Neeh, ik hou het idd liever een op een. Met zo een heel team landjepik spelen is ook niet mijn ding.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:53 schreef Amarantha het volgende:
Ze proberen me de laatste 2 weken ook over te halen om een potje Halo mee te spelen..Dat soort games zijn niks voor mij.
Mortal Kombat heb ik een paar keer mee gespeeld met een huisgenoot op zijn PS3 maar nee ik vond het maar niksquote:Op woensdag 18 december 2013 00:58 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Neeh, ik hou het idd liever een op een. Met zo een heel team landjepik spelen is ook niet mijn ding.
Favo blijft toch Mortal Kombat, de eerste die lekker bloederig was. En het mooiste zinnetje blijft dan toch "Flawless Victory"
Lijkt me dat het een awesome RPG moet worden.quote:Op woensdag 18 december 2013 01:04 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Haha dat was dus geen grap laatst in een South Park afleveringWel pas begin april uit dus moet nog tijdje wachtten. 18+ ook haha
Ik ga hem zo hard wel kopen voor A. (en stiekem voor mezelf dus haha)quote:Op woensdag 18 december 2013 01:08 schreef Sardu het volgende:
[..]
Lijkt me dat het een awesome RPG moet worden.![]()
Ziet er wel leuk uit, net ff de trailer bekekenquote:Op woensdag 18 december 2013 01:04 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Haha dat was dus geen grap laatst in een South Park afleveringWel pas begin april uit dus moet nog tijdje wachtten. 18+ ook haha
Ik ben sinds zaterdag nuchter en ben ook amper op fokquote:Op woensdag 18 december 2013 01:31 schreef Amarantha het volgende:
Ja ik draai straks ook nog een joint, vandaag voor mijn doen niet veel geblowd
Dat laatste kan niet he!quote:Op woensdag 18 december 2013 01:32 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik ben sinds zaterdag nuchter en ben ook amper op fok
Gamen belangrijker vinden dan onz-stonersquote:Op woensdag 18 december 2013 01:37 schreef Viro het volgende:
[..]
Oh okeBen laatste tijd weer aan het gamen
quote:Op woensdag 18 december 2013 01:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gamen belangrijker vinden dan onz-stoners
quote:Op woensdag 18 december 2013 01:40 schreef Viro het volgende:
[..]Ben aan het einde van het jaar amper op fok, ben dan aan het gamen (xbox lan party
![]()
) of aan het feesten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |