jaa.. ik doe een poging, wekkertje gaat om half zes : ( wanneer mag jij weer aant werk?quote:
Oeeh das vroeg....Ik mag in de 2de week van Januari weer beginnen en dan weer week vrij maar dan wel theatershows..maar goed dan wens ik je een fijne nachtrust...quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:21 schreef aadspagaat het volgende:
[..]
jaa.. ik doe een poging, wekkertje gaat om half zes : ( wanneer mag jij weer aant werk?
Bij de herdenking van Mandela was een doventolk die helemaal geen sign language kon.quote:
nouja nog niet echt slaap, niks gerookt namelijkquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:23 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Oeeh das vroeg....Ik mag in de 2de week van Januari weer beginnen en dan weer week vrij maar dan wel theatershows..maar goed dan wens ik je een fijne nachtrust...
owww dat is balen! ja ik ben sowieso aan het trainen hoor voor de shows haha tis niet dat ik op mijn luie gat zit en heel de dag jointjes roken .2banen is best wel een beetje baas ja haha pfff gekkie.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:29 schreef aadspagaat het volgende:
[..]
nouja nog niet echt slaap, niks gerookt namelijk![]()
Maare 2de week van januari pas weer!! jij ben echt een baas gek, iedere Keer als ik je spreek ben je weer langer vrij lijkt wel of ben je al flink aant repeteren voor die theatershows?
haha okequote:Op dinsdag 17 december 2013 23:32 schreef Channie83 het volgende:
[..]
owww dat is balen! ja ik ben sowieso aan het trainen hoor voor de shows haha tis niet dat ik op mijn luie gat zit en heel de dag jointjes roken .2banen is best wel een beetje baas ja haha pfff gekkie.
Boelerinquote:
Er zitten ook Tekken personages in ja maar dit is niet Tekkenquote:
Welluk dan?quote:Op woensdag 18 december 2013 00:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Er zitten ook Tekken personages in ja maar dit is niet Tekken
Aaaah... ja want op een gegeven moment kwam SF ook met een hele meute aan nieuwe spelers. Ben nog van de oldskool, Dhalsim, Blanka, Chun-Li etc...quote:
Ik ben met Street Fighter niet bekend hoor verderquote:Op woensdag 18 december 2013 00:42 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Aaaah... ja want op een gegeven moment kwam SF ook met een hele meute aan nieuwe spelers. Ben nog van de oldskool, Dhalsim, Blanka, Chun-Li etc...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |