Wie zegt er dan dat je langs de dokter moet? Een verloskundige is vrij toegankelijk en die kun je altijd bellen. Mocht het zo zijn dat je bij de gyn onder controle moet dan kan zij je daar heen verwijzen.quote:Op zondag 15 december 2013 06:13 schreef Cholula het volgende:
Wat kun je al lekker op tijd terecht bij de gyn GM! Ik heb nog geen afspraak kunnen maken, want ik moet eerst langs de dokter morgen (ik denk zelfs dat ik een afspraak heb met de bedrijfsarts). Hopelijk kan ik dan morgenmiddag de vk bellen voor een datum.
Ik zit een beetje in niemandsland, wabt afgezien van gevoelige borsten heb ik nergens last van.
Ik hoop dat je lekker hebt kunnen uitrusten djmomo?

Mijn verzekering vergoedt in principe alleen militaire zorg, dus om er zeker van te zijn dat ik geen rekeningen krijg. Dus daarom moet ik eerst langs de arts. Ik vind het ook onzin (vooral omdat ik dus direct bij de bedrijfsarts terecht kom), maar dat was wat de man van de verzekering me verteld heeft.quote:Op zondag 15 december 2013 10:13 schreef mignonne het volgende:
[..]
Wie zegt er dan dat je langs de dokter moet? Een verloskundige is vrij toegankelijk en die kun je altijd bellen. Mocht het zo zijn dat je bij de gyn onder controle moet dan kan zij je daar heen verwijzen.

Hier hetzelfde. Lang leve positiebroeken! Zit veel fijnerquote:Op zondag 15 december 2013 11:26 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Wtf! 5 weken en als ik mn lieflings jeans aan doe gaat ie amper dicht en eenmaal dicht kan ik amper ademen... Zijn allemaal darmen maar toch...

ah! nog nooit gehoord van een militaire verzekering, vandaarquote:Op zondag 15 december 2013 11:58 schreef Cholula het volgende:
[..]
Mijn verzekering vergoedt in principe alleen militaire zorg, dus om er zeker van te zijn dat ik geen rekeningen krijg. Dus daarom moet ik eerst langs de arts. Ik vind het ook onzin (vooral omdat ik dus direct bij de bedrijfsarts terecht kom), maar dat was wat de man van de verzekering me verteld heeft.
Ik woon wel gewoon in Nederland trouwens.

Ja maar bij jou is het de 2e, ik ben voor t eerst zwanger.quote:Op zondag 15 december 2013 12:02 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Hier hetzelfde. Lang leve positiebroeken! Zit veel fijner
 nu maar n jurkje aangedaan
 nu maar n jurkje aangedaan

Ook dat je man het gelijk kon voelen.
 Ook dat je man het gelijk kon voelen.

quote:Op zondag 15 december 2013 15:05 schreef Kyara het volgende:
[..]
jij wil gewoon weer een week op 1 staan?
(ja, het zit me nog steeds dwars)

Kan toch ook haast niet anders? Normaal gesproken had ze zich wel gemeld.quote:Op zondag 15 december 2013 16:24 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Bummer. Dan vestig ik mijn hoop op Seth.

En direct daarna: 'mama? ananas eten?'.
 En direct daarna: 'mama? ananas eten?'.  Maar hij wilde gewoon zelf graag ananas.
  Maar hij wilde gewoon zelf graag ananas.   

hahaha kan me de verwarring op je gezicht voorstellen.
  hahaha kan me de verwarring op je gezicht voorstellen. Gisteren lagen we in bed, ik had m'n handen op m'n buik en toen voelde ik duidelijk plopjes/schopjes. M'n vriend voelde het ook, super leuk
 Gisteren lagen we in bed, ik had m'n handen op m'n buik en toen voelde ik duidelijk plopjes/schopjes. M'n vriend voelde het ook, super leuk   

Lastig dat je man ook niet makkelijk bij kan springen dan.
 Lastig dat je man ook niet makkelijk bij kan springen dan.

En met de meiden ook niet op 1 gestaan natuurlijk...quote:Op zondag 15 december 2013 17:19 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ja hallo, ik was ook 4 dagen overtijd
M en de ananas

jullie de hele dag in spanning gehouden.
 jullie de hele dag in spanning gehouden. .
. 

En wat goed, geen inleiding nodig gehad!
 En wat goed, geen inleiding nodig gehad!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |