neuh housequote:Op maandag 16 december 2013 22:49 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hoe was dat feest? Zeker acid,techno etc.?
Ja was wel leuk alleen soms van die kinderachtige mensen die je hoofd aantikken of je uitlachen wanneer je danst met je vriendin.quote:
Nice. Ik ga vrijdagnacht maar weer eens lekker stampen op een hardstylefeest.quote:Op maandag 16 december 2013 22:54 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja was wel leuk alleen soms van die kinderachtige mensen die je hoofd aantikken of je uitlachen wanneer je danst met je vriendin.
Verder was het een tof feestje
joepiequote:Op maandag 16 december 2013 22:56 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nice. Ik ga vrijdagnacht maar weer eens lekker stampen op een hardstylefeest.
quote:Op maandag 16 december 2013 22:56 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
In het stonertopic nietquote:Op maandag 16 december 2013 22:43 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
word ook saai na een paar uur![]()
lekker slingerkaken op tering herriequote:Op maandag 16 december 2013 22:56 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nee ik ga gewoon aan de alcohol.quote:Op maandag 16 december 2013 23:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
lekker slingerkaken op tering herrie
watquote:Op maandag 16 december 2013 23:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
lekker slingerkaken op tering herrie
Zou me na 5 min alkapot vervelenquote:Op maandag 16 december 2013 22:19 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
dankje!
[..]
melatonine onderzoek en je moet eigenlijk in je bed blijven liggen dus niet veel nee
je moet er waarschijnlijk zelf nog voor betalen ookquote:Op maandag 16 december 2013 23:18 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Zou me na 5 min alkapot vervelen
Ik zou geld eisen
Ik ben hier 22/7 enkel 2 uurtjes per dag slapen, eten en drinkenquote:Op maandag 16 december 2013 23:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hier zijn ook niet altijd mensen
tja als ik het niet doe blijf ik mijn hele leven doodmoe dat is ook geen feestquote:Op maandag 16 december 2013 23:18 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Zou me na 5 min alkapot vervelen
Ik zou geld eisen
Dat is die 24 uur denk ik wel waard jaquote:Op maandag 16 december 2013 23:20 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
tja als ik het niet doe blijf ik mijn hele leven doodmoe dat is ook geen feest
Nee hoor wordt gewoon vergoedquote:Op maandag 16 december 2013 23:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
je moet er waarschijnlijk zelf nog voor betalen ook
Dat is waar. Maarja mag je wel veel slapen.quote:Op maandag 16 december 2013 23:20 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
tja als ik het niet doe blijf ik mijn hele leven doodmoe dat is ook geen feest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |