https://www.facebook.com/(...)16508&type=2&theaterquote:Op dinsdag 17 december 2013 00:01 schreef Nestalgie het volgende:
Nee ze moet het zelf geven anders niet
Kan ik hem ook bekijken als ik al vrolijk was of wordt ik dan verdrietig?quote:Op dinsdag 17 december 2013 00:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)16508&type=2&theater
hier een filmpje om je op te vrolijken
Beetje net zo erg als deze:quote:Op dinsdag 17 december 2013 00:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)16508&type=2&theater
hier een filmpje om je op te vrolijken
Op dinsdag 17 december 2013 00:36 schreef Ugjerke het volgende:
Alleen wat gesmak gehoord, had minstens zwaar gekreun en het tegen elkaar aan ketsen van bezwete lichamen verwacht.quote:Op dinsdag 17 december 2013 00:40 schreef klawie het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 17 december 2013 00:36 schreef Ugjerke het volgende:
Wat een teleurstelling was die minimeet.
[/quote
Vertel??
Oke iets teveel infomatie hahahaquote:Op dinsdag 17 december 2013 00:50 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Alleen wat gesmak gehoord, had minstens zwaar gekreun en het tegen elkaar aan ketsen van bezwete lichamen verwacht.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 00:50 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Alleen wat gesmak gehoord, had minstens zwaar gekreun en het tegen elkaar aan ketsen van bezwete lichamen verwacht.
Of Mono moet gewoon wat minder scheten laten.quote:Op dinsdag 17 december 2013 00:53 schreef klawie het volgende:
[..]
Oke iets teveel infomatie hahaha
Miss moeten ze in relatie therapie
maar dan is de magie van je weg als stuquote:Op dinsdag 17 december 2013 01:21 schreef Studeur het volgende:
Eigenlijk moet ik een nieuw account aanmaken want ik studeer niet meer
k neem gewoon "Stu.", is nog vrij volgens mij. kan alleen nu niet registreren.quote:Op dinsdag 17 december 2013 01:23 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
maar dan is de magie van je weg als stu
Ga je dat echt doen?quote:Op dinsdag 17 december 2013 01:24 schreef Studeur het volgende:
[..]
k neem gewoon "Stu.", is nog vrij volgens mij. kan alleen nu niet registreren.
Disco Stuquote:Op dinsdag 17 december 2013 01:24 schreef Studeur het volgende:
[..]
k neem gewoon "Stu.", is nog vrij volgens mij. kan alleen nu niet registreren.
Ja, zelfde UI dan merkt niemand iets. Ben nooit echt trots geweest op mn huidige username.quote:
Haha ik ben ook niet trots op mijn username ofzo maar boeit me weinigquote:Op dinsdag 17 december 2013 01:25 schreef Studeur het volgende:
[..]
Ja, zelfde UI dan merkt niemand iets. Ben nooit echt trots geweest op mn huidige username.
Even een traantje weggepinktquote:Op dinsdag 17 december 2013 01:32 schreef Boy_Zonderman het volgende:
Een naam blijft ook maar letters...
maar al die space shit en aliens ontmoetequote:Op dinsdag 17 december 2013 02:11 schreef Boy_Zonderman het volgende:
Ene kant wel... maar dat je je dan juist nog kleiner gaat voelen, in al die space!
Whuuuut
Koudquote:Op dinsdag 17 december 2013 02:05 schreef Boy_Zonderman het volgende:
Heerlijk net op het balkonnetje, lekker stoned naar de volle maan kijken, af toe zo door de wolkensluier heen als een oog... starend.
Toen ik vanavond naar de shop fietste was het idd wel goed te doenquote:Op dinsdag 17 december 2013 02:17 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
een van de zachtste nachten van december
Soms probeer ik uit te zoomen, de space in... die shit geeft je hoofdpijnquote:Op dinsdag 17 december 2013 02:15 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
maar al die space shit en aliens ontmoete
Fleece dekentje omslaan dan, valt reuze mee...quote:
Ik vaak genoegquote:Op dinsdag 17 december 2013 02:22 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Heb het nog niet koud gehad deze maand.
Lente/zomer mag van mij ook wel weer komen. Oprotten met die sneeuw.quote:Op dinsdag 17 december 2013 02:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vaak genoegIk mis de lente/zomer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |