Oh, nice. Dat zo'n apart iets in je moeders pakket zit joh.quote:Op maandag 16 december 2013 23:21 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nee hoor wordt gewoon vergoedHet is denk ik wel aardig kostbaar al dat labwerk
En die actometer was ook niet gratis
Plus de 30 euro benzine die mijn moeder elke keer kwijt is en die krijgen we niet vergoed helaas
Tja veel mogen slapen is ook geen lol als je verder haast niks kan... En met random fokkers bellen is misschien niet eens zo'n slecht ideequote:Op maandag 16 december 2013 23:22 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Dat is waar. Maarja mag je wel veel slapen.
Je moet zeggen wanneer het is, ga ik je wel bellen en je vertellen hoe kut het is om te kunnen doen wat je maar wilt![]()
slaaponderzoek zit gewoon in het basispakket zover ik weetquote:Op maandag 16 december 2013 23:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oh, nice. Dat zo'n apart iets in je moeders pakket zit joh.
als ik die dag toevallig niks te doen heb bel ik je misschien wel, moet je me ff op de hoogte houden wanneer het is.quote:Op maandag 16 december 2013 23:24 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Tja veel mogen slapen is ook geen lol als je verder haast niks kan... En met random fokkers bellen is misschien niet eens zo'n slecht idee
Oh.quote:Op maandag 16 december 2013 23:25 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
slaaponderzoek zit gewoon in het basispakket zover ik weetmits nodig natuurlijk
dan moet ik nog wel even over mijn belangst heen komenquote:Op maandag 16 december 2013 23:25 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
als ik die dag toevallig niks te doen heb bel ik je misschien wel, moet je me ff op de hoogte houden wanneer het is.
belangstquote:Op maandag 16 december 2013 23:27 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
dan moet ik nog wel even over mijn belangst heen komen
als minderjarige heb je ook geen eigen risicoquote:Op maandag 16 december 2013 23:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oh.Ik krijg nog steeds 70 euro terug voor een tandarts bezoek, daar moet ik zelfs al moeilijk over doen.
CZ.
mja mja onverklaarbare angst. Zo heb ik dat met faalangstquote:Op maandag 16 december 2013 23:28 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ja dat is een iets, ik vind bellen doodeng, krijg zweethanden en alles echt niet leuk
Ik bel ook niet zovaak maar doe het nu ook steeds vaker. Je moet je angst onder ogen komen om er vanaf te komen.quote:Op maandag 16 december 2013 23:28 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ja dat is een iets, ik vind bellen doodeng, krijg zweethanden en alles echt niet leuk
sociale angsten zijn echt kutquote:Op maandag 16 december 2013 23:31 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
mja mja onverklaarbare angst. Zo heb ik dat met faalangst
ja makkelijker gezegd dan gedaan helaasquote:Op maandag 16 december 2013 23:31 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ik bel ook niet zovaak maar doe het nu ook steeds vaker. Je moet je angst onder ogen komen om er vanaf te komen.
quote:Op maandag 16 december 2013 23:33 schreef Typisch het volgende:
https://www.facebook.com/(...)10810&type=2&theater
hier een filmpje voor jullie
misschien moet jij gebeld worden danquote:Op maandag 16 december 2013 23:34 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
sociale angsten zijn echt kut
[..]
ja makkelijker gezegd dan gedaan helaas
'Wat als het mis gaat'quote:Op maandag 16 december 2013 23:36 schreef Typisch het volgende:
ik kan mij niks voorstellen bij faalangst
bellen is sowieso kut
nee dat vind ik nog enger want dan heb ik geen controlequote:Op maandag 16 december 2013 23:37 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
misschien moet jij gebeld worden dan
heb je dat ook met mensen die je goed kent?quote:Op maandag 16 december 2013 23:38 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
nee dat vind ik nog enger want dan heb ik geen controle![]()
zo he ja hahahahaquote:Op maandag 16 december 2013 23:39 schreef klawie het volgende:
Groepschat op whapp die gaan altijd dag en nacht door hahaha
Nooit een keerquote:Op maandag 16 december 2013 23:39 schreef klawie het volgende:
Groepschat op whapp die gaan altijd dag en nacht door hahaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |