Tnx. Te moe om zelf na te denkenquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:52 schreef nummer_zoveel het volgende:
Dan kun je meteen p8 er uit halen, die is vader geworden in het vorige topic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neeeeee thuis al ruim een jaar niet meer.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:12 schreef ikke_84 het volgende:
Fijn dat Sjaak gezelliger is vandaag. Maar balen van t slapen gaan joh. Slaapt hij smiddags ook nog? Hoe oud is Sjaak eigenlijk?
Ja kak. Nu ben ik nieuwsgierigquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:50 schreef Kwisted het volgende:
ik had een stukje getypt, maar heb t toch weer weggehaald. Zal hier geen dames bang gaan maken met mijn verhalen![]()
Ik voel me echt kiplekker. Het misselijke gevoel wat ik met vlagen had lijkt helemaal weg te zijn. Ik kijk enorm uit naar dinsdag, naar de geslachtsbepalende echo. Ik ben er echt heel erg zenuwachtig voor! Helderziende collega voorspelde vandaag een meisje, en zij heeft altijd gelijk. Dus ben benieuwd.
Oh en ik kan nu al niet meer fijn op mijn buik slapen![]()
enjeeej voor de slijmproppen en het gerommel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor mo. Doe ook jij een beetje rustig aan wuufke? Bekkenau is stoppennou
GMsucks!
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
ik ga met je mee die OP inquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:39 schreef Ongeduldig het volgende:
Mag ik in de OP?Eigenlijk durf ik nog niet zo goed tot de eerste echo, maar ik moet er toch maar aan geloven
Ik verwacht dat m'n uitgerekende datum rond 18 augustus zal zijn.
Goed plan, wij ookquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:13 schreef NoBoNo het volgende:
P8 nog gefeliciteerd!!!![]()
Hier geen knippen scheuren of totaal rupturen!
Nee wij doen gewoon de Vodafone bevalling hoor...
27-12 mag ik naar de gynquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:52 schreef Burdie het volgende:
@Ongeduldig en GM87, hebben jullie al een datum voor de eerste echo?
Ja, maar die noem ik liever nog nietquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:52 schreef Burdie het volgende:
@Ongeduldig en GM87, hebben jullie al een datum voor de eerste echo?
Klopt, hier werkte die gewone watercrackers 's ochtends het beste. Wel ook wat water erbij drinken anders is het zo droogquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:55 schreef Roomsnoes het volgende:
Dank voor de tips/ervaringen! Ik ben inderdaad begonnen met irritant vaak kleine beetjes eten. Normaal niet mijn stijl, maar ik moet nu wel denk ik. Ik merk wel dat mijn maag reageert op het eten (op een niet prettige manier), dus het zijn echt muizenhapjes steeds. Ben sinds dinsdag 2kg afgevallen, zonder dat ik heb overgegeven, dus ik zal toch wat meer binnen moeten krijgen (er mogen zo in het algemeen best wat kg-tjes af, maar niet nu, en niet op deze manier).
Bananen werken aardig heb ik gemerkt. En kiwi´s zijn zelfmoord om te eten (echt he, wat haalde ik in mn hoofd??)
Ik ga maar eens een pakje crackers naast mijn bed leggen, en naast de bank, en op mijn werk, en in de keuken, en op de wc, en ...
En woens ga ik de dok maar eens naar die Emesafene vragen, bedankt voor de tip Enfermera!
Verder hoop ik dat dit erg tijdelijk is. Ik vind misselijk zijn en overgeven echt zo verschrikkelijk...
ik moet ivm astma naar de gyn, en die ontvangen je vanaf ongeveer 7 weken... bij de vk konden we 13 januari terecht.quote:Op zondag 15 december 2013 06:13 schreef Cholula het volgende:
Wat kun je al lekker op tijd terecht bij de gyn GM! Ik heb nog geen afspraak kunnen maken, want ik moet eerst langs de dokter morgen (ik denk zelfs dat ik een afspraak heb met de bedrijfsarts). Hopelijk kan ik dan morgenmiddag de vk bellen voor een datum.
Ik zit een beetje in niemandsland, wabt afgezien van gevoelige borsten heb ik nergens last van.
Ik hoop dat je lekker hebt kunnen uitrusten djmomo?
Dat klinkt wel logisch inderdaad. Ik wacht even af wat de arts morgen zegt. Is het trouwens normaal dat je eerst langs de huisarts moet voor een verwijzing of is dat bij mij wat wetkgerelateerd?quote:Op zondag 15 december 2013 07:46 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
ik moet ivm astma naar de gyn, en die ontvangen je vanaf ongeveer 7 weken... bij de vk konden we 13 januari terecht.
ik had voor de verloskundige geen verwijzing nodig, voor de gyn wel... jij moet van je werkgever eerst naar de huisarts?quote:Op zondag 15 december 2013 08:04 schreef Cholula het volgende:
[..]
Dat klinkt wel logisch inderdaad. Ik wacht even af wat de arts morgen zegt. Is het trouwens normaal dat je eerst langs de huisarts moet voor een verwijzing of is dat bij mij wat wetkgerelateerd?
Best aardig. Lig nog, dus geen idee hoe mobiel ik vandaag ben. Maar wel zo helder om te zien dat jij nog niet in OP staat. Wil je?quote:Op zondag 15 december 2013 06:13 schreef Cholula het volgende:
quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:19 schreef Roomsnoes het volgende:
OMG. Terwijl ik Tabatha takes over zit te kijken, zit ik gewoon armen, benen, nieren en oogleden te knutselen. Bizaaaar!![]()
/realitycheck
Mooi, die heb je vast in the pocket!quote:Op zondag 15 december 2013 09:16 schreef Soempie het volgende:
2 cm zonder weeën hoor. Kan zo nog een week duren. Maar ik heb ze maar vast cadeau.
Wie zegt er dan dat je langs de dokter moet? Een verloskundige is vrij toegankelijk en die kun je altijd bellen. Mocht het zo zijn dat je bij de gyn onder controle moet dan kan zij je daar heen verwijzen.quote:Op zondag 15 december 2013 06:13 schreef Cholula het volgende:
Wat kun je al lekker op tijd terecht bij de gyn GM! Ik heb nog geen afspraak kunnen maken, want ik moet eerst langs de dokter morgen (ik denk zelfs dat ik een afspraak heb met de bedrijfsarts). Hopelijk kan ik dan morgenmiddag de vk bellen voor een datum.
Ik zit een beetje in niemandsland, wabt afgezien van gevoelige borsten heb ik nergens last van.
Mijn verzekering vergoedt in principe alleen militaire zorg, dus om er zeker van te zijn dat ik geen rekeningen krijg. Dus daarom moet ik eerst langs de arts. Ik vind het ook onzin (vooral omdat ik dus direct bij de bedrijfsarts terecht kom), maar dat was wat de man van de verzekering me verteld heeft.quote:Op zondag 15 december 2013 10:13 schreef mignonne het volgende:
[..]
Wie zegt er dan dat je langs de dokter moet? Een verloskundige is vrij toegankelijk en die kun je altijd bellen. Mocht het zo zijn dat je bij de gyn onder controle moet dan kan zij je daar heen verwijzen.
Hier hetzelfde. Lang leve positiebroeken! Zit veel fijnerquote:Op zondag 15 december 2013 11:26 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Wtf! 5 weken en als ik mn lieflings jeans aan doe gaat ie amper dicht en eenmaal dicht kan ik amper ademen... Zijn allemaal darmen maar toch...
ah! nog nooit gehoord van een militaire verzekering, vandaarquote:Op zondag 15 december 2013 11:58 schreef Cholula het volgende:
[..]
Mijn verzekering vergoedt in principe alleen militaire zorg, dus om er zeker van te zijn dat ik geen rekeningen krijg. Dus daarom moet ik eerst langs de arts. Ik vind het ook onzin (vooral omdat ik dus direct bij de bedrijfsarts terecht kom), maar dat was wat de man van de verzekering me verteld heeft.
Ik woon wel gewoon in Nederland trouwens.
Ja maar bij jou is het de 2e, ik ben voor t eerst zwanger.quote:Op zondag 15 december 2013 12:02 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Hier hetzelfde. Lang leve positiebroeken! Zit veel fijner
quote:Op zondag 15 december 2013 15:05 schreef Kyara het volgende:
[..]
jij wil gewoon weer een week op 1 staan?
(ja, het zit me nog steeds dwars)
Kan toch ook haast niet anders? Normaal gesproken had ze zich wel gemeld.quote:Op zondag 15 december 2013 16:24 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Bummer. Dan vestig ik mijn hoop op Seth.
En met de meiden ook niet op 1 gestaan natuurlijk...quote:Op zondag 15 december 2013 17:19 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ja hallo, ik was ook 4 dagen overtijd
M en de ananas
Liefquote:Op zondag 15 december 2013 19:52 schreef Enfermera het volgende:
Spannend CholulaLastig is dat he, dat begin.
Soempie al ontsluiting, mooi!![]()
Gek idee he. Vond ik ook hoor. Toen ik dr tussen mn benen vandaan zag komen dacht ik; ooohhhhh dus toch!![]()
Ik zat er idd met 2 cm al helemaal doorheen dus das mooi meegenomen![]()
TAP 18 weken! Jeutje, dat schiet ook al op zeg. Oeh, en gepor!Wat leuk dat je man het ook voelde!!
Momo
Fazz he jeetje jij blijft ook kwakkelen he? Hoop dat de ab idd lekker snel aanslaat en je je beter voelt!
Sethiwe gefeliciteerd met jullie zoon!!![]()
Let goed op jezelf en geniet van jullie mannetje!
Ga je de naam nog posten of via dm anders? Ben nieuwsgierig
Hier een druk dagje gehad. Vanochtend verjaardag van mn oma aan de andere kant van het land. Dochter deed het super maar ik vond het zwaar. Eigenlijk nog verjaardag van opa van mn man maar manlief en dochter zijn even samen gegaan. Ik was helemaal kapot.. ook met mn bekken maar ook gewoon moeeeee
Vanaaf lekker op tijd naar bed. Morgen nog een avonddienstje en dan is het weer even klaar met het harde werken.. Pff. Mn man is wel heel lief dan, zegt ook; ja, maar je bent zwanger!! Lekker even met de beentjes omhoog als wij weg zijn.hihi.
Leuk, weer een stap dichterbijquote:Op zondag 15 december 2013 21:33 schreef DJMomo het volgende:
Ik ga maar eens geboortekaartjes aanvragen. We hebben zowaar iets op t oog
Ik was mijn doosch aan het bijwerken vorige week. Ineens dochter in paniek, mama er komt allemaal bloed uit je.quote:
Sorry ik kom even wegsmeltenquote:Op zondag 15 december 2013 22:05 schreef Soempie het volgende:
Nikki met de namen.![]()
En Mo een kaartje op het oog. Hier moet het kaartje nog steeds...
M. is toch wel bezig met de baby. Er staat een kerststalletje onder de boom met:
[ afbeelding ]
Pakt hij het Jezus poppetje uit het kribbetje: 'aaaaahw, wieve baby' En drukt het poppetje in z'n nek om vervolgens heel veel kusjes uit te delen.
Ik hoop dat hij ook zo lief gaat zijn voor z'n zusje, maar ik denk dat de lol er ook wel snel af kan zijn.
quote:Op zondag 15 december 2013 18:00 schreef Sethiwe het volgende:
Meld, beetje laat,jullie de hele dag in spanning gehouden.
Maar onze zoon is vannacht thuis geboren. Hele dag heerlijk genoten en bijgekomen, want 1ltr bloedverlies word je best gammel van. Borstvoeding gaat wat moeizaam, maar is al wel gelukt, maar aanhappen gaat nog niet vanzelf. Maar ons mannetje is.
Anti-haargroeimiddelquote:Op maandag 16 december 2013 07:59 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Klinkt idd niet echt comfortabel Nikki!
Dames, wat mag je WEL gebruiken als je scheermessen in in je keel hebt?
Ik ga t wel ff vragen bij de apotheekquote:Op maandag 16 december 2013 08:30 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Anti-haargroeimiddel.
Sowieso dropjes, honing, en volgens mij is er een middeltje van de apotheek wat ook mag, maar ik weet niet (meer) hoe het heet. En er zijn nog wel wat dingen geloof ik.
Edit: eigenlijk kun je dus geen klap met mijn reactie. Ik Google het even (kraam komt wel zo, kan even duren).
Volgens mij word je niet sneller beter van een overdosis vitamine C, maar dat denk ik niet met een medische onderbouwing in mn achterhoofdquote:Op maandag 16 december 2013 10:15 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Spannend soempie
Dank dames, paracetamol gebruik ik liever echt in nood, en aangezien ik vandaag niet veel hoef, wordt het idd thee met honing, honingdropjes en water!
Hoe zit het eigenlijk met extra vit c? /noob
Baby is ook echt aan het stuiteren inderdaad!quote:Op maandag 16 december 2013 10:25 schreef Burdie het volgende:
OGTTben er nog de hele dag duizelig en naar van geweest, terwijl baby de hele dag mega hyper door mijn buik stuiterde
.
Gelukkig zitten je twee uur er bijna op.
Ik pers bij verkoudheid altijd citroenen uit, met kokend water en dan opdrinken... Maar das veel vit Cquote:Op maandag 16 december 2013 10:33 schreef Dot. het volgende:
Spannend Soempie!
[..]
Volgens mij word je niet sneller beter van een overdosis vitamine C, maar dat denk ik niet met een medische onderbouwing in mn achterhoofd... Je moet volgens mij bij zwangerschap alleen uitkijken met een teveel aan Vitamine A. En met dropjes kan het zijn dat je bloeddruk wat verhoogd wordt, dus daar zou ik ook geen zakken van leegeten.
Wat trouwens ook erg fijn is is waterijs! Dat verdooft ook een beetje omdat het zo koud is
Maar doet dat ook echt iets dan of is het meer een gewoonte waar je je fijn bij voelt? Ik vraag me dat namelijk altijd afquote:Op maandag 16 december 2013 10:52 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik pers bij verkoudheid altijd citroenen uit, met kokend water en dan opdrinken... Maar das veel vit C
Ik doe soms wel eens 'alsof' als ik op de babykamer ben; dan ga ik rompertjes klaarleggen, en kleertjes uitzoeken alsof baby al op de commode ligt te wachten op een verschoningquote:Op maandag 16 december 2013 11:06 schreef Dot. het volgende:
Hebben jullie ook af en toe van die opvliegingen dat je ineens zo'n zin hebt om je baby te zien? Het lijkt bij mij wel of het de laatste tijd ineens zo echt wordt met alle spulletjes in huis en een bewegende baby en dan verlang ik ook ineens zo naar ons kleine ventje
in het echt zoek je de kleertjes bij voorkeur ook voordat ze op t aankleedkussen liggen.quote:Op maandag 16 december 2013 11:07 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik doe soms wel eens 'alsof' als ik op de babykamer ben; dan ga ik rompertjes klaarleggen, en kleertjes uitzoeken alsof baby al op de commode ligt te wachten op een verschoning.
Ja, ben heel erg nieuwsgierig naar hem/haar!
Jompel voor Mo
en voor Kim
Ik ga er altijd vreselijk van zweten, en 1-2 dagen later voel ik mij weer een heel stuk beter...quote:Op maandag 16 december 2013 11:06 schreef Dot. het volgende:
[..]
Maar doet dat ook echt iets dan of is het meer een gewoonte waar je je fijn bij voelt? Ik vraag me dat namelijk altijd afIk heb bijvoorbeeld een collega die altijd een sjaal omdoet als hij verkouden is, dat lijkt me nu ook niet echt iets wat echt helpt...
Hebben jullie ook af en toe van die opvliegingen dat je ineens zo'n zin hebt om je baby te zien? Het lijkt bij mij wel of het de laatste tijd ineens zo echt wordt met alle spulletjes in huis en een bewegende baby en dan verlang ik ook ineens zo naar ons kleine ventje
I knowquote:Op maandag 16 december 2013 11:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
in het echt zoek je de kleertjes bij voorkeur ook voordat ze op t aankleedkussen liggen.dan kan je niet meer weg namelijk. Maar dit geheel terzijde.
ja, ik twijfelde er eigenlijk niet aan. Maar dat 'liggen wachten' behoefde toch een beetje tegenspraak.quote:
Soempquote:Op maandag 16 december 2013 12:29 schreef Soempie het volgende:
Hier ook even een egopost.
In het ziekenhuis nu. Controle ging goed en ze gaan zo inleiden.Dat was/ is even omschakelen.
Soemp wat doe je nou!quote:Op maandag 16 december 2013 12:29 schreef Soempie het volgende:
In het ziekenhuis nu. Controle ging goed en ze gaan zo inleiden.Dat was/ is even omschakelen.
Gek he, maar misschien worden er nog wel kindjes in december geboren. Zou het wel een gek idee vinden als ik de hekkensluiter ben.quote:Op maandag 16 december 2013 12:54 schreef NoBoNo het volgende:
Hey eh......dat zou betekenen dat we geen december babies meer op de lijst staan en alleen nog maar januari babies en verder...
Dudequote:Op maandag 16 december 2013 12:54 schreef NoBoNo het volgende:
Hey eh......dat zou betekenen dat we geen december babies meer op de lijst staan en alleen nog maar januari babies en verder...
quote:Op maandag 16 december 2013 12:29 schreef Soempie het volgende:
Succes meid!quote:Op maandag 16 december 2013 12:29 schreef Soempie het volgende:
Mooi, da's fijn!quote:Op maandag 16 december 2013 13:45 schreef flowerbox het volgende:
Zet hem op, soempie!![]()
![]()
Bedankt allemaal voor het meeleven. Vanochtend echo gehad én ze ligt nu goed! Toch stiekem wel opgelucht.
Ze hebben net het infuus aangezet. Eerst nog ruim een uur gewacht op weeën. Had wel weeën, maar niet heel sterk ofzo.quote:Op maandag 16 december 2013 14:40 schreef martine1984 het volgende:
Soemp spannend, succes zet hem op! Krijg je ook een infuus of geven ze je zelf de kans weeën te maken nu de vliezen gebroken zijn?
quote:Op maandag 16 december 2013 14:48 schreef Soempie het volgende:
Nu wel weeën.Zo van: ojaaaaa, zo voelde het.
![]()
Toch leuk he, die live-updates. In 2009, toen ik van Julian beviel, was dat er nog niet echt. Nu kun je gewoon met je smartphone doorgaan met posten.quote:Op maandag 16 december 2013 14:48 schreef Soempie het volgende:
![]()
Haha idd! Mijn vriend zei al toen ik vertelde dat hij het niet aan onze ouders mocht vertellen als het zou beginnen dat hij het wel aan iemand kwijt moest wat er gebeurde. Ik vertelde dat hij dan wel hier even jullie op de hoogte kon houden, omdat dat zo leuk is om te lezen.quote:Op maandag 16 december 2013 15:01 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Toch leuk he, die live-updates. In 2009, toen ik van Julian beviel, was dat er nog niet echt. Nu kun je gewoon met je smartphone doorgaan met posten.
quote:Op maandag 16 december 2013 14:48 schreef Soempie het volgende:
![]()
Het zullen inderdaad je darmen zijn, baby is nog te vroeg..quote:Op maandag 16 december 2013 15:27 schreef Sugarsnap het volgende:
Ik kan nu toch nog geen beweging voelen? Ik ben nu 7 weken en voel af en toe plopjes onder in mijn buik. Zullen mijn darmen wel zijn...
Bij een 3e kan het wel veel sneller gaan.quote:Op maandag 16 december 2013 15:27 schreef Sugarsnap het volgende:
Ik kan nu toch nog geen beweging voelen? Ik ben nu 7 weken en voel af en toe plopjes onder in mijn buik. Zullen mijn darmen wel zijn...
Is een goed teken.quote:Op maandag 16 december 2013 18:45 schreef Wiebelkont het volgende:
Jullie gelukswensen worden doorgegeven hoor, maar ze kan zelf niet reageren nu.
Emo-modquote:Op maandag 16 december 2013 18:50 schreef Kyara het volgende:
Ik zit hier trouwens serieus te stuiteren over de bevalling van Soempie. Vind het zo spannend! En M gaat straks grote broer worden, net zoals mijn M. En ik ben zo benieuwd hoe hij het vindt!![]()
Ja, de vorige keer heb ik zo meegeleefd. Toen was ik ook zo emo. Maar toen was ik zelf 2 dagen er voor bevallen dus toen had ik een excuus. nu niet.quote:
ik vind t lief!!quote:Op maandag 16 december 2013 20:12 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ja, de vorige keer heb ik zo meegeleefd. Toen was ik ook zo emo. Maar toen was ik zelf 2 dagen er voor bevallen dus toen had ik een excuus. nu niet.
+1!quote:Op maandag 16 december 2013 18:47 schreef Kyara het volgende:
[..]
Is een goed teken.
Zit ik die SC in de gaten te houden, zit jij hier te updaten
Jep, had ik ook. Ik had nog nooit in m'n leven een bloedneus gehad behalve tijdens mijn zwangerschap! Niks aan te doen, goed doorbloed allemaal.quote:Op maandag 16 december 2013 20:41 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Soempke, wat doe je!
Spannend!![]()
Dames, klinkt dit bekend bij 1 van jullie?
Ik heb de laatste 3 weken al tot 4 keer out of the blue een bloedneus gehad!
Ik ben er nu wel een beetje klaar mee!
De verloskundige kan er weinig aan doen natuurlijk, maar het is wel reuze irritant
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Weegt 4185 en kan een beste keel opzetten.
Oooh, dat was nog nieuw voorr mequote:Op maandag 16 december 2013 20:52 schreef GotC het volgende:
[..]
Slowchat
Hoe gaat het verder, lief klaproosje?
Ik zeg het je maar 1 keer hoor je, 1 keer!quote:Op maandag 16 december 2013 20:58 schreef _NIKKI_ het volgende:
Gefeliciteerd met jullie meisje Soempie en Wiebel!![]()
Burdie, mooi dat de truffels in de smaak vielen. Het recept is echt mijn lievelings.Misschien de vulling iets langer in de vriezer laten volgende keer zodat het niet zo snel smelt.
en nu heb ik trek in truffels.
Lekker bijkomen dan ja.quote:Op maandag 16 december 2013 20:58 schreef klaprooss het volgende:
[..]
Oooh, dat was nog nieuw voorr me!
Lief, goed, ik ga ineens vlug voor m'n gevoel! Wel erg brak deze week maar gewoon te veel gedaan, dus rustig aan nu
T. gaat snel! 2 maanden al! Al helemaal gewend als mama?
Fijn! Geniet lekker van je mannen, jullie zijn leuk met z'n 3!quote:Op maandag 16 december 2013 21:00 schreef GotC het volgende:
[..]
Lekker bijkomen dan ja.Laat je maar flink verwennen, je bent tenslotte keihard aan het afbakken
Ja het voelt nu als het meest natuurlijke ooit en het is zo leuk! Gaat als vanzelfNooit gedacht..
quote:Op maandag 16 december 2013 21:05 schreef Soempie het volgende:
Ze ligt nu lekker bij Wiebel.
In iets meer dan 10 minuten ging ik van 5 cm naar baby. Ik heb het uitgeschreeuwd.Maar weet nu al niet meer hoe het voelde. Ze is zo mooi (en goed, ook kreukelig en kijkt wat bozig), lijkt op haar grote broer.
![]()
Bedankt allemaal!
Zo dat is vlug! Nu lekker genieten van jullie dame!quote:Op maandag 16 december 2013 21:05 schreef Soempie het volgende:
In iets meer dan 10 minuten ging ik van 5 cm naar baby. Ik heb het uitgeschreeuwd.Maar weet nu al niet meer hoe het voelde. Ze is zo mooi (en goed, ook kreukelig en kijkt wat bozig), lijkt op haar grote broer.
![]()
Bedankt allemaal!
quote:Op maandag 16 december 2013 21:05 schreef Soempie het volgende:
![]()
Bedankt allemaal!
Zal ik je dan het recept dat mijn man gebruikt geven? Dan eet je er 20 in één keer op.quote:Op maandag 16 december 2013 20:59 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Ik zeg het je maar 1 keer hoor je, 1 keer!
Die van de Lidl moet je niet nemen, het doosje was hier zo leeg!
Zeg, ik wil graag 'groeien' van het moois in me, niet van al dat lekkers!quote:Op maandag 16 december 2013 21:16 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Zal ik je dan het recept dat mijn man gebruikt geven? Dan eet je er 20 in één keer op.![]()
Komt dichtbij nu he?!quote:Op maandag 16 december 2013 21:44 schreef flowerbox het volgende:
[..]dat betekent dat ik derde sta!
NTS, jij ook nog van harte natuurlijk!quote:Op maandag 16 december 2013 20:58 schreef NotTheSame het volgende:
Yessss! Congrats Soemp, Wiebel en M.!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |