Haha ik ben ook niet trots op mijn username ofzo maar boeit me weinigquote:Op dinsdag 17 december 2013 01:25 schreef Studeur het volgende:
[..]
Ja, zelfde UI dan merkt niemand iets. Ben nooit echt trots geweest op mn huidige username.
Even een traantje weggepinktquote:Op dinsdag 17 december 2013 01:32 schreef Boy_Zonderman het volgende:
Een naam blijft ook maar letters...
maar al die space shit en aliens ontmoetequote:Op dinsdag 17 december 2013 02:11 schreef Boy_Zonderman het volgende:
Ene kant wel... maar dat je je dan juist nog kleiner gaat voelen, in al die space!
Whuuuut
Koudquote:Op dinsdag 17 december 2013 02:05 schreef Boy_Zonderman het volgende:
Heerlijk net op het balkonnetje, lekker stoned naar de volle maan kijken, af toe zo door de wolkensluier heen als een oog... starend.
Toen ik vanavond naar de shop fietste was het idd wel goed te doenquote:Op dinsdag 17 december 2013 02:17 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
een van de zachtste nachten van december
Soms probeer ik uit te zoomen, de space in... die shit geeft je hoofdpijnquote:Op dinsdag 17 december 2013 02:15 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
maar al die space shit en aliens ontmoete
Fleece dekentje omslaan dan, valt reuze mee...quote:
Ik vaak genoegquote:Op dinsdag 17 december 2013 02:22 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Heb het nog niet koud gehad deze maand.
Lente/zomer mag van mij ook wel weer komen. Oprotten met die sneeuw.quote:Op dinsdag 17 december 2013 02:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vaak genoegIk mis de lente/zomer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |