Is een goed teken.quote:Op maandag 16 december 2013 18:45 schreef Wiebelkont het volgende:
Jullie gelukswensen worden doorgegeven hoor, maar ze kan zelf niet reageren nu.
Emo-modquote:Op maandag 16 december 2013 18:50 schreef Kyara het volgende:
Ik zit hier trouwens serieus te stuiteren over de bevalling van Soempie. Vind het zo spannend! En M gaat straks grote broer worden, net zoals mijn M. En ik ben zo benieuwd hoe hij het vindt!![]()
Ja, de vorige keer heb ik zo meegeleefd. Toen was ik ook zo emo. Maar toen was ik zelf 2 dagen er voor bevallen dus toen had ik een excuus. nu niet.quote:
ik vind t lief!!quote:Op maandag 16 december 2013 20:12 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ja, de vorige keer heb ik zo meegeleefd. Toen was ik ook zo emo. Maar toen was ik zelf 2 dagen er voor bevallen dus toen had ik een excuus. nu niet.
+1!quote:Op maandag 16 december 2013 18:47 schreef Kyara het volgende:
[..]
Is een goed teken.
Zit ik die SC in de gaten te houden, zit jij hier te updaten
Jep, had ik ook. Ik had nog nooit in m'n leven een bloedneus gehad behalve tijdens mijn zwangerschap! Niks aan te doen, goed doorbloed allemaal.quote:Op maandag 16 december 2013 20:41 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Soempke, wat doe je!
Spannend!![]()
Dames, klinkt dit bekend bij 1 van jullie?
Ik heb de laatste 3 weken al tot 4 keer out of the blue een bloedneus gehad!
Ik ben er nu wel een beetje klaar mee!
De verloskundige kan er weinig aan doen natuurlijk, maar het is wel reuze irritant
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Weegt 4185 en kan een beste keel opzetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |