgende:
[..]
Geen idee wat de temperatuur was maar die ademwolkjes waren goed aanwezig.![]()
Ik heb nog een hele tijd walnoten gegeten met de hond en gelachen omdat ie geen duimen had dus ook geen walnoot kon kraken.![]()
Bijt ie ze kapot en was ik owned.
Husky''squote:Op maandag 16 december 2013 02:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
De hond is zo liefMini husky. Zo'n geweldig beestje
Ja, awesome beest.quote:Op maandag 16 december 2013 02:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
De hond is zo liefMini husky. Zo'n geweldig beestje
Ik heb je net een berichtje gestuurd wie je de schuld moet gevenquote:Op maandag 16 december 2013 02:55 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ja, awesome beest.![]()
![]()
Er ligt nog een bakplaat van me in jullie huis.![]()
Had 'k gekocht voor 5 euro.
quote:Op maandag 16 december 2013 02:53 schreef Viro het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Dit had dus Ama kunnen zijn?
Nadruk op kunnenquote:Op maandag 16 december 2013 02:57 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
Ik ben niet bij Ama blijven slapen maar ergens anders.
Pand is trouwens wel stonermeet proof.
Same here. Over 7 uurtjes moet ik er weer uit om de voedselbank te doenquote:Op maandag 16 december 2013 03:01 schreef Viro het volgende:
Tijd om mijn bed te knuffelen, slaap lekker stoners![]()
Zeker! Behalve dat de shop om 22:00 uur sluit.quote:Op maandag 16 december 2013 02:59 schreef Viro het volgende:
[..]
Nadruk op kunnen![]()
Whehehe, jij was het pand gaan keuren?
Haha, ik heb weinig nodig om me te vermaken.quote:Op maandag 16 december 2013 03:04 schreef Amarantha het volgende:
Leuk om te horen dat je je goed hebt vermaakt en het leuk vond
Dat kan hier wel jaquote:Op maandag 16 december 2013 03:09 schreef Sardu het volgende:
[..]
Haha, ik heb weinig nodig om me te vermaken.![]()
Als ik maar met mensen kan ouwehoeren onder het genot van een biertje en een joint.
Vage types genoeg daar.quote:Op maandag 16 december 2013 03:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat kan hier wel jaOok goed dat je had gedacht aan je drinken!
Voor in de peip?quote:Op maandag 16 december 2013 13:05 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik hep een sjimpursjee aap gekogd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |