Jazeker.quote:Op maandag 16 december 2013 14:02 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nice! Doe je goed
![]()
Was het nog een beetje chill ?
Gesekst?quote:
Ik wil je wel gezelschap brengen in die kamerquote:Op maandag 16 december 2013 16:12 schreef krullenbolletje het volgende:
Afspraak bij de neuroloog gehad, ik heb blijkbaar een hele rare melatonine aanmaak en moet nu een 24 uurs melatonine onderzoek doen (24 uur lang opblijven in een donkere kamer en elk uur op een watje kauwen)![]()
Voorspelbaarquote:Op maandag 16 december 2013 16:18 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik wil je wel gezelschap brengen in die kamer
Als vriendenquote:
Netjes.quote:
Wat voor kleur wil je dan? want ik heb nog 8 pakken verf...lichtbruin 2x,blond en paar donker rood.bruinquote:Op maandag 16 december 2013 02:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En veel uitgroei enz. Ziet er niet uit
Ah dat is minder. Sterkte met het onderzoekquote:Op maandag 16 december 2013 16:12 schreef krullenbolletje het volgende:
Afspraak bij de neuroloog gehad, ik heb blijkbaar een hele rare melatonine aanmaak en moet nu een 24 uurs melatonine onderzoek doen (24 uur lang opblijven in een donkere kamer en elk uur op een watje kauwen)![]()
wtf is dat voor een onderzoek, heb je wel iets tedoen?quote:Op maandag 16 december 2013 16:12 schreef krullenbolletje het volgende:
dankje!quote:Op maandag 16 december 2013 19:26 schreef Viro het volgende:
[..]
Ah dat is minder. Sterkte met het onderzoek
melatonine onderzoek en je moet eigenlijk in je bed blijven liggen dus niet veel neequote:Op maandag 16 december 2013 21:45 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
wtf is dat voor een onderzoek, heb je wel iets tedoen?
`quote:Op maandag 16 december 2013 17:03 schreef Studeur het volgende:
In tijden niet zo tyfuslang in mn bed gelegen, ben er net uit
Neem je telefoon mee kan je fokkequote:Op maandag 16 december 2013 22:19 schreef krullenbolletje het volgende:
melatonine onderzoek en je moet eigenlijk in je bed blijven liggen dus niet veel nee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |