quote:Op maandag 16 december 2013 23:40 schreef Ro-ald het volgende:
Groepsgesprekken zijn kut en irritant.
Hoezo geen controlequote:Op maandag 16 december 2013 23:38 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
nee dat vind ik nog enger want dan heb ik geen controle![]()
ja, met mijn moeder iets minder maar toch nogquote:Op maandag 16 december 2013 23:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
heb je dat ook met mensen die je goed kent?
je moeder, je vriendje oid
Black outs, onzekerheid etcquote:Op maandag 16 december 2013 23:36 schreef Typisch het volgende:
ik kan mij niks voorstellen bij faalangst
bellen is sowieso kut
nouja als ik bel kan ik van te voren bedenken wat ik ga zeggen en shit en als ik uit het niet word gebeld kan dat nietquote:
je moet je dus meer op je gemak voelen. Maar hoe doe je dat in het echt dan, gewoon gesprekken enzo? Gaat t dan wel goedquote:Op maandag 16 december 2013 23:43 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
nouja als ik bel kan ik van te voren bedenken wat ik ga zeggen en shit en als ik uit het niet word gebeld kan dat niet
krul is in het echt maar een autistjequote:Op maandag 16 december 2013 23:44 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
je moet je dus meer op je gemak voelen. Maar hoe doe je dat in het echt dan, gewoon gesprekken enzo? Gaat t dan wel goed
Ja, ik snap wel wat er dan gebeurt maar niet goed waarom.quote:
Mja bij mij heeft het te maken met talloze teleurstellingen en nog meer shit.quote:Op maandag 16 december 2013 23:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
krul is in het echt maar een autistje
[..]
Ja, ik snap wel wat er dan gebeurt maar niet goed waarom.
Ik vind het altijd maar vaag klinken.quote:Op maandag 16 december 2013 23:47 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Mja bij mij heeft het te maken met talloze teleurstellingen en nog meer shit.
Als je die problemen niet hebt dat snap ik dat wel jaquote:Op maandag 16 december 2013 23:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind het altijd maar vaag klinken.
In het echt gaat het nu prima ja het is puur telefoonquote:Op maandag 16 december 2013 23:44 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
je moet je dus meer op je gemak voelen. Maar hoe doe je dat in het echt dan, gewoon gesprekken enzo? Gaat t dan wel goed
Tja 2 jaar terug had ik serieuze sociale fobieen en kwam amper de deur uit dus ik ben wel blij waar ik nu benquote:Op maandag 16 december 2013 23:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
krul is in het echt maar een autistje
Dm me je nummerquote:Op maandag 16 december 2013 23:50 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
In het echt gaat het nu prima ja het is puur telefoon
[..]
Tja 2 jaar terug had ik serieuze sociale fobieen en kwam amper de deur uit dus ik ben wel blij waar ik nu ben
Was ook niet echt serieus.quote:Op maandag 16 december 2013 23:50 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Tja 2 jaar terug had ik serieuze sociale fobieen en kwam amper de deur uit dus ik ben wel blij waar ik nu ben
Vind hem ook niet leuk hoor maar kwam ineens in me op door de gesprekken hierquote:
okequote:Op maandag 16 december 2013 23:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vind hem ook niet leuk hoor maar kwam ineens in me op door de gesprekken hier
kopen? 5 euroquote:Op maandag 16 december 2013 23:56 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Je weet dat ik je zou bellen he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |